X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

14 آبان 1394, 08:39
کد خبر: 12695
خبرنگار: lark
نظرات: 5

هر پنجشنبه با مروری بر فوتبال اروپا

فتح دلاموله در دقیقه 94 توسط بانوی پیر

فتح دلاموله در دقیقه 94 توسط بانوی پیر فتح دلاموله در دقیقه 94 توسط بانوی پیر
در سرویس هفتگی پایگاه خبری طوفان زرد ، هر پنجشنبه به مروری بر رویدادهای فوتبال اروپا می پردازیم. حواشی ، اتفاقات و نتایج دیدار های مهم برگزار شده در لیگ های آلمان ، ایتالیا ، فرانسه ، اسپانیا و انگلیس که هرکدام به نوعی از کشور های صاحب سبک در حوزه فوتبال به شمار می روند ، به لطف اجرای زیبای این پدیده اجتماعی در سراسر جهان هواداران پرشماری را مجذوب خود کرده اند...

در ادامه با ما باشید...

لیورپول در حالی به اولین بردش در هفته یازدهم لیگ جزیره با هدایت کلوپ دست یافت که شرایط مورینیو بحرانی تر از قبل شد. در این مسابقه قرمزهای آنفیلد موفق شدند با حساب ۳ -۱ برابر چلسی به پیروزی برسند. منچستر یونایتد که این روزها بی انگیزه ظاهر می شود در این هفته، در ورزشگاه سل هارست پارک به مصاف کریستال پالاس رفت و در پایان با کسب نتیجه کسل کننده 0 - 0 بازی را به پایان رساند. در هفته ای که نیکولاس اوتامندی نشان داد چرا سران من سیتی مبلغ زیادی برای خرید وی پرداخت کرده اند، آبی های منچستر به پیروزی دیگری دست یافتند تا شانه به شانه آرسنال در صدر جدول پیش روند و در آخرین دیدار، توپچی های لندن با 3 گل سوانسی را گلباران کردند.

فتح دلاموله در دقیقه 94 توسط بانوی پیر

گلزنی در دقیقه 94 و آن هم در دربی حساس دلاموله از لذت بسیار بالایی برخوردار است و هواداران یووه این خوشحالی را مدیون کوادرادو بازیکن تعویضی خود هستند که با جایگیری فوق العاده خود موفق شد در آخرین ثانیه های بازی، سه امتیاز شیرین را در یازدهمین هفته از سری آ به حساب یووه واریز کند. اينتر ميلان به يك برد ميليمتري مقابل رم دست يافت. میلان با نتیجه 3 - 1 بر لاتزیو غلبه کرد تا روسونری به سومین پیروزی متوالی خود در لیگ ایتالیا برسد و هوداران را به ادامه فصل امیدوار کند. در پایان این هفته فیورنتینا و اینتر 24 امتیازی هستند اما بنفش ها به لطف تفاضل بهتر در رده اول قرار دارند.


در دوازدهمین هفته از لوشامپیونه، پاری سن ژرمن مدافع عنوان قهرمانی با گلزنی آنخل دی ماریا مقابل تیم جسور رن به پیروزی 1-0 رسید تا با اختلافی 10 امتیازی نسبت به تیم دوم در صدر جدول لیگ فرانسه قرار داشته باشد. لیون و موناکو با یک گل از سد حریفان خود عبور کردند. تیم لیل مقابل نیس با تساوی بدون گل متوقف شد و مارسی با نتیجه 1 - 0 نانت را شکست داد.


روند بردهای متوالی بایرن مونیخ در بوندسلیگا در هفته یازدهم این رقابتها قطع شد چرا که این تیم نتوانست در زمین اینتراخت فرانکفورت از پس میزبان سختکوش خود برآید و در نهایت با نتیجه تساوی بدون گل متوقف شد تا پس از 10 برد متوالی و خلق یک رکورد جدید، این روند به پایان برسد. رابرت لواندوفسکی در فاصله یک دقیقه مانده به پایان بازی توپ را وارد دروازه فرانکفورت کرد اما کمک داور پرچم خود را به نشانه آفساید بالا برد تا این گل از سوی داور مردود اعلام شود. با این نتیجه باوارایی ها نتوانستند رکورد تاتنهام در کسب 11 پیروزی متوالی در شروع فصل لیگ داخلی یک کشور اروپایی را بشکنند. رکوردی که تاتنهام با هدایت بیل نکولسن در سال 1960 ثبت کرد. زردپوشان موفق شدند با پیروزی در دیداری خارج از خانه اختلافشان را با بایرن 31 امتیازی به عدد 5 برسانند. دورتموند در این بازی با درخشش رویس به پیروزی 3 - 1 دست پیدا کرد. مارکو رویس برای تیمش دو گل به ثمر رساند.


از هفته دهم رقابت های لالیگا، تیم اتلتیکو مادرید در ورزشگاه ریازور میهمان دپورتیوو لاکرونیا بود که علیرغم پیروزی 1-0 در نیمه اول، در نیمه دوم مغلوب بازی شجاعانه و هجومی میزبان شد و در نهایت با یک امتیاز زمین را ترک کرد. در شبی که کریستیانو رونالدو یکی از 3 گل تیمش را زد، رئال موفق شد در خانه، لاس پالماس را شکست دهد. در آستانه شب هالووین، کهکشانی ها با یک بازی منسجم دیگر صدرنشینی خود در لالیگا را تثبیت کرده و ترس را به جان حریفان انداختند و شاگردان لوئیس انریکه در تیم فوتبال بارسلونا با درخشش دو مهاجم سرشناس خود، نیمار و سوارس در خانه مقابل تیم فوتبال ختافه به پیروزی رسیدند تا در کورس صدرنشینی از شاگردان بنیتس عقب نمانند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها