X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

1 بهمن 1391, 12:20
کد خبر: 1196
خبرنگار: mojtaba
نظرات: 0

امین جهان عالیان : حضور در تیم سپاهان برای هر بازیکنی دشوار است

امین جهان عالیان : حضور در تیم سپاهان برای هر بازیکنی دشوار است امین جهان عالیان : حضور در تیم سپاهان برای هر بازیکنی دشوار است
امین جهان عالیان، بازیکن جوان سپاهان در دیدار با سایپا گل دوم تیمش را به ثمر رساند تا پاسخ اعتماد زلاتکو کرانچار را برای بازی دادن به او در ترکیب سپاهان بدهد.
جهان عالیان در گفتگو با ایمنا با اشاره به بازی تیمش مقابل سایپای کرج اظهار داشت: ما در دیدار با سایپا بازی را در دست داشتیم و واقعاً مستحق گرفتن ۳ امتیاز بازی بودیم زیرا سایپا در این مسابقه حرفی برای گفتن نداشت و سپاهان شایسته این پیروزی بود.
وی در مورد گلزنی خلعتبری در این مسابقه گفت: به هر حال سپاهان از بازیکنان بزرگی همچون محمدرضا خلعتبری و محرم نویدکیا بهره می‌برد و نباید تعجب کرد که خلعتبری در آن صحنه توپ را وارد دروازه سایپا کرد زیرا او بازیکن بزرگی است و توان بالایی دارد.
هافبک جوان سپاهان در مورد حضورش در ترکیب اصلی و گلی که در بازی تیم اصفهانی مقابل سایپا به ثمر رساند، بیان داشت: در ابتدای فصل جاری و به دعوت سرمربی سپاهان به ترکیب تیم اضافه شدم و در ۵ بازی لیگ و دو بازی جام حذفی برای سپاهان بازی کردم. به هر حال حضور در تیم سپاهان برای هر بازیکنی دشوار است و فرقی نمی‌کند که در ترکیب اصلی این تیم باشی یا ترکیب ۱۸ نفره.
وی ادامه داد: گلی که من به ثمر رساندم روی کار تیمی شکل گرفت و خوشحالم که توانستم از این موقعیت به خوبی استفاده کرده و گل بزنم و امیدوارم باز هم برای تیمم مثمر ثمر باشم.
جهان عالیان در مورد شرایط تیمش در مسابقات لیگ برتر و بازی‌های آینده اضافه کرد: ما دیگر فرصت اشتباه نداریم و باید امتیاز همه بازی‌های پیش‌رو را کسب کنیم. به هر حال با تساوی استقلال فاصله ما با این تیم کمتر شد و اگر ما بتوانیم در بازی معوقه مقابل راه‌آهن به پیروزی برسیم، فاصله خود را با استقلال هم کمتر می‌کنیم و دوباره به صدر باز می‌گردیم.
وی در مورد دیدار جام حذفی سپاهان مقابل استقلال بیان داشت: برای ما فرقی نمی‌کند که در اصفهان به مصاف استقلال برویم یا تهران اما بازی با استقلال در هر صورت سخت است و ما باید برای پیروزی در این بازی همه توانمان را به کار گیریم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها