X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

18 فروردین 1392, 17:45
کد خبر: 1641
خبرنگار: majidsad
نظرات: 1

خوروش: باشگاه سپاهان هنوز نظر خود را اعلام نكرده است

خوروش: باشگاه سپاهان هنوز نظر خود را اعلام نكرده است خوروش: باشگاه سپاهان هنوز نظر خود را اعلام نكرده است
سرپرست تیم فوتبال سپاهان اصفهان اظهارات ˈ سعید شیرینی ˈ سرپرست تیم پرسپولیس را رد کرد و گفت : هنوز باشگاه سپاهان موضع خود را برای مکان برگزاری دیدار نهایی جام حذفی اعلام نکرده است.
ˈ رسول خوروش ˈ عصر یکشنبه در گفت و گويي افزود: هیچک از مسوولان باشگاه درباره مکان برگزاری دیدار نهایی جام حذفی سخن نگفته اند اما نمی دانم سرپرست پرسپولیس بر چه اساسی از زبان ما سخن می گوید.
وی افزود: به دیدار روز چهارشنبه با الاهلی عربستان متمرکز هستیم و هنوز تصمیمی درباره چگونگی برگزاری دیدار نهایی جام حذفی اتخاذ نکرده ایم .
سرپرست تیم فوتبال سپاهان در عین حال تصریح کرد: نظر شخصی من این است که برای برگزاری دیدار نهایی جام حذفی دو باشگاه باید تعامل کنند زیرا هر دو شرایط یکسانی دارند و هر دو تیم بازی قبل خود را خارج از خانه برگزار کرند.
وی افزود: اگر قرار باشد در زمین بی طرف بازی کنیم باید شهر میزبان از امکانات لازم برخوردار باشد و مشکلی برای انتقال بازیکنان دو تیم و اقامت آنها بوجود نیاید.
خورورش اظهار داشت: نظر شخصی من این است در صورتیکه دو تیم برای انتخاب محل برگزاری مسابقه به توافق نرسیدند باید قرعه کشی انجام و میزبان براساس قرعه انتخاب شود.
وی آمادگی تیمش برای بازی روز چهارشنبه با الاهلی عربستان سعودی در لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا را خوب توصیف کرد و افزود: متاسفانه در روزهای اخیر به دلیل فشردگی زمان مسابقات، فشار زیادی به بازیکنان ما وارد شده است زیرا سپاهان تنها تیم ایرانی است که در سه جام حضور دارد.
سرپرست تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه این تیم برای اعزام به عربستان سعودی اکنون در تهران اردو زده است و صبح فردا ( دوشنبه ) عازم عربستان می شود، افزود: در این سفر همه بازیکنان را در اختیار داریم و بازیکن مصدوم و محروم نداریم .
خورورش درباره اقامت این تیم در عربستان سعودی اظهارداشت: قصد داشتیم در مکه اقامت کنیم اما به دلیل آنکه نمی توانستیم کادرفنی و بازیکنان غیر مسلمانان خود را به همراه داشته باشیم ، ترجیح دادیم در جده بمانیم .
وی افزود: بنابراین همه بازیکنان و کادرفنی در هتلی در شهر جده اقامت می کنند و روز مسابقه بوسیله اتوبوس عازم منطقه شرائع محل برگزاری مسابقه می شوند.
تیم فوتبال سپاهان ایران در دیدار برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا، روز چهارشنبه در ورزشگاه ˈملک عبدالعزیزˈ منطقه شرائع در 30 کیلومتری مکه میهمان تیم الاهلی عربستان سعودی است
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها