X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

17 مرداد 1394, 21:49
کد خبر: 10106
نظرات: 3

فکر می کنم دپارتمان باید در بحث چیدمان دقت بیشتری داشته باشد

خسروی: به نظر من قضاوت قهرمانی در دربی اصفهان بی نقص بود

خسروی: به نظر من قضاوت قهرمانی در دربی اصفهان بی نقص بود خسروی: به نظر من قضاوت قهرمانی در دربی اصفهان بی نقص بود
پیشکسوت داوری فوتبال گفت: پیشنهاد من این است که سرمربی ذوب آهن حرف هایش را به کمیته اخلاق بزند و مستنداتش را ارائه کند.
علی خسروی درباره قضاوت محسن قهرمانی در دربی اصفهان اظهار داشت:من مسابقه ذوب آهن و سپاهان را با دقت تماشا کردم.با کاراکتری که دیروز از قهرمانی دیدم،متوجه شدم که او در این دو سال ۱۰ سال باتجربه شده است.به نظر من قضاوت قهرمانی در این بازی بی نقص بود.
وی درباره اعتراض مسوولان ذوب آهن به صحنه ای که به نظر می رسد توپ به دست عبدالله کرمی برخورد کرده است گفت:در آن صحنه قهرمانی به درستی تصمیم گرفت چون کرمی به عمد توپ را نزد.او باید چه می کرد که توپ به دستش نخورد؟آیا می توانست دستش را در رختکن نگه دارد؟ما ۱۰ خطا در قوانین داریم,۶ تای اول عمد در آن نیست اما ۴ تای بعدی عمد در آن وجود دارد.تکل،آب دهن،هند و گرفتن این ۴ بخش هستند.آیا کرمی دیروز عمدی در کارش داشت؟مسلما خیر و نباید اینچنین قضاوت کرد.
پیشکسوت داوری درباره اظهارات یحیی گل محمدی پس از بازی اظهار داشت:حرف های گل محمدی به اتفاقات بازی ربطی نداشت و به بیرون از زمین مربوط است.پیشنهاد من این است که سرمربی ذوب آهن حرف هایش را به کمیته اخلاق بزند و مستنداتش را ارائه کند.خدا را شکر محمد زاده شکارچی لحظه هاست و دنبال سوژه می گردد.
وی ادامه داد:یحیی حیف است و باید حفظ شود.آذری هم مدیر خوبی است و هر دوی این ها را قبول دارم.حق وردی هفته گذشته پنالتی اشتباه گرفت قبول ولی ربطی به مسائل بیرونی ندارد.این ها را نباید با هم جمع بست.
پیشکسوت داوری درباره افزایش اعتراض مربیان به داوری ها گفت:این هفته یحیی،خطیبی،کمالوند وبرانکو اعتراض داشتند.فکر می کنم دپارتمان باید در بحث چیدمان دقت بیشتری داشته باشد تا اعتراضات کمتر شود.
خسروی درباره اینکه از نظرش چه کسی می تواند بازی سپاهان و پرسپولیس را سوت بزند اظهار داشت:من فکر می کنم این مسابقه را جهانبازی قضاوت کند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها