X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

1 بهمن 1391, 15:03
کد خبر: 1198
خبرنگار: mojtaba
نظرات: 0

خوروش: ویروس‌ها! بدانید سپاهان آماده چهارمین قهرمانی است

خوروش: ویروس‌ها! بدانید سپاهان آماده چهارمین قهرمانی است خوروش: ویروس‌ها! بدانید سپاهان آماده چهارمین قهرمانی است
سرپرست تیم سپاهان گفت: اگر دشمنان تیم سپاهان با ایجاد شایعه اطراف تیم سپاهان می‌خواهند ما را از رسیدن به چهارمین قهرمانی بازدارند سخت در اشتباه هستند.

رسول خوروش اظهار کرد: بازی سپاهان مقابل پیکان بازی سختی است چرا که در نیم‌ فصل اول نیز بازی را به این تیم واگذار کرده‌ایم و این هفته فقط برای پیروزی پای به میدان خواهیم گذاشت.

وی افزود: در بازی مقابل پیکان میلان سوشاک را در اختیار خواهیم داشت و محروم یا مصدومی برای این بازی نداریم و تمام تلاش خود را می‌کنیم تا از کورس قهرمانی خارج نشویم و به همین علت جای هیچ گونه اشتباهی نداریم.

سرپرست تیم سپاهان با بیان اینکه تیم‌های بزرگی مثل سپاهان دشمنان زیادی دارد، ادامه داد: دشمنان فکر می‌کنند شایعاتی که در چند ماه اخیر اطراف سپاهان ایجاد کرده‌اند می‌تواند ما را از هدفمان که قهرمانی چهارم است باز دارد، اما من به این به اصطلاح ویروس‌ها می‌گویم تیم سپاهان از نظر بدنی قوی است و شما ویروس‌ها نمی‌توانید ضربه‌ای به این تیم وارد کنید و ما آماده جشن قهرمانی برای چهارمین سال هستیم.

خوروش در خصوص بازی مقابل استقلال در جام حذفی تصریح کرد: بازی در زمین چمن خوب ورزشگاه آزادی برای دو تیم استقلال و سپاهان خوب است، اما اگر ما میزبان بودیم برای سپاهان بهتر بود چرا که می‌توانستیم از شرایط میزبانی استفاده کنیم، اما حالا هم فقط برای پیروزی در تهران می‌جنگیم چرا که ادعای قهرمانی داریم.

وی با بیان اینکه ما مرتب پیگیر زمین فولادشهر هستیم، بیان‌کرد: تیم سپاهان تمرینات تیم‌های پایه خود را کنسل کرده تا زمین در اختیار ذوب‌آهن باشد و ما هر چه از دستمان برآمده برای ذوب‌آهن انجام داده‌ایم و آن‌ها هم قول دادند تا تمرینات خود را در ورزشگاه فولادشهر دنبال نکنند چون به نفع آن‌ها هم نیست زمین چنین شرایطی داشته باشد.

سرپرست تیم سپاهان خاطرنشان‌کرد: امیدوارم رسیدگی به چمن تداوم داشته باشد چون هم ما بازیکنان تکنیکی داریم و هم ذوب‌آهن و بازیکنانی مثل فرهادی، صادقیان، پهلوان، رجب‌زاده و حدادی‌فر به زمین مناسب و هموار نیاز دارند تا بتوانند تکنیک خود را به نمایش بگذارند
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها