X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

13 اسفند 1394, 10:38
کد خبر: 15624
خبرنگار: lark
نظرات: 1

هر پنجشنبه با فوتبال اروپا...

هفته بد بالا نشین ها در لیگهای معتبر قاره سبز

هفته بد بالا نشین ها در لیگهای معتبر قاره سبز هفته بد بالا نشین ها در لیگهای معتبر قاره سبز
در سرویس هفتگی پایگاه خبری طوفان زرد ، هر پنجشنبه به مروری بر رویدادهای فوتبال اروپا می پردازیم. حواشی ، اتفاقات و نتایج دیدار های مهم برگزار شده در لیگ های آلمان ، ایتالیا ، فرانسه ، اسپانیا و انگلیس که هرکدام به نوعی از کشور های صاحب سبک در حوزه فوتبال به شمار می روند ، به لطف اجرای زیبای این پدیده اجتماعی در سراسر جهان هواداران پرشماری را مجذوب خود کرده اند...

در ادامه با ما باشید...

شاگردان گاس هیدینگ در تیم چلسی دست به کار بزرگی زدند و موفق شدند در هفته بیست و هفتم لیگ برتر انگلیس و در خانه تیم بد بدن ساوتهمپتون به پیروزی شیرین 2-1 دست پیدا کنند. این پیروزی در شرایطی به دست آمد که چلسی تا دقیقه 75 با یک گل از حریف خود عقب بود. دیدار تیم های منچستریونایتد و آرسنال با نتیجه 3-2 به سود منچستری ها خاتمه یافت تا شیاطین سرخ به بردی دلچسب برابر رقیب دیرینه دست یابند. بازی این هفته منچسترسیتی و لیورپول به دلیل بازی در جام اتحادیه انگلیس به تعویق افتاد.
شاگردان گاس هیدینگ در ادامه نتایج خوب شان در هفته های اخیر توانستند در هفته بیست و هشتم لیگ جزیره و در خانه نوریچ به سه امتیاز برسند و چند پله در جدول صعود کنند. آرسن ونگر در ادامه نمایش های ضعیف تیمش، این بار در خانه مقابل سوانسی با نتیجه 2-1 شکست خورد تا اختلافش با صدر جدول به 6 امتیاز افزایش پیدا کند. لیورپول در آنفیلد با حساب 3-0 از سد منچسترسیتی گذشت تا انتقام شکست در فینال جام اتحادیه را در لیگ برتر بگیرد و در آخرین دیدار منچستر یونایتد برد خفیف 1 - 0 را برابر واتفورد کسب کرد. در پایان این هفته لسترسیتی با 57 امتیاز صدرنشین لیگ جزیره است.

هفته بد بالا نشین ها در لیگهای معتبر قاره سبز

در آغاز دیدار های هفته بیست و هفتم سری آ ایتالیا تیم های آ اس رم و امپولی در ورزشگاه کارلو کاستلانی به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان شاگردان لوچیانو اسپالتی موفق شدند با یک پیروزی قاطع از سد میزبان خود عبور کنند. شاگردان میهایلوویچ موفق شدند در دیداری خانگی اما دشوار مقابل تورینو با یک گل به برتری برسند. تک گل میلان را در این دیدار لوکا آنتونلی مدافع چپ این تیم در دقیقه 45 به ثمر رساند. یوونتوس مدعی اصلی قهرمانی موفق شد قهرمان نیم فصل این رقابت ها، یعنی اینتر‌میلان را با نتیجه 2-0 در دیدار موسوم به دربی ایتالیا شکست دهد تا همچنان به صدرنشینی خود ادامه دهد.


تیم فوتبال مون پلیه توانست در هفته بیست و هشتم لیگ فرانسه از سد تیم لیل بگذرد. نانت و موناکو به تساوی بدون گل رضایت دادند. در دیداری حساس پاری سن ژرمن و لیون مقابل هم صف آرایی کردند که در پایان این لیون بود که موفق شد با نتیجه 2 -1 شاگردان بلان را شکست دهد و اولین شکست این فصل پاریسی ها را رقم بزند. در پایان این هفته تیم پاری سن ژرمن با 73 امتیاز با اقتدار در صدرجدول قرار دارد.


دو تیم وولفسبورگ و بایرن مونیخ از هفته بیست و سوم رقابت های بوندسلیگای آلمان در ورزشگاه فولکس واگن آرنا به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان گواردیولا با دو گل به پیروزی دست یافتند تا بایرن صدرنشین در روزی که 116 ساله شد به بیستمین برد این فصلش دست یافت. شاگردان توخل در یک بازگشت هیجان انگیز موفق شدند در 10 دقیقه، سه بار دروازه هوفنهایم را در وستفالن باز کنند تا شکست 1-0 را با نتیجه 3-1 تعویض کنند.
همانطور که انتظار می رفت، شاگردان پپ گواردیولا در دیدار هفته بیست و چهارم بوندس لیگا برابر ماینس به دردسر افتادند و در نهایت دومین شکست فصل شان را تجربه کردند. در ادامه دیدارهای این هفته، تیم‌های بوروسیا دورتموند و دارمشتات در ورزشگاه نه چندان با کیفیت مرک به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت شاگردان توخل موفق به کسب یک پیروزی ارزشمند خارج از خانه شدند تا دو روز مانده به درکلاسیکر (بایرن مونیخ و دورتموند)، فاصله زنبورها با بایرن صدرنشین کاهش یابد.


در حساس‌ ترین بازی از هفته بیست‌ و ششم لالیگای اسپانیا تیم‌های رئال‌مادرید و اتلتیکومادرید در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو شهر مادرید به مصاف هم رفتند. این بازی که دویست‌ و‌ دوازدهمین دربی مادرید بود به برتری یک بر صفر شاگردان دیه‌گو سیمئونه انجامید. روخی بلانکو در این بازی با گل دقیقه 53 آنتوان گریزمان فرانسوی از میزبان خود پیش افتاد و با حفظ همین گل خود با سه امتیاز ارزشمند از خانه رئالی ها خارج شد. رئال با این باخت امیدهایش برای رسیدن به قهرمانی کمرنگ تر از قبل شد. تیم فوتبال بارسلونا جدال سخت و نفسگیر مقابل سویا را با پیروزی پشت سر گذاشت تا شکاف خود را با تیم‌های بزرگ مادریدی بیشتر کند و از دسترس آنها دور شود.
شاگردان سیمئونه موفق شدند در هفته بیست و هفتم لیگ برتر اسپانیا و در ویسنته کالدرون رئال سوسیداد را با نتیجه پر گل 3-0 از پیش رو بردارند. دیدار دو تیم لوانته و رئال مادرید در ورزشگاه خانگی لوانته با پیروزی پایتخت نشینان به پایان رسید. دو تیم بارسلونا و رایو وایه کانو امشب ساعت 23:30 به مصاف هم خواهند رفت.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها