X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

2 شهریور 1395, 00:00
کد خبر: 20102
خبرنگار: HSH
نظرات: 3

هر سه شنبه به یاد او...

با شهدای دیار سپاهان: قرار عاشقی

با شهدای دیار سپاهان: قرار عاشقی با شهدای دیار سپاهان: قرار عاشقی
در جایی که همواره اخبار ورزشی و تیتر های پر تب و تاب آن، همه ما را به سوی خود سوق می داد؛ تصمیم گرفتیم هر هفته تیتری بزنیم از قهرمان ها، قهرمان های واقعی دیار سپاهان؛ پس برآن شدیم تا هر سه شنبه با بیان برگی از زندگینامه چند شهید، فضای مجازی هواداران طلایی را عطر آگین کنیم.


با یاد 60 نفر از شهدای شهریور ماه گلستان شهدای اصفهان :
شهید سید حسین احمدی علون آبادی، شهید محمد احمدی قوهکی، شهید احمد احمدیان، شهید علیرضا اخوان حریری، شهید جمشید اسدالهی، شهید سیدمحمدباقر اسدی، شهید حیدر اسدی، شهید محمدرضا اسماعیلی، شهید مسیب اسماعیل علی آبادی، شهید حسین اعرفی، شهید حسن اقارب پرست، شهید عبدالحسین اکبری، شهید نصراله اکبری جونی، شهید حسینعلی اکبری زیاری، شهید غلامرضا اکوان، شهید اکبر اله داد نژاد، شهید علیرضا امیدی چریانی، شهید مرتضی امیدیان سوارباغی، شهید سعید امینی صبوری، شهید حسن امینی جونی، شهید خداداد امینی دهقانی، شهید حسن انصاری، شهید رحمت اله اوژن نیا، شهید اسداله بابایی فتسمی، شهید عباس بابایی، شهید محمود باقری طاری، شهید علی باقری طادی، شهید مصطفی برزمهری، شهید مهرداد بهرام زاده، شهید محمدابراهیم پرورش، شهید مرتضی پسته ای، شهید احمد پوراحمدی میبدی، شهید حسن پورسینا، شهید حجت اله پور شریف، شهید نصراله پورهمدانی، شهید محمد پیرمرادیان، شهید حمید پیش گاهی، شهید مرتضی تبر اصفهانی، شهید رضا ترکی، شهید عبدالرضا ترکیان دمنه، شهید سیدرسول آبدار اصفهانی، شهید غلامرضا آبدارشکر، شهید محسن آبرون، شهید رسول آذری، شهید فرامز آذری، شهید علیرضا آذری بروجنی، شهید مسعود آذریون، شهید احمدرضا آرایی، شهید سیدمرتضی آرش راد، شهید سعید آزمون، شهید احمد آقایی، شهید جواد آقا بابایی خوراسگانی، شهید اکبر آقا بابایی، شهید مصطفی آقا تهرانی، شهید حمیدرضا آقاجانی، شهید ناصر آقاجانی، شهید علی آقاخانی هارونی، شهید عباسعلی آقاعابدی خوانجانی، شهید محمدرضا آقالر، شهید عبدالمحمد آقا محمدی

با شهدای دیار سپاهان: قرار عاشقی

پس از هم‌عهدی با شهید حسین خرازی، سوم خرداد بهانه‌ای شد تا شهرداری اصفهان در طرحی به‌نام هم عهدی با شهدا، فضای شهری اصفهان را حال و هوایی معنوی ببخشد. برنامه "قرار عاشقی" با محوریت هم عهدی با شهدا به مناسبت سالروز آزادی خرمشهر برنامه ریزی شده است.

در این برنامه هر شهروند اصفهانی با یک شهید هم عهد و با بستن عهدنامه با شهید به طور دلخواه به انجام فعالیت هایی مکلف می شود. بیش از 7800 مزار شهید در گلستان شهدا داریم که با برنامه ریزی انجام گرفته پلاک هایی شامل مشخصات این شهیدان به همراه شماره قطعه و ردیف مزارشان تهیه شده و هر شهروند یک پلاک دریافت خواهد کرد.

ملاک انتخاب هر یک از پلاک ها خود شهیدان هستند و در واقع شهروندان به صورت تصادفی یکی از پلاک ها را که مزین به نام شهیدان است برداشته و با آن هم پیمان می شوند که حداقل پنج بار در سال به انجام فعالیتی چون غباروبی و زیارت مزار آن شهید بپردازند. شهروندان برای هم عهدی با شهدا می توانند به این نقاط شهر اصفهان شامل میدان احمدآباد، میدان برج، میدان بزرگمهر، میدان لاله، میدان جمهوری اسلامی، میدان انقلاب و گلستان شهدا مراجعه کرده و با دریافت یک پلاک با شهیدان هم عهد شوند. هر شهروند می تواند با حضور در این هفت میدان اصلی شهر با یک شهید هم عهد شده و عهدنامه‌ای را امضا کند.

برنامه "قرار عاشقی" از سوی فرهنگسرای پایداری وابسته به سازمان فرهنگی تفریحی برگزار می شود که علاقه مندان می توانند صبح ها از ساعت 9 تا 13 و بعدازظهرها از ساعت 16 تا 20 به هفت نقطه تعیین شده در سطح شهر مراجعه کنند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها