X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

30 آذر 1394, 10:36
کد خبر: 13617
خبرنگار: fateme-qp
نظرات: 0

هر دوشنبه با...

منهای فوتبال

منهای فوتبال منهای فوتبال
پایگاه خبری طوفان زرد روزهای دوشنبه را به مرور رشته های مختلف ورزشی که در اصفهان طی یک هفته اتفاق افتاده می پردازد.
منهای فوتبال


حسین توکلی سرمربی تیم ملی وزنه‌ برداری برای برگزاری دور جدید تمرینات تیم ملی وزنه‌برداری اسامی 13 وزنه‌بردار مطرح کشورمان را برای بررسی به کمیته فنی معرفی کرد که درنهایت پس از تأیید فنی عملکرد این وزنه‌ برداران توسط رییس فدراسیون و اعضای کمیته فنی با صدور مجوز برای حضور آنها در اردوی المپیکی تیم ملی موافقت شد.
اسامی دعوت شدگان به شرح زیر است: بهداد سلیمی، بهادر مولایی، کیانوش رستمی، علی هاشمی، سهراب مرادی (وزنه‌بردار اصفهانی)، محمدرضا براری، کیا قدمی، عماد باقری، مهدی میرزایی، ایوب موسوی، وحید خدادادی، یاسین باقری، حامد مجیدی
همچنین حضور سعید محمدپور در تیم ملی به نظر قطعی پزشک متخصص در خصوص وضعیت نهایی آرنج مصدوم این وزنه‌بردار و شرایط آمادگی وی برای حضور و شرکت در اردوی تیم ملی بستگی دارد.


پنجمین دوره مسابقات جودو قهرمانی آسیا در رشته کاتا 29 آذرماه به میزبانی تایلند در دانشگاه بانکوک برگزار می‌شود. تیم ملی کاتا ایران جمعه 27 آذرماه برای حضور در این مسابقات عازم تایلند می‌شود. فتح‌الله فریدی وثوق و حمیدرضا کریمی ناصر از استان همدان در «ناگه نو کاتا»، محمدعلی وحید و رضا صفی از استان اصفهان در «کاتامه نو کاتا»، محمدحسن سالاری و محمدرضا صحرایی از استان قم در «کودوکان گوشین جوتسو»، علی حسین میرزایی و فرزاد ناطق‌پور از استان اصفهان در «کیمه نو کاتا»، سید سینا موسوی و مهدی محمدی از استان مازندران در «جونوکاتا» تیم اعزامی کشورمان به این دوره از مسابقات هستند.
هدایت این تیم بر عهده حسین زند به عنوان سرمربی و جعفرعلی قادری به عنوان مربی می‌باشد.


هفته یازدهم لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور دوشنبه 23 آذرماه برگزار شد که تیم آینده‌سازان میهن اصفهان موفق شد دومین پیروزی خود در فصل جاری لیگ برتر را کسب کند. شاگردان امید دادفرنیا که در سالن ملت پذیرای شهرداری تبریز بودند، میهمان تبریزی خود را با شکست 67 بر 60 بدرقه کردند و باخت دور رفت برابر این تیم را جبران کردند.
این تیم در هفته ی دوازدهم نیز میهمان شیمیدُر تهران بود.این دیدار که در روز پجشنبه 26 آذر ماه برگزار شد با نتیجه 86 بر 61 به نفع شیمیدر تهران رقم خورد تا این تیم مانند دور رفت برابر تیم اصفهانی به برتری رسیده باشد. آینده‌سازان در این مسابقه اسلاوکو ورانس را در ترکیب خود نداشت.


دور جدید تمرینات تیم ملی تیراندازی با کمان در رشته‌های ریکرو و کامپوند و در دو بخش مردان و زنان از اول دی ماه آغاز می‌شود. اسامی دعوت شدگان به این اردو در بخش‌های مختلف به شرح زیر است:
ریکرو مردان: مجید میررحیمی، امین پیرعلی (از اصفهان)، ساسان رضوی، صادق اشرفی، روزبه نظریان (از اصفهان)، کیوان ریاضی‌مهر
ریکرو زنان: زهرا نعمتی، ملیکا عبدالکریمی، زهرا دهقان، سمیه ماهیگیران، مریم محمودی سرشت
کامپوند مردان: اسماعیل عبادی، امیر کاظم پور، مجید قیدی، یاسر عمویی، مهرداد فلاحی (از اصفهان)، امید طاهری (از اصفهان)
کامپوند زنان: افسانه شفیعی (از اصفهان)، ویدا هنرمند (از اصفهان)، مریم رنجبر، فرشته قربانی


هفته پنجم و ششم و یک دیدار معوقه هفته سوم، از مرحله رفت چهاردهمين دوره ليگ برتر تكواندوی مردان (جام خليج فارس)، يادواره پانصد شهيد تكواندو كشور، با حضور 182 تكواندوكار در قالب 9 تيم شهرداري ورامين، دانشگاه آزاد، گيتی‌پسند اصفهان، لوازم خانگی كن، پاس قوامين، ياسين پيشرو قم، سونيا، هيئت تكواندو قزوين و شهدای ساری از صبح روز پنجشنبه 26 آذرماه با انجام 9 مبارزه آغاز شد.
در پایان هفته ششم این مسابقات، گیتی‌پسند اصفهان با یک برد، دو تساوی و 3 باخت از 6 بازی و 5 امتیاز در رده هفتم قرار گرفت.
در حاشیه این رقابت ها نیز علیرضا نصرآزادانی، تکواندوکار اصفهانی وزن 74- کیلوگرم کشورمان که عنوان قهرمانی جهان، آسیا و بازی‌های آسیایی را در کارنامه داشت پس از اینکه در اولین مبارزه تیم گیتی‌پسند اصفهان مقابل سیداحمد خسروفر هوگوپوش تیم شهرداری ورامین با نتیجه 5 بر 4 برنده از شیاپ چانگ خارج شد، با تشویق حاضرین در سالن، به صورت رسمی از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد.
علیرضا نصرآزادانی در چهاردهمین دوره لیگ برتر تکواندوی مردان، به عنوان سرمربی هدایت تیم گیتی‌پسند اصفهان را بر عهده دارد و در این دیدار آخرین مبارزه خود را انجام داد که به برتری دست یافت.


1- تیم والیبال بانوان ذوب‌آهن که در چارچوب هفته سوم لیگ برتر میهمان سایپا بود موفق به شکست 3 بر صفر این تیم شد تا سومین پیروزی متوالی خود در لیگ برتر را ثبت کرده باشد. شاگردان فریبا صادقی ست‌های اول تا سوم این دیدار را با نتایج 25 بر 18، 25 بر 15 و 25 بر 17 به سود خود به پایان رساندند. ذوب‌آهن با کسب این نتیجه 8 امتیازی شد و به صدر جدول رده‌بندی صعود کرد
و جای برق شیراز را گرفت.
2- پنجمین هفته از لیگ برتر والیبال نشسته به میزبانی شهرهای تبریز، ارومیه، سبزوار و گنبد در این هفته برگزار شد. در این مسابقات گسترش فولاد تبریز با نتیجه سه بر صفر، میهمان خود هیئت اصفهان را مغلوب کرد، در سبزوار تیم ثامن‌الحجج با نتیجه سه بر صفر از سد پالایش نفت آبادان گذشت و دیدار شهرداری ارومیه و ذوب‌آهن اصفهان نیز با نتیجه سه بر یک به سود تیم میهمان، ذوب‌آهن اصفهان، خاتمه یافت.


1- هفته دهم لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه‌های کشور درحالی با 3 دیدار برگزار شد که با شکست دیگری برای ذوب‌آهن به پایان رسید. در دیدارهای این هفته، ذوب‌آهن که میهمان ثامن‌الحجج سبزوار بود با نتیجه 35 بر 31 شکست خورد و همچنان بدون امتیاز در انتهای جدول چهار تیمی مرحله دوم لیگ برتر باقی ماند و شانس سکونشینی سبزپوشان تا حدود زیادی کمرنگ شد.
2- هفته نهم لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور این هفته در شهرهای مختلف برگزار شد. در تهران، سپاهان که میهمان هیئت هندبال تهران بود درنهایت با نتیجه 29 بر 25 مغلوب این تیم شد.
عرفان اسماعیلاجیچ سرمربی تیم ملی کشورمان از نزدیک نظاره‌گر این مسابقه بود. رئیس و دبیر فدراسیون هندبال هم در سالن برگزاری این مسابقه حضور داشتند. اما شهرداری کاشان که در دیداری حساس و در زمین خود به مصاف منیزیم فردوس رفته بود با نتیجه سنگین 29 بر 18 شکست خورد. هدایت منیزیم بر عهده شهداد مرتجی مربی اصفهانی است که چند بازیکن شاخص اصفهانی از جمله سعید برخورداری را در ترکیب خود دارد.
3-پنجمین دوره لیگ هندبال دسته یک بانوان باشگاه‌های کشور که از 22 آذرماه با حضور 14 تیم دربندرعباس آغاز شده بود شنبه 28 آذر ماه به پایان رسید.
تیم هندبال سپاهان که به فینال این دوره از مسابقات صعود کرده بود، امروز با نتیجه 30 بر 24 از سد منطقه سه البرز گذشت و قهرمان این مسابقات شد. نماینده اصفهان و البرز با صعود به دیدار فینال، جواز حضور در لیگ برتر را به دست آورده بودند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها