X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

2 اردیبهشت 1395, 11:26
کد خبر: 16792
خبرنگار: fateme-qp
نظرات: 0

هر پنجشنبه با فوتبال اروپا...

عکس باواریایی‌ها روی جام

عکس باواریایی‌ها روی جام عکس باواریایی‌ها روی جام
در سرویس هفتگی پایگاه خبری طوفان زرد ، هر پنجشنبه به مروری بر رویدادهای فوتبال اروپا می پردازیم. حواشی ، اتفاقات و نتایج دیدار های مهم برگزار شده در لیگ های آلمان ، ایتالیا ، فرانسه ، اسپانیا و انگلیس که هرکدام به نوعی از کشور های صاحب سبک در حوزه فوتبال به شمار می روند ، به لطف اجرای زیبای این پدیده اجتماعی در سراسر جهان هواداران پرشماری را مجذوب خود کرده اند...
عکس باواریایی‌ها روی جام
در آغاز هفته ی سی و چهارم لیگ جزیره،منچستریونایتد که برای زنده نگه داشتن امید هایش برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا فصل بعد به مصاف استون ویلای قعر نشین رفته بود،توانست با یک گل این تیم را شکست دهد.منچستر سیتی هم مقابل آبی های لندنی موفق شد در استمفوردبریج به برد پر گل سه بر صفر دست یابد.لیورپول که پس از برد تاریخی مقابل دورتموند با روحیه ای مضاعف به مصاف بورنموث رفته بود،با نتیجه ی دو بر یک حریف خود را شکست داد تا سه امتیاز شیرین خانگی را کسب کند.دیدار توپچی های لندنی با کریستال پالاس نیز نتیجه ای بهتر از تساوی یک بر یک نداشت تا به این ترتیب همچنان لستر سیتی صدر جدول لیگ جزیره را در اختیار داشته باشد و تاتنهام،منچستر سیتی و آرسنال نیز در رده های بعدی قرار بگیرند.


از هفته سی ام بوندس‌لیگا آلمان تیم بایرن مونیخ با برد سه بر صفر مقابل شالکه 04 بیش از پیش به جام قهرمانی این فصل نزدیک شد.رقیب باواریایی‌ها، دورتموند نیز توانست با همین نتیجه هامبورگ را بدرقه کند تا همچنان با اختلاف هفت امتیاز نسبت به بایرن مونیخ در جایگاه دوم جدول بوندس‌لیگا قرار گیرد.


از سری رقابتهای هفته سی و سوم لالیگا تیم رئال مادرید در خانه ی ختافه موفق به شکست پنج بر یک این تیم شد و دیگر تیم مادریدی نیز در ویسنته کالدرون شهر مادرید با سه گل بر گرانادا پیروز شد. شاگردان لوییز انریکه در تیم بارسلونا نیز در خانه متحمل شکست دو بر یک مقابل والنسیا شدند تا دو حریف مادریدی را در یک قدمی خود در صدر جدول ببینند.


در روز اول از هفته ی سی و سوم سری آ ایتالیا شاگردان مانچینی در تیم اینتر میلان در دیداری خانگی مقابل ناپولی به برد شیرین دو بر صفر دست یافت تا امیدش برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در فصل بعد همچنان زنده بماند. تیم رم توانست با درخشش اسطوره ی خود،فرانچسکو توتی، مقابل آتالانتا به پیروزی دست یابد.آنها که در ابتدا دو گل دریافت کرده بودند،در ادامه توانستند با سه گل پیروز از این میدان خارج شوند.یووه هم که با توجه به شکست ناپولی به هدف برد و نزدیک شدن به قهرمانی به دیدار پالرمو رفته بود، این تیم را با چهار گل در هم کوبید.میلان نیز بردی خفیف مقابل سمپدوریا بدست آورد و با یک گل سه امتیاز این بازی خارج از خانه را کسب کرد.در پایان این هفته سری آ ایتالیا تیم یوونتوس با 79 امتیاز در صدر قرار دارد و تیم های ناپولی،رم،میلان و فیورنتینا رده های بعدی را به خود اختصاص دادند.


در دیدار آغازین هفته سی و چهارم لوشامپیونه فرانسه تیم های لیون و نیس به تساوی یک بر یک رضایت دادند.پاری سن ژرمن نیز با درخشش زلاتان ابراهیموویچ با شش گل کان را در هم کوبید.در دیداری پر گل آژاکسیو در خانه با نتیجه چهار بر دو مغلوب لیل شد و موناکو نیز موفق شد با نتیجه دو بر یک مقابل مارسی به پیروزی برسد.در پایان هفته سی و چهارم لیگ فرانسه پاری سن ژرمن از پیش قهرمان همچنان صدر جدول را در اختیار دارد و موناکو و لیون در رده های بعدی قرار گرفته اند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها