X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

21 دی 1394, 10:29
کد خبر: 14129
خبرنگار: fateme-qp
نظرات: 1

هر دوشنبه با...

منهای فوتبال

منهای فوتبال منهای فوتبال
پایگاه خبری طوفان زرد روزهای دوشنبه را به مرور رشته های مختلف ورزشی که در اصفهان طی یک هفته اتفاق افتاده می پردازد.



منهای فوتبال
شاهین خالدان ملی‌پوش اصفهانی تنیس ایران در دومین دیدار خود در جدول مقدماتی رقابت‌های فیوچرز لس آنجلس، روز دوشنبه 14 دی ماه به مصاف مرگان مایز از آمریکا رفت و در نهایت موفق شد با نتیجه (۲-۶ و ۲-۶) حریف خود را از پیش رو بردارد و جواز حضور در مرحله بعدی بازی‌ها را به دست آورد. این تنیس باز اصفهانی در سومین دیدار خود در جدول مقدماتی رقابت‌های فیوچرز لس آنجلس به مصاف ماتیاس از آمریکا رفت و در نهایت با نتیجه (۱-۶ و ۲-۶) حریف خود را شکست داد و راهی جدول اصلی شد. اما در ادامه رقابت‌های تنیس فیوچرز لس آنجلس، این ملی‌پوش اصفهانی در راند نخست جدول اصلی به مصاف "جو سالیسبری" از انگلیس رفت و در نهایت با نتیجه 2 بر صفر (۳-۶ و ۴-۶) مقابل حریف خود شکست خورد و از رسیدن به مرحله بعدی مسابقات باز ماند.


1- در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور روز دوشنبه 14 دی ماه 4 دیدار برگزار شد. قرار بود آینده‌سازان میهن اصفهان در تهران به مصاف نیروی زمینی برود که نماینده اصفهان به دلیل مشکلات مالی به تهران سفر نکرد و این دیدار لغو شد. همچنین این تیم روز پنجشنبه 17 دی ماه و در چارچوب هفته پایانی مرحله نخست لیگ برتر بسکتبال باشگاههای کشور میزبان شهرداری گرگان بود؛ اما فقط امید دادفرنیا و ایمان زندی سرمربی و کاپیتان این تیم و بازیکنان و کادرفنی تیم حریف در سالن ملت حضور داشتند و آینده‌سازان با غیبت در این دیدار با باخت فنی 20 بر صفر مواجه شد. به این ترتیب آینده‌سازان میهن با ادامه مشکلات مالی و عدم تعهد اسپانسر این تیم به تعهدات خود رسماً منحل شد.
2- تیم بسکتبال بانوان ذوب‌آهن که در دور رفت مرحله پلی‌آف سوپرلیگ A بسکتبال بانوان شهرداری سنندج را شکست داده بود، در دومین مصاف خود با این تیم با نتیجه 52 بر 50 شکست خورد تا تکلیف تیم صعودکننده به جمع 4 تیم نهایی این مسابقات در سومین دیدار دو تیم مشخص شود. ذوب‌آهن با پیروزی 73 بر 49 در مسابقه سوم به عنوان تیم چهارم به مرحله بعدی مسابقات صعود کرد. به این ترتیب تیم‌های شهرداری بندرعباس، گاز تهران، کوشا سپهر سبلان تهران و ذوب‌آهن اصفهان به مرحله نیمه‌نهایی سوپرلیگ A بسکتبال بانوان صعود کردند.


هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتسال روز سه شنبه 15 دی ماه با انجام 5 دیدار برگزار شد که گیتی‌پسند اصفهان با نتیجه 2 بر یک از سد دبیری تبریز گذشت تا همچنان شانس خود برای قهرمانی در لیگ برتر را حفظ کرده باشد. شاگردان رضا لک در نیمه نخست این دیدار با گلی که جواد اصغری به ثمر رساند با نتیجه یک بر صفر باختند اما در نیمه دوم توسط مهدی جاوید و مجتبی مریدی‌زاده به گل رسیدند و درنهایت موفق به شکست 2 بر یک میزبان خود شدند. با این نتیجه گیتی‌پسند به رده دوم جدول رده‌بندی صعود کرد. به این ترتیب تکلیف قهرمان لیگ برتر فوتسال به هفته پایانی کشیده شد. اما سرانجام معادلات به شکلی رقم خورد که تأسیسات دریایی صدرنشین موفق شد از عنوان قهرمانی خود در این مسابقات دفاع کند. گیتی‌پسند اصفهان نیز که در خانه خود به مصاف ملی حفاری اهواز رفته بود، مقابل حریف خود تن به تساوی 3 بر 3 داد و در رده سوم جدول رده‌بندی ایستاد. گل‌های گیتی‌ پسند را سعید تقی‌زاده و مجتبی مریدی‌زاده (2 گل) به ثمر رساندند.


هفته پایانی دور رفت لیگ برتر والیبال بانوان روز پنجشنبه 17 دی ماه برگزار شد و تیم گاز تهران قهرمان نیم‌فصل نخست این مسابقات نام گرفت. شاگردان فریبا صادقی در تیم ذوب‌آهن اصفهان هم که میهمان برق جدید فارس بودند، این تیم را با نتیجه 3 بر صفر شکست دادند و با 14 امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی قرار گرفتند. دانشگاه آزاد تهران نیز بر پله سوم جدول ایستاد. دور برگشت این مسابقات از اول بهمن ماه آغاز خواهد شد.


ایمان جمالی هندبالیست اصفهانی و ملی‌پوش سابق هندبال ایران سرانجام پیراهن تیم ملی مجارستان را به تن کرد. جمالی که دست پرورده هندبال اصفهان و باشگاه سپاهان بود در سال 2012 و با پیوستن به تیم MKB وزپرم مجارستان اولین لژیونر هندبال ایران در اروپا لقب گرفت. جمالی در طول 3 فصل حضور در وزپرم با این تیم به سه قهرمانی سوپرلیگ، یک قهرمانی در جام حذفی و سهالیگ و نایب‌قهرمانی و یک مقام چهارمی در لیگ قهرمانان اروپا دست یافت. جمالی تا سال 2019 نیز با تیم باشگاهی وزپرم مجارستان قرارداد دارد. وی مدتی پیش و قبل از آغاز مسابقات هندبال انتخابی المپیک در قطر از حضور در تیم ملی هندبال ایران عذرخواهی کرده بود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها