X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

29 تیر 1395, 00:17
کد خبر: 19381
خبرنگار: HSH
نظرات: 0

هر سه شنبه به یاد او...

با شهدای دیار سپاهان

با شهدای دیار سپاهان با شهدای دیار سپاهان
در جایی که همواره اخبار ورزشی و تیتر های پر تب و تاب آن، همه ما را به سوی خود سوق می داد؛ تصمیم گرفتیم هر هفته تیتری بزنیم از قهرمان ها، قهرمان های واقعی دیار سپاهان؛ پس برآن شدیم تا هر سه شنبه با بیان برگی از زندگینامه چند شهید، فضای مجازی هواداران طلایی را عطر آگین کنیم.



با شهدای دیار سپاهان

زندگی نامه: محمد رسولی، يازدهم تير 1340، در کاظمین عراق چشم به جهان گشود. پدرش نعمت الله، کارگر بافندگي بود و مادرش ربابه نام داشت. تا پایان دوره متوسطه در رشته انسانی درس خواند و دیپلم گرفت. به عنوان پاسدار وظیفه در جبهه حضور يافت. يازدهم شهريور 1363، در جاده حسن آباد سنندج بر اثر اصابت گلوله به سینه و گردن منافقين شهيد شد. مزار او در گلستان شهدای اصفهان واقع است.


زندگی نامه: محمدحسن قادری : ششم تير 1330، درروستاي زفره از توابع شهرستان اصفهان چشم به جهان گشود. پدرش محمدعلی، کشاورز بود و مادرش شهربانو نام داشت. تا پایان دوره ابتدایی درس خواند. کارگر و برقکار بود. سال1353 ازدواج کرد و صاحب يك پسر و يك دختر شد. به عنوان بسیجی در جبهه حضور يافت. بيست و ششم تير 1361، در بوکان مورد سوءقصد گروهک منافقین قرارگرفت و شهيد شد. مزار او در گلستان شهدای اصفهان واقع است. برادرش ناصر نيز شهيدشده است.


زندگی نامه: ابراهیم باقری باباشیخعلی، دوم فروردين 1308، در شهرستان اصفهان چشم به جهان گشود. پدرش مرتضی، کشاورز بود و مادرش صغرا نام داشت. تا چهارم ابتدایی درس خواند. بازنشسته ارتش بود. سال1339 ازدواج کرد و صاحب سه پسر و سه دختر شد. به عنوان بسیجی در جبهه حضور يافت. بيست و نهم ارديبهشت 1361، در شلمچه بر اثر اصابت ترکش به سینه شهيد شد. مزار او در گلستان شهدای زادگاهش واقع است. فرزندش علیرضا نيز شهيدشده است.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها