X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

21 دی 1391, 17:42
کد خبر: 1068
خبرنگار: عشق قمیشی
نظرات: 0

خلعتبري:زمين چمن فولادشهر خجالت آور است

خلعتبري:زمين چمن فولادشهر خجالت آور است

خلعتبري:زمين چمن فولادشهر خجالت آور است

 

مهاجم تيم فوتبال سپاهان گفت: من نمي‌دانم ‌چرا دو تيم خوب سپاهان و ذوب‌آهن که هميشه حرف‌هاي بسياري براي گفتن در ليگ داشته‌اند بايد در چنين زميني بازي کنند چراکه به واقعي اين زمين خجالت‌آور است.

محمدرضا خلعتبري در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: زمين چمن ورزشگاه فولادشهر به هيچ عنوان شرايط بازي کردن را ندارد و حتي براي سلامتي بازيکنان نيز خطرناک است چراکه هر لحظه امکان آسيب ديدگي بازيکنان در اين زمين وجود دارد.
وي تصريح کرد: بازهم خدا را شاکرم که در همين زمين توانستيم تفکرات تاکتيکي کرانچار را پياده کرده و بازي برابر صنعت نفت را با اختلاف دو گل پشت سر بگذاريم.
مهاجم تيم فوتبال سپاهان در ادامه به بازي هفته آينده تيمش برابر ذوب‌آهن اشاره کرد و افزود: تيم ما نه تنها با ذوب‌آهن بايد بجنگد بلکه با زمين نيز بايد بجنگد، در اين زمين چهار پاس سالم نمي‌شود داد.
وي ادامه داد: من نمي‌دانم ‌چرا دو تيم خوب سپاهان و ذوب‌آهن که هميشه حرف‌هاي بسياري براي گفتن در ليگ داشته‌اند بايد در چنين زميني بازي کنند چراکه به واقعي اين زمين خجالت‌آور است.
خلعتبري گفت: در حدود دو ماه ديگر بازي‌هاي آسيايي بايد در اين زمين انجام بشود و در صورتي که مسئولان کنفدراسيون فوتبال آسيا اين زمين را ببينند به هيچ عنوان صورت خوشي براي فوتبال ما ندارد.
وي با بيان اينکه پنج سال در ذوب‌آهن بازي کردم تاکيد کرد: با ذوب آهن در فينال رقابت‌هاي جام باشگاه‌هاي آسيا حضور داشتم، قهرمان جام حذفي و نايب قهرمان ليگ شدم و روزهاي بسيار خوبي را با اين تيم داشتم و اين تيم را تيم بسيار خوبي مي‌دانم اما در حال حاضر شرايط سپاهان هم بسيار خوب است و اميدوارم بتوانيم با ارائه يک بازي خوب سه امتياز اين ديدار را کسب کنيم چراکه تنها سه امتياز اين بازي است که مي‌تواند مشکلات تيم ما را حل کند.

نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها