X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

2 شهریور 1394, 22:58
کد خبر: 11056
نظرات: 8

احسان بوندس لیگایی!

حاج‌صفی: من تصمیم گیرنده نیستم

حاج‌صفی: من تصمیم گیرنده نیستم حاج‌صفی: من تصمیم گیرنده نیستم
به گزارش طوفان زرد و به نقل از سرویس ورزشی برنا، احسان حاج صفی از ستاره های پر فروغ فوتبال ایران در سالهای اخیر بوده است. بازیکنی که پوشیدن پیراهن تیم ملی فوتبال را از رده جوانان آغاز کرد و خیلی زود و یکی پس از دیگری پله های ترقی را طی کرد. حاج صفی که بخش عمده ای از پیشرفت خود را مدیون باشگاه سپاهان است سه قهرمانی لیگ برتر و سه قهرمانی جام حذفی با سپاهان دارد. به علاوه یک نایب قهرمانی با این تیم و یک نایب قهرمانی با تراکتورسازی.

حاج صفی با 25 سال سن 71 بازی ملی دارد که آماری خیره کننده برای او به حساب می آید. بازیکن با ثبات و بی حاشیه فوتبال ایران می‌توانست مثل خیلی‌های دیگر، به استقلال یا پرسپولیس برود یا در پی ماجراجویی و حاشیه باشد اما تمام تمرکزش روی فوتبال بود تا به یکی از پرافتخارترین بازیکنان لیگ ایران بدل شود. او طی 9 سال گذشته فقط پیراهن سپاهان را در لیگ برتر بر تن کرد و البته دوران سربازی اش هم در تراکتورسازی سپری شد. حاج صفی طی سالهای اخیر پیشنهادهای میلیاردی از استقلال و پرسپولیس داشته اما ترجیح داده به سپاهان وفادار باشد و اتفاقا مزد این وفاداری را هم گرفته است. مقایسه شرایط او با بازیکنانی که با مبالغ نجومی به استقلال و پرسپولیس رفته اند نشان می دهد که او چه تصمیم درستی برای سرخابی نشدن گرفته است. شاید اگر حاج صفی به یکی از دو تیم استقلال و پرسپولیس می رفت، این همه موفقیت برایش رقم نمی‌خورد.

حاج صفی بعد از نمایش درخشان در جام جهانی با پیشنهادی از لیگ برتر انگلیس روبرو شد. باشگاه فولام خواستار جذب چپ پای با استعداد ایرانی بود اما مشکل تعداد بازی ملی حاج صفی و همکاری نکردن باشگاه سپاهان با این بازیکن باعث شد او از حضور در لیگ برتر انگلیس محروم شود.

انتظار می رفت حاج صفی با توجه به عملکرد خوبش در لیگ سال گذشته در فصل نقل و انتقالات با پیشنهادات اروپایی روبرو شود اما برخلاف آنچه در رسانه ها مطرح شد پیشنهادی به حاج صفی نرسید و خود او هم به صراحت گفت پیشنهادی ندارد.

از چند روز گذشته بحث پیشنهاد یک تیم آلمانی به حاج صفی مطرح شده است. در حالی که خود حاج صفی برای پیگیری کارهایش به سفارت آلمان هم رفته و این نشان می دهد بحث حضورش در بوندس لیگا جدی است اما باشگاه سپاهان هنوز اصرار دارد که قرار نیست او به آلمان ترانسفر شود.

باقریان، مدیرعامل سپاهان در این باره می گوید: "هنوز درخواست رسمی از باشگاههای اروپایی برای جذب احسان حاج صفی دریافت نکرده ایم و بنابراین در حال حاضر نمی توانیم تصمیمی درباره جدایی این بازیکن بگیریم. از ایجنت های حاج صفی شنیده ایم که این پیشنهاد قرار است به باشگاه سپاهان ارسال شود ولی هنوز اتفاقی نیفتاده و وقتی چیزی نهایی نشده نمی توانیم تصمیمی در مورد این بازیکن بگیریم."

به نظر می رسد باشگاه سپاهان میلی به جدایی حاج صفی و حضور او در فوتبال اروپا ندارد. البته شاید بتوان حق را هم به سپاهانی ها داد چون حاج صفی در 3 برد پی در پی این تیم در ابتدای لیگ برتر نقشی کلیدی و پررنگ داشته است. البته شنیده می شود بندی در قرارداد این بازیکن وجود دارد که در صورت داشتن پیشنهاد خارجی می تواند در ازای پرداخت مبلغی به باشگاه از سپاهان جدا شود.

حاج صفی که این روزها سکوت کرده و تصمیم گرفته در سکوت کامل خبری کارهایش را انجام داد در صحبت کوتاهی که با خبرنگار برنا داشت، گفت: "هنوز چیزی درباره وضعیتم مشخص نیست. من به تنهایی در این باره تصمیم گیرنده نیستم و باید ببینم باشگاه سپاهان چه تصمیمی درباره لژیونر شدن من خواهد گرفت."

باید دید باشگاه سپاهان این بار چه سیاستی درباره حاج صفی اتخاذ می کند. سپاهانی ها که در فصل نقل و انتقالات هم به خواسته های حاج صفی تن دادند، تمایلی به از دست دادن او ندارند اما شاید جلوی پیشرفت ستاره ای که خودشان پرورشش داده اند را هم نگیرند.

اگر کارهای انتقال حاج صفی به آلمان طبق روال انجام شود و باشگاه سپاهان هم مخالفتی با این ترانسفر نداشته باشد، دیدار با سایپا آخرین بازی ستاره طلایی پوش برای سپاهان خواهد بود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها