X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

3 شهریور 1394, 09:43
کد خبر: 11059
خبرنگار: HSH
نظرات: 3

سپاهان نیازی به حمایت فدراسیون ندارد

خلعتبری: سه امتیاز دیدار با سایپا را می خواهیم

خلعتبری: سه امتیاز دیدار با سایپا را می خواهیم خلعتبری: سه امتیاز دیدار با سایپا را می خواهیم
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرگزاری آنا محمدرضا خلعتبری در آستانه دیدار امروز تیمش با سایپا به خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، گفت:« دیدار سخت و نفس گیری در خانه سایپا داریم. این تیم از بازیکنان با تجربه ای تشکیل شده و از خط دفاعی خوبی بهره می برد. حضور مجید جلالی در راس سکان هدایت این تیم باعث شده تا اینجای فصل سایپا یکی از بالانشینان جدول رده بندی باشد. امیدوارم با ارائه نمایشی قابل قبول بتوانیم حداکثر امتیاز را در این دیدار به دست آوریم.»
وی در مورد تساوی خانگی سپاهان برابر فولاد و احتمال توقف زردپوشان اصفهانی برابر سایپا عنوان کرد:« در بازی برابر فولاد چند موقعیت فوق العاده را از دست دادیم تا 2 امتیاز حساس را از دست بدهیم اما در بازی امروز به سایپا اجازه نخواهیم که مانع پیروزی ما شود. قرار نیست در همه بازی ها فرصت های خوبی که گیرمان می آید را از دست بدهیم. حداکثر تلاش و دقت خود را در این بازی خرج می کنیم تا 3 امتیاز این دیدار خارج از خانه را کسب کنیم.»
خلعتبری در خصوص اینکه چرا این فصل در گلزنی موفق نبوده، اظهار داشت:« فرصت‌های زیادی گیرم نیامده و بیشتر سعی کردم تا هم تیمیهایم را در موقعیت گلزنی قرار دهم. فصل گذشته نیز به همین ترتیب عمل کردم و یکی از بهترین پاسورهای سپاهان بودم. امسال نیز در شرایطی مشابه پارسال قرار دارم و تلاش خواهم کرد تا فرصتهای گلزنی بیشتری را به هم تیمیهایم بدهم. البته این به آن معنا نیست که خودم به فکر گلزنی نباشم و همانند بازی با پرسپولیس اگر موقعیتی گیرم بیاید، آن را از دست نمی دهم.»
خلعتبری درباره اینکه برخی معتقدند باند اصفهانی موجود در فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ باعث شدند سپاهان تا هفته یازدهم به اهواز نرود و در دیدارهای ابتدایی لیگ نیز از اصفهان خارج نشود، تصریح کرد:« بهتر است این افراد فیلم بازی های 4 بازی گذشته ما را یک بار دیگر ببینند. تیمی که در هر بازی بیش از 10 موقعیت خوب گلزنی خلق می کند، چه نیازی به حمایت فدراسیون و سازمان لیگ دارد. اگر در بازی های ابتدایی دور رفت بنا به قرعه میزبان بودیم و در اصفهان بازی کردیم خوب در دور برگشت 3 بازی از 4 بازی اول مان را باید خارج از خانه بازی کنیم. قرعه کشی لیگ هم که فیلمبرداری شد و همه دیدند که تعمدی در این زمینه وجود نداشته است. ترجیح می دهیم به جای توجه به این قبیل حواشی راه خودمان را برویم تا به هدف مان برسیم.»
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها