X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

28 اسفند 1391, 19:41
کد خبر: 1493
خبرنگار: sharif
نظرات: 0

چرخابی: چرا کی‌روش گردان را به تیم ملی دعوت نکرد؟

چرخابی: چرا کی‌روش گردان را به تیم ملی دعوت نکرد؟ چرخابی: چرا کی‌روش گردان را به تیم ملی دعوت نکرد؟
کارشناس فوتبال اصفهان گفت: سئوال من از سرمربی تیم ملی فوتبال این است که چرا وقتی گردان آماده نبود، به تیم ملی دعوت می‌شد اما حالا به تیم ملی دعوت نشده است.


به گزارش ایمنا، حسین چرخابی عصر امروز پس از پیروزی سپاهان مقابل تراکتورسازی تبریز در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌ام لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در برنامه دیدار برتر با اشاره به پیروزی سپاهان مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: باید بگویم سپاهان امروز خیلی خوب بازی کرد و توانست خیلی خوب تاکتیک‌های تیمی را در زمین تراکتورسازی پیاده کند که این به دلیل این است که سپاهان تراکتورسازی را خیلی خوب آنالیز کرده بود.

وی با اشاره به شرایط فنی این مسابقه ادامه داد: کرانچار به خوبی تراکتورسازی را آنالیز کرده بود و بازیکنان تیم در این مسابقه خیلی خوب پرس کردند و توانستند از اشتباهات خط دفاعی تراکتورسازی استفاده کنند و با توپ‌گیری و حمل توپ مناسب موقعیت‌های بسیاری روی دروازه تراکتورسازی ایجاد کنند.

سرمربی سابق سپاهان ادامه داد: تیم اصفهانی در ادامه موقعیت‌های بسیاری ایجاد کرد اما بازیکنان این تیم از خود گذشتگی نداشتند و اگر سوکای از خود گذشتگی داشت، تیم اصفهانی می‌توانست چندین گل دیگر هم به ثمر برساند.

وی در مورد شرایط استقلال و سپاهان و اینکه کدام یک برای رسیدن به قهرمانی شانس دارند، تصریح کرد: بازی‌های استقلال سخت‌تر از سپاهان است اما سپاهان هم باید به فکر امتیاز گرفتن در بازی‌های آینده باشد و باید در فینال رودرروی خود مقابل استقلال که تاثیر بسیاری در قهرمانی دارد، این تیم را از پیش رو بردارد.

چرخابی ادامه داد: به عقیده من سپاهان می‌تواند قهرمان شود و اگر در تهران مقابل استقلال مساوی بگیرد، شانس قهرمانی دارد چون بازی استقلال مقابل فولاد بسیار سخت است.

وی در مورد دعوت نشدن شهاب گردان به تیم ملی فوتبال اضافه کرد: باید بگویم دعوت نشدن شهاب گردان به تیم ملی برای من تعجب‌برانگیز است زیرا او زمانیکه آمادگی نداشت، به تیم ملی دعوت می‌شد اما حالا که خیلی آماده شده و شرایطش خیلی خوب است کی‌روش او را دعوت نکرده است.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها