X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

23 مرداد 1394, 20:53
کد خبر: 10531
خبرنگار: HSH
نظرات: 5

این بازی در سطح فوتبال آسیا یک بازی عالی بود

عقیلی: مستحق برد بودیم

عقیلی: مستحق برد بودیم عقیلی: مستحق برد بودیم
کاپیتان تیم فوتبال سپاهان اعتقاد دارد که پیشکسوتان و اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس باید بیشترین حمایت را از تیم برانکو داشته باشند.
هادی عقیلی در خصوص برتری پرگل سپاهان مقابل پرسپولیس، شانس قهرمانی تیمش در لیگ برتر و ... به سؤالات مختلف پاسخ داد که مشروح آن در زیر می‌آید:

بازی با پرسپولیس چطور بود؟
بازی زیبایی بود و هر دو تیم خوب فوتبال بازی کردند. در این مسابقه شاهد بودیم که خطرات زیادی روی دروازه‌های دو تیم ایجاد شد. این مسابقه شبیه بازی بارسلونا و سویا بود، البته در سطحی پایین‌تر. از دید من این بازی اما در سطح فوتبال آسیا یک بازی عالی بود.

خیلی‌ها معتقدند پرسپولیس به دلیل جوانگرایی بیش از حد و عملکرد نه‌چندان خوب در فصل نقل‌وانتقالات، امسال شانسی برای قهرمانی ندارد. نظر تو در این مورد چیست؟
اگر بخواهم صادقانه صحبت کنم باید بگویم این تیم پرسپولیس از هر تیمی که در چند سال گذشته با آن بازی کرده بودیم، خطرناک‌تر بود. این پرسپولیس به بیشترین حمایت نیاز دارد و کارهای برانکو در این تیم کاملاً مشهود است. بهتر است بازی سال قبل ما و پرسپولیس در اصفهان را به یاد بیاورید. با جرأت می‌گویم که آنها حتی به دروازه ما هم نزدیک نشدند. پرسپولیس قطعاً فصل آینده با این تیم مدعی خواهد بود و چه بسا که امسال هم خودش را خیلی زود جمع و جور کند. در وهله اول پیشکسوتان و هیئت مدیره پرسپولیس باید بیشترین حمایت را از این تیم انجام دهند و این موضوع را به هواداران انتقال دهند.

به نظر می‌رسد امسال سپاهان تهاجمی‌تر از سال‌های قبل است.
شاید باورتان نشود، ولی قبل از این بازی با چند تا از بچه‌ها در مورد نتیجه صحبت می‌کردیم که من می‌گفتم نگرش بارسلونا را دوست دارم، چراکه آنها برد ۵ بر ۴ را بر برد یک بر صفر ترجیح می‌دهند و فوتبال تهاجمی را بیشتر دوست دارند. ما در این بازی هم از حریف جلو افتادیم، هم مساوی کردیم و هم عقب افتادیم. با این حال تحت هر شرایطی عقب‌نشینی نمی‌کردیم. البته شاید گاهی اوقات هم این موضوع به ضررمان تمام شود.

شانس سپاهان برای قهرمانی چقدر است؟
ما باید به فکر آینده باشیم. الان در چند هفته ابتدایی لیگ برتر در خانه خودمان بازی می‌کنیم، ولی در نیم‌فصل دوم کار سپاهان وحشتناک سخت خواهد شد. بازی‌های سخت ما و همچنین بازی‌هایی که باید مقابل مدعیان قهرمانی انجام دهیم در زمین حریفان خواهد بود و این درحالی است که درگیر لیگ قهرمانان آسیا هم خواهیم بود. پروازهای داخلی و خارجی کار را برای ما سخت خواهد کرد و شاید در مقاطعی از نیم‌فصل دوم رنگ اصفهان را هم نبینیم.

این چندمین گلی بود که پرسپولیس زدی؟
فکر می‌کنم چهارمی یا پنجمین گلی بود که به پرسپولیس زدم. همه گل‌های من از روی نقطه پنالتی بوده است و تا به امروز یک ضربه پنالتی را هم مقابل پرسپولیس از دست دادم

منظور تو از خوشحالی بعد از گلی که انجام دادی چه بود؟
این یک خوشحالی متفاوت بود که نگاهی به گذشته داشت. شادی بعد از گلم توضیح خاصی ندارد و یکسری چیزها را نمی‌توانم بگویم.
در مورد اعتراض پرسپولیسی‌ها به داوری این مسابقه چه صحبتی داری؟
معمولاًَ در هر بازی ممکن است اشتباهاتی از سوی داور ببینیم که باعث سود یا ضرر هر دو تیم شود. من در صحنه‌ای که پرسپولیسی‌ها معتقد به پنالتی بودند دید خوبی نداشتم، ولی داور نزدیک به صحنه بود. این را هم بگویم که در یک صحنه مشکوک در محوطه جریمه پرسپولیس، توپ به دست بازیکن این تیم خورد. در مجموع باید بگویم که ما قطعاً مستحق برد در این بازی بودیم و اگر بازی را کنترل می‌کردیم، مطمئناً کار راحت‌تری داشتیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها