X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

24 بهمن 1391, 18:26
کد خبر: 1436
خبرنگار: mojtaba
نظرات: 0

به راه‌آهن به خاطربازي جوانمردانه تبريک مي‌گويم

به راه‌آهن به خاطربازي جوانمردانه تبريک مي‌گويم به راه‌آهن به خاطربازي جوانمردانه تبريک مي‌گويم
زلاتکو کرانچار پس از پيروزي يک بر صفر تيمش مقابل راه‌آهن در کنفرانس مطبوعاتي گفت: هر دو تيم بازي بسيار خوبي را انجام دادند هرچند بارش باران روي کيفيت مسابقه تأثير گذاشته بود اما هر دو تيم تلاش کردند تا خودشان را در شرايط مسابقه حفظ کنند و شانس‌هايي براي به ثمر رساندن گل داشتند، خوشبختانه ما از يکي از موقعيت‌هايمان توانستيم استفاده کنيم و به گل برسيم.
وي افزود: به راه‌آهن ميزبان به دليل بازي جوانمردانه و مقاومت خوبي که انجام داد تبريک مي‌گوييم. آنها سعي کردند کيفيت خوبي از خود ارائه کنند اما ما دوست داشتيم خواسته خودمان را نشان دهيم و در صدر جدول به استقلال نزديک‌تر شويم.
کرانچار خاطرنشان کرد: ليگ امسال تا پايان مبهم خواهد ماند و مخصوصاً در صدر جدول سه تيم شانس دارند تا به قهرماني برسند، يکي از اين تيم‌ها ما هستيم و اين ميل در ما وجود دارد تا با تلاش فراوان در ادامه مسير به هدفمان دست يابيم.
سرمربي سپاهان در مورد قضاوت داور و صحنه‌اي که به نظر مي‌رسيد فرشيد کريمي توپ را بيرون از محوطه جريمه دريافت کرده است، تصريح کرد: شايد داور وسط آن صحنه را نديد اما خط ‌نگهدار وظيفه دارد در اينگونه صحنه‌ها تصميم‌گيري کند. شايد داور اشتباه کرده باشد اما بايد قبول کنيم که داورها هم انسان هستند و ممکن است چنين اتفاقاتي رخ دهد. آنها نمي‌توانند در همه صحنه‌ها تصميمات درستي بگيرند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها