X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

4 خرداد 1395, 01:11
کد خبر: 17300
خبرنگار: HSH
نظرات: 0

هر سه شنبه به یاد او...

با شهدای دیار سپاهان

با شهدای دیار سپاهان با شهدای دیار سپاهان
در جایی که همواره اخبار ورزشی و تیتر های پر تب و تاب آن، همه ما را به سوی خود سوق می داد؛ تصمیم گرفتیم هر هفته تیتری بزنیم از قهرمان ها، قهرمان های واقعی دیار سپاهان؛ پس برآن شدیم تا هر سه شنبه با بیان برگی از زندگینامه یک شهید، فضای مجازی هواداران طلایی را عطر آگین کنیم.





یادی از شهدای چهارم خرداد ماه:
شهید مجید جوادی جورتانی، شهید رسول شفیعی، شهید جواد طغیانی، شهید حسن عرب جوزدانی، شهید علیرضا عربستانی، شهید اکبر توکلی کجانی، شهید حسین حلاوی، شهید حسین حلاجیان، شهید مجید حیدریان خورزوقی، شهید منصور اصطهباناتی، شهید عبدالله شیرعلی زاده، شهید اکبر فاتحی سده، شهید محمد نساجی، شهید مرتضی جهانبخش، شهید منصور زارع کنگانی
با شهدای دیار سپاهان

با شهدای دیار سپاهان: شهید سعید سمیع عادل
هشتم تير 1341، در شهرستان اصفهان چشم به جهان گشود. پدرش مرتضی، شرکت کانادادرای بود و مادرش بانوعزت نام داشت. تا پایان دوره متوسطه در رشته تجربی درس خواند و دیپلم گرفت. به عنوان سرباز ارتش در جبهه حضور يافت. چهارم خرداد 1361، در خرمشهر بر اثر اصابت ترکش به گردن و دست شهيد شد. مزار او در گلستان شهدای زادگاهش واقع است.


با شهدای دیار سپاهان: شهید احمد کریمی حبیب آبادی
سوم شهريور 1339، در شهرستان اصفهان چشم به جهان گشود. پدرش اکبر، فروشنده بستني بود و مادرش اقدس نام داشت. تا پایان دوره متوسطه در رشته تجربی درس خواند و دیپلم گرفت. به عنوان پاسدار وظیفه در جبهه حضور يافت. چهارم خرداد 1361، در آبادان بر اثر اصابت ترکش به شانه و سینه و شکم شهيد شد. مزار او در گلستان شهدای زادگاهش واقع است.


با شهدای دیار سپاهان: شهید محمود پیرنجم الدین
يكم دي 1341، در شهرستان اصفهان چشم به جهان گشود. پدرش علی، کشاورز بود و مادرش فاطمه نام داشت. دانش آموز سوم متوسطه در رشته تجربی بود. به عنوان بسیجی در جبهه حضور يافت. چهارم خرداد 1361، با سمت خط شکن در خرمشهر بر اثر اصابت ترکش خمپاره به سر شهيد شد. مزار او در گلستان شهدای زادگاهش واقع است.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها