X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

19 آذر 1394, 00:24
کد خبر: 13462
خبرنگار: lark
نظرات: 3

هر پنجشنبه با مروری بر فوتبال اروپا

خواب زمستانی شیاطین سرخ زنگ خطری برای فان خال

خواب زمستانی شیاطین سرخ زنگ خطری برای فان خال خواب زمستانی شیاطین سرخ زنگ خطری برای فان خال
در سرویس هفتگی پایگاه خبری طوفان زرد ، هر پنجشنبه به مروری بر رویدادهای فوتبال اروپا می پردازیم. حواشی ، اتفاقات و نتایج دیدار های مهم برگزار شده در لیگ های آلمان ، ایتالیا ، فرانسه ، اسپانیا و انگلیس که هرکدام به نوعی از کشور های صاحب سبک در حوزه فوتبال به شمار می روند ، به لطف اجرای زیبای این پدیده اجتماعی در سراسر جهان هواداران پرشماری را مجذوب خود کرده اند...

در ادامه با ما باشید...

هفته پانزدهم لیگ برتر انگلیس با انجام دیداری بین دو تیم استوک‌سیتی و منچسترسیتی در ورزشگاه بریتانیا آغاز شد. شاگردان مانوئل پیگرینی که پیش از این بازی صدرنشین رقابت‌ها بودند با نتیجه 2 بر صفر تن به شکست دادند و چهارمین شکست فصل خود را این بار مقابل استوک تجربه کردند. هر دو گل استوک را در این بازی مارکو آرناتوویچ، مهاجم اتریشی این تیم در دقایق 7 و 15 به ثمر رساند. تیم فوتبال آرسنال با نتیجه 3 - 1 بر ساندرلند غلبه کرد. منچستر یونایتد که این روزها شرایط نابسامانی دارد در این هفته لیگ جزیره در خانه به میزبانی از وستهام پرداخت که در پایان دو تیم به تقسیم امتیازات رضایت دادند. چلسی در خانه به کریستال پالاس، ساوتهمپتون و لیورپول باخته بود اما شکست مقابل بورنموث داستان دیگری بود. تیم ادی هاو پیش از این دیدار تنها دو برد در تمام تاریخ خود در سطح نخست فوتبال جزیره داشت! از سوی دیگر تیم مورینیو رکوردی از شکست ناپذیری مقابل تیم های تازه صعود کرده به لیگ برتر در 43 بازی گذشته داشت که این رکورد هم شکسته شد. تک گل این دیدار را گلن مورای برای بورنموث در دقیقه 82 به ثمر رساند تا آب سردی بر پیکره ژوزه مورینیو عاجز ریخته شود. در دیداری که لیورپول خسته و نیوکاسل پر از انگیزه برای جبران شکست هفته قبل بود، کلاغ ها به برد روحیه بخش 2 - 0 دست پیدا کردند. در پایان این هفته لستر سیتی با 32 امتیاز صدرنشین لیگ انگلیس است.

خواب زمستانی شیاطین سرخ زنگ خطری برای فان خال

یوونتوس موفق شد در هفته پانزدهم سری‌ آ، لاتزیو را در خانه اش با نتیجه 2-0 مغلوب کند و 27 امتیازی شود. در ادامه این هفته لیگ ایتالیا تورینو پذیرای رم بود که در نهایت شاگردان رودی گارسیا در دیداری خارج از خانه مقابل تورینو تن به تساوی دادند. رم در این بازی با گل دقیقه 84 میرالیم پیانیچ، هافبک بوسنیایی‌اش از میزبانش پیش افتاد ولی در دقیقه 4+90 مکسی لوپز از روی نقطه پنالتی نتیجه را برای تورینو به تساوی کشاند تا هواداران رم دوباره با سریال تساوی ها همراه شوند. آدام لیاییچ تک گل سه امتیازی یاران روبرتو مانچینی را روی یک ضربه آزاد زد تا نراتزوری با 33 امتیاز به صدر جدول برود. تیم میلان که بعد از سه پیروزی متوالی اخیراً بار دیگر نتایجی سینوسی مانند یک تساوی و شکست و بعد دوباره پیروزی را کسب کرده بود، این هفته در مقابل تیم قعر جدولی کارپی طبق انتظارات نباید کار سختی می داشت اما در ادامه بازی روسونری نتوانست سه امتیاز این دیدار را به حساب خود واریز کند و سرانجام به تساوی بدون گل رسید.


هفدهمین هفته از لوشامپیونه فرانسه با پیروزی قاطع 3 - 0 تیم فوتبال پاری سن ژرمن مقابل میزبان رده هفتمی خود، نیس آغاز شد. تیم فوتبال لیون با 2 گل مغلوب آنژه شد، موناکو موفق شد با نتیجه 2 - 1 باستیا را شکست دهد. تیم لیل با همین نتیجه بر کان غلبه کرد و در آخرین دیدار این هفته مارسی مقابل میهمان خود، مون پلیه با تساوی 2 - 2 متوقف شد. در پایان این هفته پاریسی ها با 45 امتیاز صدرنشین لیگ فرانسه هستند.


در مهمترین دیدار هفته پانزدهم بوندسلیگا آلمان، تیم های بایرن مونیخ و مونشن گلادباخ در ورزشگاه بروسیا پارک به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان پپ گواردیولا برابر میزبان خود با نتیجه سنگین 3 - 1 مغلوب شدند تا نوارشکست ناپذیری این تیم در رقابت های این فصل پاره شود و اولین شکست فصل باواریایی ها رقم بخورد. بایرنی ها با وجود شکست این هفته کماکان با 40 امتیاز صدرنشین بلامنازع بوندس لیگا هستند. بوروسیا دورتموند با پیروزی در دقیقه آخر به شکست ناپذیری وولفسبورگ در خانه پس از 29 بازی پایان داد و 2 - 1 پیروز از میدان مسابقه خارج شد.


رئال مادرید پس از قضیه چریشف و کنار گذاشته شدن از کوپا دل ری، در هفته چهاردهم لالیگا به مصاف ختافه ای آمده بود که در رده سیزدهم جدول قرار داشت. کهکشانی ها پس از شکست برابر بارسلونا، اولین بار بود که در برنابئو بازی می کردند و همه منتظر واکنش هواداران این تیم به اتفاقات حاشیه ای اخیر بودند. رئالی ها بازی را طوفانی آغاز کردند و در نهایت موفق شدند در شب گلزنی BBC با نتیجه پر گل 4 -1 از سد همشهری خود عبور کنند. اتلتیکو مادرید موفق شد در ادامه این هفته با نتیجه 2 - 0 گرانادا را شکست دهد تا 32 امتیازی شده و به رده دوم جدول صعود کند. در ادامه این هفته لیگ اسپانیا بارسلونا در مستایا میهمان والنسیا بود. دیداری که با تساوی 1-1 به پایان رسید. گل های این دیدار را سوارز برای میهمان و سانتیاگو مینا برای میزبان به ثمر رساندند. این اولین تساوی آبی اناری ها در 14 هفته گذشته بود. انریکه و مثلت مهارنشدنی MSN پیش از این بازی همه تیم های مقابل را در هم شکسته بودند اما زورشان به والنسیا نرسید. بارسلونا با کسب 34 امتیاز بالاتر از دو تیم شهر مادرید در صدرجدول قرار دارد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها