X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

30 خرداد 1395, 11:57
کد خبر: 18403
خبرنگار: HSH
نظرات: 27

راه تیم ملی از سپاهان می‌گذرد؟

دنیل نوروزی در مسیر برعکس

دنیل نوروزی در مسیر برعکس دنیل نوروزی در مسیر برعکس
در حالی که بسیاری از فوتبالیست‌های ایرانی به این باور رسیده‌اند که راه تیم ملی از عضویت در تیم‌های اروپایی می‌گذرد یک بازیکن از دانمارک به سپاهان آمده است تا شانس خود را برای حضور در جمع مردان کی‌روش افزایش دهد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرگزاری ایمنا، به خاطر نگاه ویژه‌ای که کارلوس کی‌روش به بازیکنان شاغل در اروپا دارد آن دسته از فوتبالیست‌های ایرانی که رسیدن به ترکیب اصلی تیم ملی را به عنوان اولویت اول خود تعریف کرده‌اند تلاش می‌کنند تا به هر طریقی که هست تیمی برای خود در فوتبال اروپا دست و پا کنند. تلاش‌های ماه‌های اخیر بازیکنانی مثل مهدی شریفی، کاوه رضایی و علی کریمی برای لژیونر شدن را هم می‌توان در همین راستا ارزیابی کرد.
حال جالب است که خرید تازه سپاهان با این نیت با تیم اصفهانی قرارداد بسته است که شانس پوشیدن پیراهن تیم ملی را داشته باشد. دنیل نوروزی که اخیراً به سپاهان پیوسته درباره این انتقال به رسانه‌های دانمارکی گفته که با هدف حضور در تیم ملی و بازی احتمالی در جام جهانی، لیگ برتر ایران را برای ادامه فوتبالش انتخاب کرده است. به عبارت دیگر، این مدافع ایرانی- دانمارکی با این نیت به سپاهان آمده است که بتواند در معرض دید سرمربی پرتغالی تیم ملی قرار بگیرد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها