X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

21 آبان 1394, 09:23
کد خبر: 12895
خبرنگار: lark
نظرات: 6

هر پنجشنبه با مروری بر فوتبال اروپا

کسب سه امتیاز مهم توسط دورتموند در دربی هیجان انگیز روهر

کسب سه امتیاز مهم توسط دورتموند در دربی هیجان انگیز روهر کسب سه امتیاز مهم توسط دورتموند در دربی هیجان انگیز روهر
در سرویس هفتگی پایگاه خبری طوفان زرد ، هر پنجشنبه به مروری بر رویدادهای فوتبال اروپا می پردازیم. حواشی ، اتفاقات و نتایج دیدار های مهم برگزار شده در لیگ های آلمان ، ایتالیا ، فرانسه ، اسپانیا و انگلیس که هرکدام به نوعی از کشور های صاحب سبک در حوزه فوتبال به شمار می روند ، به لطف اجرای زیبای این پدیده اجتماعی در سراسر جهان هواداران پرشماری را مجذوب خود کرده اند...

در ادامه با ما باشید...

تیم فوتبال منچستر یونایتد در هفته دوازدهم لیگ جزیره به پیروزی 2 - 0 برابر وست برومویچ دست یافت. چلسی که همچنان درگیر بحران های لیگ برتر انگلیس است در غیاب ژوزه مورینیو روی نیمکت تیم، با نتیجه ی 1-0 برابر استوک سیتی مغلوب شد تا ناکامی های سریالی آبی ها ادامه دار باشد. در ادامه رقابتهای این هفته دو تیم استون ویلا و منچسترسیتی به مصاف هم رفتند و در پایان به تساوی بدون گل رسیدند. آرسنال به مصاف تیم رده پنجمی تاتنهام رفت که این دیدار با تساوی 1 - 1 به اتمام رسید. لیورپول در این هفته میزبان کریستال پالاس بود که در نهایت یاران کلوپ متحمل اولین شکست خود شدند. نخستین شکست یورگن کلوپ در لیورپول را می توان جذاب ترین نمایش قرمزها در یک سال و نیم اخیر این تیم دانست.

کسب سه امتیاز مهم توسط دورتموند در دربی هیجان انگیز روهر

آث میلان و میهایلوویچ که با 2 برد پی در پی در سری آ ایتالیا حالا با روحیه بالاتری به کار خود ادامه می دهند، برای ادامه روند موفقیت خود در هفته دوازدهم به مصاف آتالانتا رفتند که تقابل دو تیم، با تساوی بدون گل پایان یافت. اینترمیلان با تک گل کوندوگبیا توانست تورینو را شکست داده و سومین پیروزی پی در پی خود را کسب کند. این هفتمین پیروزی 1 - 0 شاگردان مانچو در فصل جاری بود. تورینو هم اولین باخت خانگی فصل را تجربه کرد و حالا می توان گفت 6 بازی است که رنگ برد را ندیده است. تیم یوونتوس در یک دیدار حساس و نفس گیر موفق شد تیم امپولی را با 3 گل شکست دهد اما نمایش بانوی پیر در این بازی اصلا قابل قبول نبود. برنامه های یووه در این دیدار بسیار معمولی و ابتدایی بود و شاید تجربه تنها عامل برتری آنها در این بازی شد. در مهمترین دیدار این هفته، دو تیم رم و لاتزیو در دربی بزرگ پایتخت به مصاف هم رفتند که گرگ ها با 2 گل حریف خود را شکست دادند و فاتح دربی پایتخت لقب گرفتند. فیورنتینا با 27 امتیاز و تفاضل بهتر نسبت به اینتر در صدرجدول قرار دارد.


تیم فوتبال پاری‌ سن‌ ژرمن در هفته سیزدهم لوشامپیونه موفق شد میهمان خود تولوز را با نتیجه قاطع 5 بر صفر شکست دهد و با 35 امتیاز جایگاه خود را در صدر جدول رده‌بندی تثبیت کند. باستیا تیم لیل را با تساوی 1 - 1 متوقف کرد. مارسی مقابل حریف خود، نیس با 1 گل تن به شکست داد. موناکو شکست سنگینی را برابر بوردو متحمل شد و تیم فوتبال لیون با 3 گل، سنت آتین را گلباران کرد.


از رقابت های هفته دوازدهم بوندس لیگا، دو تیم بایرن مونیخ و اشتوتگارت در ورزشگاه آلیانتس آرنا مونیخ به مصاف یکدیگر رفتند که باوارایی ها به راحتی توانستند حریف خود را با 4 گل شکست دهند. دیگر تیم آلمانی، دورتموند در دربی روهر به مصاف شالکه رفت که در نهایت مردان توخل موفق شدند بازی را با نتیجه 3-2 به سود خود به پایان ببرند. شاگردان گواردیولا با 34 امتیاز صدرنشین فعلی بوندس لیگا هستند.


بزرگ‌ترين بازنده هفته یازدهم لالیگا بدون شك رئال مادريد بود كه با شكست مقابل سويا، قبل از ال كلاسيكو، صدر جدول را به رقيب تقديم كرد. اين در حالي است كه بارسلونا با استفاده از موقعيت، رده اول را از آن خودش كرد. آبي‌ اناري‌ ها با دو گل نيمار و يك گل سوارس بر ويارئال غلبه كردند و پیروزی بی دردسری را به دست آوردند و اتلتیکو مادرید با یک گل بر خیخون غلبه کرد تا همچنان در کورس قهرمانی باقی بماند. شاگردان انریکه 27 امتیازی هستند و در صدر رقابتها قرار دارند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها