X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

29 مهر 1394, 11:26
کد خبر: 12374
خبرنگار: niloofar
نظرات: 18

فقط مصدومیت«وریا»برای ماست

خوروش: افت سپاهان بعد از حاج صفی طبیعی است

خوروش: افت سپاهان بعد از حاج صفی طبیعی است خوروش: افت سپاهان بعد از حاج صفی طبیعی است
سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت:متاسفانه وریا غفوری تا قبل از آغاز اردوی تیم ملی آماده نخواهد شد و باز هم ما باید مصدومیت او را درمان کنیم و این بازیکن را به تیم ملی بفرستیم.

رسول خوروش در گفت و گو با خبرنگار کاپ در رابطه با تساوی سپاهان مقابل ملوان در ادامه نتایج نه چندان خوب این تیم در هفته های اخیر اظهار داشت: به نظرم دیروز ما باتوجه به شرایط زمین و غایبان پرشماری که داشتیم توانستیم نتیجه خوبی مقابل ملوان بگیریم. به هر حال در خانه حریف بازی می کردیم و علاوه بر اینکه هنوز محرم برای این بازی آماده نبود، وریا غفوری و عبداله کرمی به دلیل مصدومیت و محرومیت به میدان نرفتند.

وی درباره اینکه گفته می شود سپاهان بعد از جدایی حاج صفی نمی تواند پیروز شود و قدرت گلزنی اش بسیار پایین آمده عنوان کرد: شاید همین طور باشد. به هر حال احسان حاج صفی جزو مهره های اصلی ما بوده و جزو بازیکنان باسابقه تیم ملی است. با این حال ما سپاهان هستیم و در هر شرایطی که باشد برای پیروزی تلاش می کنیم. احسان در موقعیت بدی از سپاهان جدا شد چون همین طور به دلیل بدشانسی هایی که آوردیم دچار کمبود بازیکن بودیم و با جدایی حاج صفی وضعیت بدتر شد.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان درباره اینکه چه کسی را مقصر جدایی حاج صفی از سپاهان می داند خاطرنشان کرد: نمی توان شخصی را مقصر دانست. بازیکنان بزرگ در فوتبال ایران وقتی آزاد می شوند به همین شکل قرارداد می بندند. احسان حاج صفی هم در ابتدای این فصل قراردادش با سپاهان به اتمام رسیده بود و گفت من چنین شرایطی دارم که باید بندی در قراردادم باشد و هرزمان پیشنهاد اروپایی داشته باشم بتوانم جدا شوم. باشگاه سپاهان هم چون نمی خواست چنین بازیکن بزرگی را از دست دهد با حاج صفی قرارداد بست.

وی درباره اینکه محرم نویدکیا هنوز به شرایط بازی نرسیده و دیروز هم ده دقیقه بیشتر بازی نکرد بیان داشت: به هر حال محرم نزدیک به یک هفته است که با تیم بازی می کند. طبیعی است که نیاز به کار بیشتری دارد. فکر می کنم تا همین حد هم که به میدان رفت برای ما راضی کننده بود و مطمئنا در هفته های آینده شرایط بهتری پیدا خواهد کرد.

خوروش در پاسخ به این سوال که برای دیدار با استقلال سپاهان چند بازیکن را در اختیار نخواهد داشت گفت: متاسفانه وریا غفوری تا قبل از آغاز اردوی تیم ملی آماده نخواهد شد و باز هم ما باید مصدومیت او را درمان کنیم و این بازیکن را به تیم ملی بفرستیم. حالا شانس بیاوریم که او باز هم در تیم ملی آسیب نبیند. البته عبدالله کرمی محرومیتش به اتمام رسیده و می تواند مقابل استقلال به میدان برود. تا این لحظه که باشما صحبت می کنم هیچ غایب دیگری هم نداریم.

وی در پایان درباره حساسیت بازی با استقلال خاطرنشان کرد: با توجه به غایبان پرشماری که داریم یکی از اهداف ما این است که کار را تا نیم فصل خوب پیش ببریم و در نیم فصل بتوانیم تیم را تقویت کنیم. بازی با استقلال هم یک دیدار خانگی است که قطعا در این دیدار به پیروزی فکر می کنیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها