X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

9 اردیبهشت 1395, 09:57
کد خبر: 16919
خبرنگار: fateme-qp
نظرات: 0

هر پنجشنبه با فوتبال اروپا...

قهرمانی زودهنگام یوونتوس در سری آ

قهرمانی زودهنگام یوونتوس در سری آ قهرمانی زودهنگام یوونتوس در سری آ
در سرویس هفتگی پایگاه خبری طوفان زرد ، هر پنجشنبه به مروری بر رویدادهای فوتبال اروپا می پردازیم. حواشی ، اتفاقات و نتایج دیدار های مهم برگزار شده در لیگ های آلمان ، ایتالیا ، فرانسه ، اسپانیا و انگلیس که هرکدام به نوعی از کشور های صاحب سبک در حوزه فوتبال به شمار می روند ، به لطف اجرای زیبای این پدیده اجتماعی در سراسر جهان هواداران پرشماری را مجذوب خود کرده اند...
قهرمانی زودهنگام یوونتوس در سری آ
از هفته سی و پنجم لیگ جزیره تیم آبی آسمانی پوش منچستر سیتی در ورزشگاه اتحاد میزبان استوک سیتی بود و توانست در دیداری پر گل چهار بر صفر به پیروزی برسد.در دیگر دیدار پرگل هفته چلسی در خانه ی بورنموث با چهار گل این تیم را در هم کوبید،درحالی که تیم میزبان تنها توانست یکی از گلهای خورده را پاسخ دهد.شاگردان یورگن کلوپ در تیم لیورپول، در ورزشگاه آنفیلد نتیجه ای بهتر از تساوی 2_2 مقابل نیوکاسل کسب نکردند.در دیدار آرسنال و ساندرلند نیز توپی از خط دروازه ها عبور نکرد تا دو تیم به یک امتیاز بسنده کنند.در جدول لیگ برتر انگلیس لستر سیتی همچنان صدر جدول را در اختیار دارد و تاتنهام،منچستر سیتی و آرسنال در رده های بعدی قرار دارند.منچستر یونایتد نیز با یک بازی کمتر در رده ی پنجم قرار گرفته است.


از سری رقابتهای هفته سی و یکم بوندس‌لیگا آلمان دورتموند که به ورزشگاه مرسدس بنز آرنا شهر اشتوتگارت رفته بود،تیم اشتوتگارت را با سه گل در هم کوبید.
صدرنشین بوندس لیگا، بایرن مونیخ، هم که همانند رقیب خود در این هفته میهمان بود،میزبان خود تیم هرتابرلین را دو بر صفر شکست داد تا اختلاف هفت امتیازی باواریایی‌ها و زنبور ها در صدر جدول دست نخورده باقی بماند.


در چارچوب هفته سی و پنجم لالیگا در ورزشگاه نیوکمپ ،تیم آبی اناری پوش بارسلونا با شش گل خیخون را در هم کوبید تا همانند هفته قبل به بردی قاطع دست پیدا کند و این هفته را نیز با تکیه بر صدر جدول به پایان برساند.رقیب سنتی آبی اناری ها، رئال مادرید،سه گل مقابل رایو وایکانو به ثمر رساند اما حریف آنها هم دست و پا بسته نبود و توانست دو گل را پاسخ دهد تا فوتبال دوستان شاهد بازی پرگل دیگری در این هفته از رقابتهای لالیگا باشند.دیگر تیم مادریدی اما بر خلاف رقبایش در دیداری که تنها یک گل داشت ،با بردی خفیف مقابل مالاگا همچنان هم امتیاز با بارسلونا در رده دوم جدول لالیگا قرار گرفت.


در آغازین روز از هفته سی و پنجم سری آ ایتالیا شاگردان مانچینی در تیم اینتر میلان به مصاف اودینزه رفتند و با وجود اینکه ابتدا از حریف خود عقب افتادند،اما در ادامه با زدن سه گل پیروز از میدان خارج شدند.بانوی پیر که با هدف برد و نزدیک شدن به قهرمانی به مصاف فیورنتینا رفته بود،به بردی سخت مقابل این تیم دست یافت و آنها را دو بر یک شکست داد.آث میلان در دیداری خارج از خانه مقابل تیم قعر نشین ورونا متحمل شکست دو بر یک شد.رم نیز در خانه با شکست یک بر صفر ناپولی حکم قهرمانی زودهنگام یوونتوس در این فصل از رقابتهای سری آ ایتالیا را امضا کرد.
در پایان این هفته سری آ ایتالیا یوونتوس با 85 امتیاز در صدر قرار دارد و بعنوان قهرمان این فصل سری آ شناخته می شود و ناپولی، رم و میلان رده های بعدی را به خود اختصاص داده اند.


در تک دیدار دومین روز از هفته سی و پنجم لوشامپیونه فرانسه، لیون مقابل تولوز به پیروزی سه بر دو دست یافت. مارسی و موناکو نیز به ترتیب مقابل نانت و رن به نتیجه ای بهتر از تساوی 1_1 دست نیافتند.دیدار لیل و آنژه نیز گلی در بر نداشت و دو تیم به یک امتیاز رضایت دادند.
در پایان این هفته از رقابتهای لوشامپیونه فرانسه، پاری سن ژرمن با وجود یک بازی کمتر،بعنوان قهرمان زود هنگام این فصل از لیگ برتر فرانسه در صدر جدول قرار دارد،لیون و موناکو نیز در رده های دوم و سوم جدول قرار دارند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها