X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

26 اردیبهشت 1395, 12:40
کد خبر: 17179
خبرنگار: khani
نظرات: 20

مرزبان، گزینه بعدی

کمیته فنی باشگاه سپاهان منتظر پاسخ نهایی ویسی

کمیته فنی باشگاه سپاهان منتظر پاسخ نهایی ویسی کمیته فنی باشگاه سپاهان منتظر پاسخ نهایی ویسی
اعضای کمیته فنی باشگاه سپاهان بر روی حضور عبدالله ویسی بر روی نیمکت تیم سپاهان در لیگ پانزدهم اتفاق نظر دارند و در حال حاضر منتظر پاسخ نهایی او هستند.

به گزارش طوفان زرد و به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، پس از آنکه در رقابت‌های لیگ پانزدهم سپاهان بدترین نتایج تاریخ حضور خود را در رقابت‌های لیگ برتر گرفت و حضور 3 سرمربی بر روی نیمکت این تیم هم نتوانست کمکی به جلوگیری از ناکامی‌های قهرمان لیگ چهاردهم کند، کمیته فنی باشگاه سپاهان کار خود را برای انتخاب سرمربی جدید این تیم آغاز کرد. آنها در هفته‌های پایانی لیگ به سراغ عبدالله ویسی سرمربی استقلال خوزستان و بازیکن پیشین سپاهان رفتند. گزینه‌ای که تمام اعضای کمیته فنی بر آن اتفاق نظر دارند.

درحال حاضر کمیته فنی باشگاه سپاهان منتظر پاسخ نهایی ویسی است. با وجود قهرمانی استقلال خوزستان در لیگ ویسی تمایل دارد هدایت سپاهان را برعهده بگیرد اما با شرایطی که پیش آمده مسئولان استان خوزستان اجازه حضور وی را نمی‌دهند. البته اگر شرایط مهیا باشد ویسی هم تمایل دارد کارش را در اهواز ادامه دهد.

طبق اطلاعات به دست آمده از باشگاه سپاهان به هر دلیل اگر حضور ویسی در سپاهان به طور قطعی منتفی شود اعضای کمیته فنی باشگاه سپاهان به سراغ علیرضا مرزبان، سرمربی فعلی تیم پیکان می‌روند. مربی‌ای که سابقه مربیگری در تیم سپاهان به عنوان دستیار زلاتکو کرانچار را دارد و این تیم را به خوبی می‌شناسد.

با توجه به در پیش بودن فصل نقل و انتقالات سپاهانی‌ها می‌خواهند هرچه سریعتر تکلیف سرمربی این تیم را برای لیگ پانزدهم مشخص کنند و اگر به هر دلیلی با مرزبان هم به توافق نرسند بلافاصله به سراغ گزینه‌های دیگر می‌روند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها