X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

12 شهریور 1394, 08:41
کد خبر: 11385
خبرنگار: lark
نظرات: 13

هر پنجشنبه با مروری بر فوتبال اروپا

ناکامی بی سابقه بیانکونری ها

ناکامی بی سابقه بیانکونری ها ناکامی بی سابقه بیانکونری ها
در سرویس هفتگی پایگاه خبری طوفان زرد ، هر پنجشنبه به مروری بر رویدادهای فوتبال اروپا می پردازیم. حواشی ، اتفاقات و نتایج دیدار های مهم برگزار شده در لیگ های آلمان ، ایتالیا ، فرانسه ، اسپانیا و انگلیس که هرکدام به نوعی از کشور های صاحب سبک در حوزه فوتبال به شمار می روند ، به لطف اجرای زیبای این پدیده اجتماعی در سراسر جهان هواداران پرشماری را مجذوب خود کرده اند...

در ادامه با ما باشید...

در اولین بازی از هفته چهارم لیگ برتر جزیره، دو تیم آرسنال و نیوکاسل در ورزشگاه سنت جیمز پارک به مصاف هم رفتند و در پایان، این آرسنال بود که توانست به یک پیروزی سخت دست یابد. این برد با یک گل به خودی به دست آمد. تیم فوتبال چلسی در اولین دیدار خانگی خود مقابل کریستال پالاس تن به شکست 2 بر 1 داد. لیورپول نیز در هفته غیر قابل پیش بینی لیگ جزیره در خانه برابر وستهام با نتیجه 3 - 0 شکست خورد. شاگردان راجرز که تاکنون نمایش قابل توجهی از خود نشان داده بودند در این هفته برابر وستهام نتوانستند به نمایش خوب خود ادامه دهند و قافیه را به رقیب خود واگذار کردند. ده نفره شدن هر دو تیم در این بازی از نکات قابل ذکر بود. منچستر سیتی توانست در مقابل واتفورد با نتیجه 2-0 به پیروزی برسد. سیتیزن ها با این برد با 12 امتیاز کامل در صدر جدول قرار دارند. منچستر یونایتد هم اولین شکست خانگی خود را برابر سوانسی تجربه کرد.

ناکامی بی سابقه بیانکونری ها

میلان در شروع هفته دوم سری A میهمانش، امپولی را شکست داد و پس از باخت در بازی هفته اول، نخستین پیروزی‌ این فصلش را جشن گرفت. یوونتوس با نتیجه 2-1 به آ اس رم هم باخت تا برای اولین بار در تاریخ خود دو بازی ابتدایی سری آ را باخته باشد. دیدار یووه و رم بازی خشنی بود که دو کارت قرمز را به همراه داشت. شاگردان روبرتو مانچینی همچون هفته گذشته با گل ثانیه های واپسین استفان یووتیچ برابر حریف خود، کارپی به برتری رسیده و شش امتیازی شدند.


چهارمین هفته از لیگ فرانسه با پیروزی خانگی گینگام مقابل مارسی آغاز شد. لیون با 4 گل تیم کان را در هم کوبید. تیم فوتبال لیل برد خفیفی را به دست آورد تا اولین پیروزی خود را در این فصل از رقابتهای لوشامپیونه کسب کند. شاگردان لورن بلان که در دو دیدار خارج از خانه قبلیشان تنها دو بار ‏دروازه حریفان را باز کرده بودند، در دیدار این هفته سه گل به موناکو زدند تا با 12 امتیاز از 4 بازی، با ‏اقتدار در صدر جدول جای بگیرند.‏ ادینسون کاوانی با زدن دو گل در دقایق 57 و 73، ستاره پاریسی ها در این دیدار بود و آنخل دی ماریا هم ‏در اولین حضورش برای پی اس جی، پاس گل سوم را به لاوتزی داد.‏


در حساس‌ترین دیدار هفته سوم بوندس‌ لیگا بایرن مونیخ در یک بازی تهاجمی با 3 گل بر بایر لورکوزن غلبه کرد. بوروسیا دورتموند در یک بازی پرگل با نتیجه 3- 1 تیم هرتابرلین را مغلوب کرد تا این دو رقیب با 9 امتیاز به استقبال هفته چهارم بروند.


دو تیم بارسلونا و مالاگا ، در دومین هفته‌ فصل جدید لالیگا در نیوکمپ بارسلون به مصاف هم رفتند در نهایت این تیم مالاگا بود که با درخشش دروازه بان خود کامنی گلهای بیشتری نخورد تا بارسلونا دومین پیروزی پیاپی خود را با تک گل توماس فرمالن بدست آورد. رئال مادرید بنیتس اولین بازی رسمی خود در برنابئو را با یک پیروزی پرگل 5 - 0 به اتمام رساند. در این بازی خامس رودریگز و گرت بیل هر کدام دو گل زدند و یک پاس گل دادند بنزما هم گل دیگر را زد تا مادریدی ها شبی رویایی را رقم بزنند. در ادامه این هفته، اتلتیکو مادرید و سویا در دیداری حساس در ورزشگاه رامون سانچز پیسخوان برابر هم به میدان رفتند که این دیدار با برتری 3 بر صفر تیم مادریدی به پایان رسید. در این بازی کوکه، گابی و مارتینز برای اتلتیکو گلزنی کردند تا امتیازات این دیدار به حساب تیم مهمان واریز شود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها