X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

22 مرداد 1394, 21:33
کد خبر: 10450
خبرنگار: sszare78
نظرات: 3

برانکو نباید در کار داور دخالت کند

خسروی: هیچ کدام پنالتی نبود

خسروی: هیچ کدام پنالتی نبود خسروی: هیچ کدام پنالتی نبود
به گزارش طوفان زرد و به نقل از ورزش سه، خسروی در همین رابطه گفت: اول از همه بگویم اگر آقای برانکو بجای اینجا به داور چهارم اعتراض کند، تیمش را هدایت کند خیلی بهتر است. عالیشاه آنقدر بچگانه شبیه سازی کرد که باید اخطار هم می گرفت. در ضمن او سبب شد همه اعتراض کنند و بعد از آن صحنه همه افراد نیمکت پرسپولیس به داور چهارم اعتراض می کردند. برانکو نباید در کار داور دخالت کند و من می گویم صحنه اول خطا روی عالیشاه خیلی پنالتی نبود.

او در مورد صحنه دوم درگیری بین کریمی و عالیشاه ادامه داد: آن صحنه هم پنالتی نبود خیالتان از این جهت راحت باشد، عالیشاه آمده بود که شبیه سازی کند و شانس آورد داور به او یک اخطار داد وگرنه باید اخراج می شد.

خسروی در مورد صحنه هایی که آفسایدی اعلام شد نظرش را اینگونه بیان کرد: پرسپولیس در سیستم آفسایدگیری مشکل داشت یا شاید هم بازیکنان این تیم معنای این قضیه را نمی دانند به خاطر همین مهاجمان سپاهان در وضعیت تک به تک با دروازه بان پرسپولیس قرار می گرفتند.

این کارشناس داوری با اشاره به اینکه داور می توانست یک بازیکن پرسپولیس را اخراج کند، گفت: در اوایل بازی علیپور بازیکن خوب پرسپولیس به شکم و ران شهاب گردان ضربه زد و خیلی شانس آورد که اخراج نشد.

وی با اشاره به اینکه شماره 12 سپاهان نیز می توانست اخراج شود ادامه داد: اگر شماره 12 سپاهان در برخورد با گلر پرسپولیس یک مقدار خودش را کنترل نمی کرد باید اخراج می شد و داور در آن صحنه به درستی اخطار داد. کاپیتان پرسپولیس سعی داشت جو را آرام کند ولی بدتر جنجال ایجاد کرد و خود کفشگری می توانست اخطار بگیرد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها