X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

15 بهمن 1394, 01:59
کد خبر: 14748
خبرنگار: niloofar
نظرات: 12

به سپاهان امیدوارم

احمدی:گل دوم پرسپولیس آفساید بود

احمدی:گل دوم پرسپولیس آفساید بود احمدی:گل دوم پرسپولیس آفساید بود
رحمان احمدی می گوید که آقای استیماچ هم نیاز به زمان داشت تا با شرایط تیم آشنا شود و در تعطیلات این فرصت را پیدا کرد و با توجه به این نکات من به آینده تیم بسیار امیدوار هستم
به گزارش طوفان زرد و به نقل از "ورزش سه"، رحمان احمدی پس از تساوی تیمش در آزادی برابر پرسپولیس گفت: بازی خوب و محکمی را شاهد بودیم و ما در نیمه اول بازی قابل قبولی انجام دادیم و در نیمه دوم روی غافلگیری گل خوردیم، تیم ما تیم برتر زمین بود و حقمان برد بود که متاسفانه به آن نرسیدیم.

وی درباره حضور دو بازیکن برزیلی پس از مدت ها گفت: حضور این دو بازیکن واقعاً در بالا رفتن کیفیت تیم اثرگذار بود. حضور پریرا در خط حمله و پادووانی در خط دفاع، تعادل را در تیم ما برقرار کرد. ضمن اینکه آقای استیماچ هم نیاز به زمان داشت تا با شرایط تیم آشنا شود و در تعطیلات این فرصت را پیدا کرد و با توجه به این نکات من به آینده تیم بسیار امیدوار هستم. من فکر می‌کنم که گل دوم پرسپولیس در موقعیت آفساید زده شد. در آن صحنه عالیشاه در آفساید بود و جلوی دید من را گرفته بود. بعد از بازی هم که صحنه را دوباره دیدم احساس کردم عالیشاه در آفساید بوده است.

دروزاه بان سپاهان درانتها درباره وضعیت آینده سپاهان نیز گفت: سپاهان سالهای سال در بالای جدول بوده و قهرمان شده است. شرایط در اول فصل با توجه به رفتن حاج صفی و غیبت شیمبا و پادووانی کمی برای ما سخت بود و کمبود بازیکن داشتیم. اما با برطرف شدن این مشکل و تمرینات خوبی که داشتیم، امیدوار هستیم که بتوانیم با گرفتن نتایج خوب سپاهان را به جایگاه واقعی خود در جدول برسانیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها