X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

1 بهمن 1391, 17:32
کد خبر: 1202
خبرنگار: عشق قمیشی
نظرات: 2

مرد سال فوتبال ايران در سال 91 چه کسي است؟ / رحیمی: نويدکيا به تنهايي ستون است

مرد سال فوتبال ايران در سال 91 چه کسي است؟ / رحیمی: نويدکيا به تنهايي ستون است مرد سال فوتبال ايران در سال 91 چه کسي است؟ / رحیمی: نويدکيا به تنهايي ستون است






نظرسنجي مرد سال فوتبال ايران در سال 91 ديروز، روز دوازدهم خود را پشت سرگذاشت. جالب آنکه تا اينجا دو بازيکن سرخابي رقابت تنگاتنگي با هم داشته‌ و از سايرين فاصله گرفته‌اند. بر اين اساس سيدمهدي رحمتي دروازه‌بان استقلال و تيم ملي با کسب 16 راي در صدر جدول قرار دارد و علي کريمي جادوگر پرسپوليس با 13 راي در تعقيب اوست. پس از اين دو پژمان منتظري با 7 راي در رده سوم قرار دارد. جواد نکونام و محرم نويدکيا هم 4 امتيازي هستند و پس از اين دو کريم انصاري‌فرد با 3 راي قرار دارد.
رحيمي: نويدکيا به تنهايي ستون است
عليرضا رحيمي بازيکن سابق و مدير‌عامل کنوني سپاهان اصفهان:
بي‌شک محرم نويدکيا به حق خود در فوتبال ايران نرسيده است. او اگر دچار مصدوميت‌ها نمي‌شد بالاي 100 امتياز ملي داشت. او نقش پررنگي در موفقيت‌هاي سپاهان دارد.
ظلي: رحمتي باشعور و موثر است
فرامرز ظلي دروازه‌بان دهه‌هاي 40 و 50 استقلال و تيم‌ملي:
سيدمهدي رحمتي هم در استقلال و هم در تيم ملي بي‌جانشين است. او هم ويژگي‌هاي درخشان فني دارد و هم خصوصيات برجسته اخلاقي. هم باشعور بازي و رفتار مي‌کند.
عزيزيان: کريمي باتعصب و تکنيک مثال‌زدني
سعيد عزيزيان دروازه‌بان دهه 60 استقلال و پرسپوليس و مربي کنوني پرسپوليس:
معتقدم علي کريمي در اين سن و سال هم باتعصب بازي مي‌کند و تکنيک نابش را به همراه دارد. او رک و صريح‌الهجه است و اين ويژگي کميابي است.
طاهري: رحماني رو به پيشرفت است
بيژن طاهري بازيکن دهه 60 استقلال:
معتقدم بختيار رحماني در اين سال درخشش خيره‌کننده‌اي داشته است. او شاگرد خود من است و مي‌دانم که همچنان مي‌تواند پيشرفت کند.
صمدي: منتظري از هر نظر نمونه است
فاطمه صمدي خبرنگار استقلال جوان:
پژمان منتظري هم يک مدافع مدرن و باشعور است و هم از خصوصيات اخلاقي خوبي برخوردار است. او در استقلال و تيم‌ملي عملکرد فوق‌العاده‌اي داشته است.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها