X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

22 مرداد 1394, 13:04
کد خبر: 10432
خبرنگار: mojtaba
نظرات: 43

پس از ادعای عجیب ایران ورزشی

باشگاه سپاهان پاسخگو باشد!

باشگاه سپاهان پاسخگو باشد! باشگاه سپاهان پاسخگو باشد!
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ، ساعاتی قبل از برگزاری مهمترین دیدار هفته سوم لیگ برتر ، تیتر صفحه نخست روزنامه ایران ورزشی شوکی عجیب را به اردوی طلایی پوشان و البته هواداران این تیم منتقل کرد. خبر محرومیت برزیلی های سپاهان آنقدر بزرگ بود که فارغ از دیدار مهم پیش رو ، اذهان هواداران را به کنکاش صحت و سقم این خبر معطوف نماید. این در حالی است که تا امروز و در جریان مصاحبه ها و محافل خبری ، مسئولان تیم بزرگ سپاهان دلیل عدم همراهی شیمبا و پادوانی را مصدومیت عنوان کرده بودند.
عملکرد صحیح و به جای باشگاه سازمان یافته سپاهان در همه مقاطع فنی و ورزشی همواره باعث دلگرمی و کسب اعتماد از سوی هواداران این تیم طلایی شده. بطوریکه در مقاطع حساس تری همچون تعویض سرمربی ، تغییر مدیر عامل ، دیدار های پایانی لیگ گذشته و یا نقل و انتقالات هر ساله ، همراهی و همدلی هواداران با اعتماد توام به باشگاه محبوبشان موجبات حاصل شدن موفقیت را فراهم می آورد.
با توجه به کسب موفقیت های متوالی در سال های گذشته و شکستن قطب های پوشالی و ساختگی فوتبال ایران توسط باشگاهی همچون سپاهان طبیعی است که موج حملات رسانه ای خبرگزاری ها و روزنامه هایی که پیش از این تیتر های خود را به مسائل بی محتوای تیم های قرمز و آبی پایتخت اختصاص می دادند حالا در صدد ایجاد شوک و ضربه به باشگاه موفق اصفهانی باشند. لذا بر باشگاه سپاهان و سران مدیریتی تیم طلایی نصف جهان لازم است در خصوص ادعای تعجب برانگیز تیتر نخست روزنامه ایران ورزشی مورخ 22 مرداد 1394 موضع رسمی خود را اعلام نمایند تا باری دیگر در فضایی صادقانه هم از حمایت بی دریغ هواداران خود بهرمند باشند و هم در راستای رفع ابهام و حواشی بوجود آمده گام بردارند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها