X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

21 دی 1391, 17:36
کد خبر: 1066
خبرنگار: عشق قمیشی
نظرات: 0

باقري‌ها:سپاهان از شانس‌هاي قهرماني است

باقري‌ها:سپاهان از شانس‌هاي قهرماني است

باقری ها

 

بازيکن تيم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: سپاهان از شانس‌هاي قهرماني است اما با اين وضعيت چمن ورزشگاه فولادشهر کار سختي براي قهرماني دارد.

نبي‌الله باقري‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به بازي تيمش برابر سپاهان در جام حذفي اظهار کرد: پيش از هر چيز لازم است اين برد را به تيم خوب سپاهان تبريک بگويم و اميدوارم اين تيم در آسيا هم موفق باشد.

وي با اشاره به ترکيب تيمش برابر سپاهان تصريح کرد: در اين بازي با تيم دوم خودمان ظاهر نشديم، چند بازيکن اصلي به همراه تعدادي از بازيکنان جوان در ترکيب تيم قرار گرفته بودند.

بازيکن تيم فوتبال صنعت نفت آبادان ادامه داد: اين بازيکنان بايد در ترکيب تيم و در ميداني بزرگ محک مي‌خوردند و به نظر من اين ديدار ميدان خوبي براي بازيکنان جوان تيممان بود.

وي با بيان اينکه يک برد مي‌تواند شرايط تيم ما را از بحران خارج کند ادامه داد: از لحاظ مهره و امکانات بد نيستيم تنها بايد روحيه خود را حفظ کنيم تا بتوانيم در آينده نتايج بهتري کسب کنيم.

بازيکن تيم فوتبال صنعت نفت آبادان در پاسخ به اين سئوال که فکر مي‌کنيد چه تيمي در پايان فصل قهرمان مي‌شود افزود: تراکتور و سپاهان به همراه استقلال از شانس‌هاي قهرماني هستند اما بايد بگويم سپاهان با اين وضعيت زمين ورزشگاه فولادشهر کار سختي براي قهرماني دارد.

 

نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها