X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

21 دی 1394, 22:36
کد خبر: 14236
خبرنگار: lark
نظرات: 27

در مراسم گالای 2015

لیونل مسی با کسب پنجمین توپ طلا دست نیافتنی شد

لیونل مسی با کسب پنجمین توپ طلا دست نیافتنی شد لیونل مسی با کسب پنجمین توپ طلا دست نیافتنی شد
مراسم معرفی بهترین‌های سال ۲۰۱۵ فوتبال جهان از ساعاتی پیش در شهر زوریخ سوئیس برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد، در مراسم گالا لیونل مسی رکورددار کسب توپ طلا، کریستیانو رونالدو بهترین گلزن تاریخ رئال مادرید و نیمار فوق‌ ستاره برزیلی بارسلونا نامزدهای نهایی کسب عنوان بهترین بازیکن جهان حضور یافتند.
جوایز اهدا شده در این مراسم به شرح زیر است:
* تیم برتر سال جهان: نویر، تیاگو سیلوا، راموس، مارسلو، دنی آلوز، اینیستا، مودریچ، پوگبا، نیمار، رونالدو و مسی
این تیم با رای گیری از بیش از ۲۵ هزار فوتبالیست حرفه ای در سرتاسر دنیا انجام شده بود که چهار رئالی ، چهار بارسایی در تیم حضور دارند و پی اس جی ، بایرن مونیخ و یوونتوس هر کدام یک نماینده دارند.
لیونل مسی با کسب پنجمین توپ طلا دست نیافتنی شد

* جیل الیس، مربی تیم ملی بانوان آمریکا عنوان بهترین مربی سال را از آن خود کرد.
* لوئیز انریکه ، سرمربی بارسلونا پس از کسب پنج جام در سال ۲۰۱۵ به عنوان بهترین مربی سال برگزیده شد هر چند که همان طور که از قبل اعلام شده بود در این مراسم حضور نداشت. رابرت که به جای انریکه جایزه را گرفته بود گفت:" لوئیز به علت برخی مشکلات به مراسم نیامد اما از دریافت جایزه خوشحال است."
انریکه ۳۱،۰۸ درصد آرا، گواردیولا ۲۲،۹۷ درصد و سامپائولی ۹،۴۷ درصد را به خود اختصاص دادند.

* آساموا به عنوان حامی پناهجویان جایزه بازی جوانمردانه را دریافت کرد.
* وندل ، بازیکن برزیلی جایزه پوشکاش (بهترین گل سال) را از آن خود کرد. او توانست مسی و فلورنزی را شکست دهد. هیدتوشی ناکاتا جایزه او را اهدا کرد.

* کارلی لوید جایزه بهترین فوتبالیست زن سال را به خود اختصاص داد.
* لیونل مسی پنجمین توپ طلا را از آن خود کرد تا همچنان رکورددار کسب این عنوان باشد. او پس از سه سال این جایزه را به دست آورد. مسی در اتفاقی غیرمعمول ترجیح داد به زبان اسپانیایی صحبت کند. لئو سال درخشانی را با بارسلونا سپری کرد و موفق شد 5 جام به همراه این تیم کسب کند. مسی 41.33 درصد آرا را در کسب توپ طلا به خود اختصاص داده بود. سهم رونالدو 27.76 درصد و سهم نیمار، 7.86 درصد بود.

ستاره بارسلونا پس از کسب توپ طلای پنجم گفت: روبروی من رونالدو نشسته است و در دوره ای که او مالک توپ طلا شد هم به او تبریک گقتم در این جا مهم توپ طلا نیست مهم این است که مردم بدانند همه ما به خاطر ذات فوتبال مبارزه می کنیم و مشکلی بین ما نیست.
مسی افزود: از خانواده ام بسیار تشکر می کنم و امیدوارم این فرایند برایم ادامه داشته باشد. من با کار گروهی هم تیمی هایم به اینجا رسیده ام و باید این جایزه را به همه دوستانم با تمام عشقم تقدیم کنم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها