X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

16 اردیبهشت 1395, 09:47
کد خبر: 17056
خبرنگار: fateme-qp
نظرات: 2

هر پنجشنبه با فوتبال اروپا...

شاگردان رانیری،قهرمان زودهنگام لیگ جزیره

شاگردان رانیری،قهرمان زودهنگام لیگ جزیره شاگردان رانیری،قهرمان زودهنگام لیگ جزیره
در سرویس هفتگی پایگاه خبری طوفان زرد ، هر پنجشنبه به مروری بر رویدادهای فوتبال اروپا می پردازیم. حواشی ، اتفاقات و نتایج دیدار های مهم برگزار شده در لیگ های آلمان ، ایتالیا ، فرانسه ، اسپانیا و ...
شاگردان رانیری،قهرمان زودهنگام لیگ جزیره
از سری رقابتهای هفته سی و ششم لیگ جزیره، آرسنال که برای حفظ جایگاه خود بین چهار تیم برتر لیگ انگلیس به مصاف نوریچ سیتی انتهای جدولی رفته بود، این تیم را با یک گل شکست داد.تیم خسته ی لیورپول در زمین سوانسی سه بر یک مغلوب شد تا امیدهایش برای رسیدن به رده های بالایی جدول در هفته های پایانی کاهش یابد.
لستر سیتی که به هدف برد و برگزاری جشن قهرمانی به مصاف شیاطین سرخ رفته بود،نتوانست در الدترافورد مقابل این تیم به پیروزی برسد و به تساوی یک یک رضایت داد تا به انتظار دیدار چلسی و تاتنهام بنشیند و در صورت نتیجه نگرفتن تاتنهام، به عنوان قهرمان لیگ جزیره شناخته شود.شاگردان رونالد کومان در تیم ساوتهمپتون نیز شکست سخت چهار بر دو را بر منچستر سیتی، که برای قطعی کردن حضور خود در لیگ قهرمانان اروپا در سال آینده به این برد نیاز داشت،تحمیل کردند.آبی های لندنی در استمفوردبریج به دیدار تاتنهام رفتند و ابتدا دو گل در نیمه ی اول دریافت کردند.اما در نیمه ی دوم هر دو گل را پاسخ داده تا به لطف این تساوی،شاگردان رانیری در تیم لستر سیتی در پایان هفته سی و ششم خود را قهرمان زود هنگام لیگ جزیره ببینند.
با پایان رقابتهای لیگ جزیره در این هفته،لستر سیتی قهرمان با 77 امتیاز صدر جدول را در اختیار دارد و تاتنهام،آرسنال،منچستر سیتی و منچستر یونایتد در رده های دوم تا چهارم ایستاده اند .


در دیدار آغازین هفته سی و دوم بوندس‌لیگا آلمان بایرن مونیخ که برای برد و قطعی کردن قهرمانی به مصاف مونشن گلادباخ رفته بود،مقابل این تیم در آلیانز آرنا متوقف شد تا جشن قهرمانی زودهنگام باواریایی‌ها در بوندس‌لیگا به تعویق بیفتد.
در روز ناکامی صدر نشین بوندس لیگا، تیم رقیب یعنی دورتموند با برد قاطعانه ی پنج بر یک مقابل وولفسبورگ فاصله‌ ی هفت امتیازی خود را با بایرن مونیخ در صدر جدول به پنج امتیاز کاهش داد تا امید برای قهرمانی در اردوی زنبور ها رنگ تازه ای به خود بگیرد.


در دومین روز از رقابتهای هفته ی سی و ششم لالیگا، سه دیدار مهم برگزار شد که طی آنها مدعیان قهرمانی این فصل از رقابتهای لیگ برتر فوتبال اسپانیا به مصاف حریفان خود رفتند. بارسلونا در دیداری خارج از خانه مقابل رئال بتیس دو بر صفر به پیروزی دست یافت. در دیگر دیدار این هفته رئال مادرید با یک گل از سد رئال سوسیداد گذشت تا اختلاف یک امتیازی اش با بارسلونا در صدر جدول حفظ شود.دیگر رقیب آبی اناری ها یعنی تیم دوم شهر مادرید در ویسنته کالدرون یک بر صفر مقابل رایو وایکانو به پیروزی رسید تا رقابت داغ بین سه تیم مطرح اسپانیا همچنان ادامه یابد.در پایان این هفته بارسلونا با 85 امتیاز صدر نشین است و اتلتیکو مادرید با 85 و رئال مادرید با 84 امتیاز در رده های دوم و سوم قرار دارند.


از هفته سی و ششم سری آ ایتالیا تیم از پیش قهرمان شده ی یوونتوس در خانه مقابل تیم رده هفدهمی کارپی، کار سختی پیش رو نداشت و با دو گل این تیم را شکست داد. در دیداری پرگل، آث میلان مقابل حریف ته جدولی خود،فروزینون،به نتیجه ای بهتر از تساوی سه بر سه دست نیافت.آنها ابتدا با دو گل از حریف عقب افتادند اما در نهایت توانستند از این بازی خانگی یک امتیاز کسب کنند.
اینتر نیز در ادامه ی نتایج نا امید کننده خود در دیداری خارج از خانه مقابل لاتزیو متحمل شکست دو بر صفر شد.رم سه گل مقابل جنوا به ثمر رساند و در ادامه نیز دریافت دو گل مانع از کسب سه امتیاز برای آنها نشد و آنها پیروز از این میدان خارج شدند.
در پایان هفته سی و ششم سری آ یووه که قهرمانی اش قطعی شده بود با 88 امتیاز در صدر قرار دارد و ناپولی،آ اس رم و اینتر در رده های بعدی قرار دارند.


در آغازین روز از هفته سی و ششم لوشامپیونه فرانسه پاری سن ژرمن، قهرمان این فصل از لیگ فرانسه،با چهار گل رن را در هم کوبید.موناکو در دیداری پر گل سه بر دو گنگام را مغلوب کرد.دیدار لوریان و لیل نیز با برتری لیل همراه بود. لیون دو بر یک مقابل آژاکسیو به پیروزی رسید و در آخرین دیدار هفته نیز مارسی یک بر صفر مقابل آنژه پیروز شد و سه امتیاز خارج از خانه را کسب کرد.پایان هفته ی سی و ششم لوشامپیونه با صدرنشینی پاری سن ژرمن، دومی لیون و سومی موناکو همراه بود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها