X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

19 خرداد 1395, 17:49
کد خبر: 17539
خبرنگار: mojtaba
نظرات: 20

بررسی نقل و انتقالات سپاهان در لیگ شانزدهم

خرید های سپاهان را بهتر بشناسید: لی‌داسیلوا اولیویرا

خرید های سپاهان را بهتر بشناسید: لی‌داسیلوا اولیویرا خرید های سپاهان را بهتر بشناسید: لی‌داسیلوا اولیویرا
لی وینستون لئوناردو دا سیلوا اولیویرا در 9 مارس 1988 در سائوپائولوی برزیل متولد شد. این بازیکن 189 سانتی متری فوتبال حرفه ای خود را در سال 2008 و در ویتوریا تیمی که خوزه روبرتو گاما اولیویرا ملقب به ببتو و داوید لوئیز مدافع تیم ملی برزیل در آنجا توپ زدند؛ آغاز کرد.
وی در 24 ژوئن 2010 نخستین بازی خود را برای این تیم برابر گرمیتو به نمایش گذاشت که در نهایت این مسابقه با تساوی بدون گل به پایان رسید و اولین کلین شیت لی در لیگ برتر برزیل رقم خورد. این جوان 28 ساله مقابل سانتوس تیم قدرتمند سرزمین آمازون نیز درون دروازه قرار گرفت و توانست پنالتی نیمار را مهار کند.
اولیویرا برای 2 سال به صورت قرضی در تیم های کولوکولو و تایگرز سنگربانی را به عهده گرفت سپس او در سال 2011 به عنوان دروازه بان سوم به جمع آتلتیکویی ها ملحق شد پس از آن در 27 نوامبر 2011 در نخستین بازی خود در تیم اتلتیکو مینیرو بعد از یک نیمه نیمکت نشینی با تصمیم مربی به ترکیب اصلی برابر تیم بوتافوگو پیوست.
سرانجام این گلر برزیلی پس از کسب افتخاراتی همچون دو قهرمانی در سالهای 2012 و 2013 ، قهرمانی در جام لیبرتادورس در فصل 2013 با حضوری موثر موفق به صعود همراه تیمش به جام باشگاه های جهان شد و نیز انجام 44 بازی برای خروس ها به کشور پرتغال رفت و با عقد قراردادی سه ساله با شماره 32 نگهبان دروازه تیم آکادمیکا شد. وی پس از حضور در 19 بازی در این تیم مورد توجه عبدالله ویسی قرار گرفته است.
لی اولیویرا این فصل پیراهن زردپوشان سپاهان را بر تن خواهد کرد.
خرید های سپاهان را بهتر بشناسید: لی‌داسیلوا اولیویرا
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها