X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

19 فروردین 1395, 00:39
کد خبر: 16523
خبرنگار: fateme-qp
نظرات: 2

هر پنجشنبه با فوتبال اروپا...

حماسه 10 نفره کهکشانی ها در نیوکمپ

حماسه 10 نفره کهکشانی ها در نیوکمپ حماسه 10 نفره کهکشانی ها در نیوکمپ
در سرویس هفتگی پایگاه خبری طوفان زرد ، هر پنجشنبه به مروری بر رویدادهای فوتبال اروپا می پردازیم. حواشی ، اتفاقات و نتایج دیدار های مهم برگزار شده در لیگ های آلمان ، ایتالیا ، فرانسه ، اسپانیا و انگلیس که هرکدام به نوعی از کشور های صاحب سبک در حوزه فوتبال به شمار می روند ، به لطف اجرای زیبای این پدیده اجتماعی در سراسر جهان هواداران پرشماری را مجذوب خود کرده اند...



حماسه 10 نفره کهکشانی ها در نیوکمپ
در دیدار دو تیم بورنموث و منچستر سیتی از رقابت های هفته سی و دوم لیگ برتر جزیره، شاگردان مانوئل پیگرینی بازی را بهتر آغاز کردند و در همان 20 دقیقه ابتدایی 3 بار دروازه حریف را فرو ریختند و در حالیکه به نظر می رسید بازی با نتیجه 3 بر صفر به پایان برسد،این الکساندر کولاروف بود که در ثانیه های پایانی بازی با شوتی تماشایی گل چهارم را به ثمر رساند و روز خوب سیتی را تکمیل کرد.
آرسنال نیز موفق شد با چهار گل حریف خود،واتفورد، را در هم بکوبد.توپچی ها بازی را هجومی آغاز کردند و در همان نیمه اول دو بر صفر از حریف خود پیش افتادند و در نیمه ی دوم با دو گل دیگر اختلاف را افزایش داده و موفق به بردی شیرین داخل خانه شدند.در دیدار تیم های لیورپول و تاتنهام که در ورزشگاه آنفیلد برگزار شد،تلاش دو تیم و موقعیت سازی های آنها سرانجامی نداشت و آنها به تساوی 1 - 1 دست پیدا کردند. دیدار بین چلسی و حریف رده پایینی اش،استون ویلا ،با حملات آبی های لندنی آغاز شد و آنها توپ و میدان را در اختیار گرفتند و در نهایت این بازی با نتیجه ی چهار بر صفر به سود چلسی به پایان رسید.در آخرین بازی این هفته دو تیم منچستریونایتد و اورتون در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف یکدیگر ر فتند که شیاطین سرخ با برد یک بر صفر همچنان امیدوار به کسب سهمیه باقی ماندند.پیش از شروع بازی مراسمی در ورزشگاه برگزار شد که طی آن به پاس قدردانی از زحمات سر بابی چارلتون برای یونایتدی ها،جایگاه جنوبی ورزشگاه اولدترافورد به نام وی نامگذاری شد.تک گل این بازی را آنتونی مارسیال در دقیقه 53 به ثمر رساند.
در پایان این هفته لستر سیتی با 69 امتیاز در صدر جدول قرار گرفته است و به ترتیب تاتنهام، آرسنال،منچستر سیتی و منچستر یونایتد در رده های بعدی قرار دارند.


در هفته 28 بوندس لیگای آلمان،باورایی ها در دیداری خانگی با نتیجه ی 1_0 بر اینتراخت فرانکفورت غلبه کردند و صدرنشینی خود را در بوندس‌لیگا استحکام بخشیدند.تنها گل بازی را فرانک ریبری که دویستمین بازی خود برای بایرن را تجربه میکرد،به زیبایی هر چه تمام تر به ثمر رساند.
در یکی دیگر از بازی های این هفته دورتموند در ورزشگاه خانگی خود حسابی به دردسر افتاد اما در نهایت توانست به پیروزی برسد.در نیمه اول با وجود اینکه هر دو تیم موقعیت هایی برای گلزنی داشتند اما تلاش هیچ یک به ثمر ننشست تا نیمه نخست بدون گل به پایان برسد.نیمه ی دوم نیز با برتری تیم میزبان شروع شد و زنبور ها توانستند از حریف خود پیش بیفتند و با نتیجه 3 - 2 فاتح میدان شوند.در پایان هفته بیست و هشتم شاگردان گواردیولا با 62 امتیاز در صدر جدول قرار گرفتند و دورتموند با پنج امتیاز اختلاف در رده ی دوم ایستاد.


از سری رقابت های هفته سی و یکم لالیگا شاگردان دیگو سیمئونه توانستند در استادیوم ویسنته کالدرون، میهمان خود رئال بتیس را 5 بر یک شکست دهند تاجایگاه خود را در رده دوم استحکام ببخشند و منتظر لغزش بارسلونا بنشینند. در مهم ترین دیدار این هفته و در فاصله 7 هفته تا پایان مسابقات رئال مادرید و بارسلونا در نیوکمپ به دیدار هم رفتند که رئال موفق شد با پیروزی 2-1 در حالی که ده نفره بود بازی را به پایان برساند. گل های این بازی را بنزما و رونالدو برای رئال و پیکه برای بارسا به ثمر رساندند. رئال با این 3 امتیاز به فاصله 7 امتیازی از بارسا رسید و دوباره برای قهرمانی امیدوار شد. با این نتیجه بارسلونا با 76 امتیاز در صدر باقی ماند. اتلتیکو و رئال مادرید هم به ترتیب با 70 و 69 امتیاز در رده های دوم و سوم ایستادند.


از سری مسابقات هفته سی و یکم سری آ ایتالیا یوونتوس به مصاف امپولی رفت که این دیدار در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود یووه صدرنشین خاتمه یافت و این تیم موفق شد در ادامه روند خوبش با تک گل مهاجم کروات حریف خود را از پیش رو بردارد. تک گل یووه در نیمه ی اول به ثمر رسید.نیمه دوم را امپولی بهتر شروع کرد و موقعیت هایی هم ایجاد کرد ولی نتوانست گلی به ثمر برساند تا این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود بانوی پیر به پایان برسد و با 73 امتیاز صدرجدول را دراختیار خود بگیرد. در حساس ترین بازی این هفته، دو تیم لاتزیو و آ اس رم در مقابل هم صف آرایی کردند و در پایان این رمی ها بودند که سه امتیاز را به حساب خود واریز کردند. با شروع مسابقه تیم مهمان که بازی را در اختیار داشت ، توانست دو بر صفر از حریف خود پیشی بگیرد.لاتزیو موفق شد یکی از گل ها را جبران کند اما این پایان کار نبود و رم با دو گل دیگری که به ثمر رساند باخت 4 بر 1 را به لاتزیو تحمیل کرد. دو تیم آتالانتا و آث میلان در ادامه رقابتها در ورزشگاه آتلتی آزوری مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت شاگردان ادواردو رجا با پیروزی 2 بر یک بازی را به پایان رساندند.
در آخرین بازی از این هفته نیز اینتر در خانه میزبان تورینو بود که در پایان با نتیجه 2 بر یک شکست خورد.


در هفته سی و دوم لیگ یک فرانسه پاری سن ژرمن که قهرمانی اش در این فصل مسجل شده به مصاف نیس رفت و این تیم را با چهار گل گلباران کرد. در دیگر بازی این هفته موناکو با بوردو دیدار کرد که این بازیدبا پیروزی خفیف مهمان یعنی بوردو همراه بود. لیل هم که برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا میجنگد،در این هفته با سه گل میزبان خود،نانت،را غافلگیر کرد. لیل در این دیدار با دو گل‌ ادر در دقایق 19 و 89 و گل استوفیرا سونزو در دقیقه 85 به برتری رسید.بازی تیم های لوریان و لیون هم تا دقیقه 80 با نتیجه مساوی دنبال میشد در انتها به پیروزی 3 - 1 لیون انجامید. باستیا نیز با اشتباهات بازیکنان مارسی توانست در این بازی خانگی دو بر یک به پیروزی برسد. میچی باتشوایی تک گل مارسی را به ثمر رساند. در پایان این هفته رقابتها تیم پاری سن ژرمن با 80 امتیاز صدر نشین است و موناکو و لیون با اختلاف بسیار در رده های بعدی قرار دارند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها