X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

4 شهریور 1395, 09:18
کد خبر: 20124
خبرنگار: fateme-qp
نظرات: 2

هر پنجشنبه با فوتبال اروپا...

خط و نشان شش گله آبی اناری ها برای مادریدی ها

خط و نشان شش گله آبی اناری ها برای مادریدی ها خط و نشان شش گله آبی اناری ها برای مادریدی ها
در سرویس هفتگی پایگاه خبری طوفان زرد ، هر پنجشنبه به مروری بر رویدادهای فوتبال اروپا می پردازیم. حواشی ، اتفاقات و نتایج دیدار های مهم برگزار شده در لیگ های آلمان ، ایتالیا ، فرانسه ، اسپانیا و ...
خط و نشان شش گله آبی اناری ها برای مادریدی ها
در آغازین دیدار از هفته دوم لیگ جزیره شیاطین سرخ زیر نظر مورینیو به لطف گلزنی زلاتان ابراهیموویچ با نتیجه دو بر صفر مقابل ساوتهمپتون به پیروزی رسیدند تا دومین سه امتیازخود در این فصل را کسب کنند.در دیدار استوک سیتی و منچستر سیتی علی رغم ضد حملات استوک،این آبی آسمانی پوشان شهر منچستر بودند که با پنالتی آگوئرو به گل اول رسیدند.در نهایت شاگردان گواردیولا با چهارگل تیم میزبان را در هم کوبیدند و حریف تنها به یک گل از گلهای خورده پاسخ داد.قرمزهای آنفیلد نیز درد دیداری خارج از خانه مقابل برنلی دو بر صفر مغلوب شدندتا پس از برد هفته اول در لیگ جزیره،طعم شکست را نیز در این فصل تجربه کنند.در دیگر دیدار این هفته شاگردان کونته در تیم چلسی در حالی مقابل واتفورد به پیروزی دو بر یک رسیدند که تا دقایق پایانی یک بر صفر از میزبان عقب بودند.توپچی های لندن نیز مقابل قهرمان فصل قبل لیگ جزیره نتیجه ای بهتر از تساوی بدون گل کسب نکردند.
در پایان این هفته از لیگ انگلیس،منچستر سیتی منچستر یونایتد،هال سیتی و چلسی در رده های اول تا چهارم قرار گرفتند.


آبی اناری پوشان بندر بارسلون هفته اول لالیگا را با برد قاطعانه شش بر دو مقابل بتیس آغاز کردند تا بدین ترتیب برای حریفان مادریدی خود خط و نشانی کشیده باشند.رئال مادرید در خانه رئال سوسیداد سه بر صفر به پیروزی رسید و دیگر تیم مادریدی نیز مقابل آلاوز نتیجه ای بهتر از تساوی کسب نکرد.در پایان ایستگاه اول لالیگا، بارسلونا و رئال مادرید در رده های اول و دوم قرار گرفتند و اتلتیکو مادرید نیز جایگاه نهم را به نام خود کرد.


آغاز رقابتهای سری آ با برد چهار بر صفر رم مقابل اودینزه همراه بود.بانوی پیر در ورزشگاه خانگی خود دو بر یک بر فیورنتینا غلبه کرد.آث میلان در سن سیرو و در دیداری پرگل با کسب نتیجه سه بر دو مقابل تورینو این فصل از رقابتها را با پیروزی آغاز کرد.شاگردان فرانک دی بوئر در تیم اینتر میلان که به خانه کیه وو رفته بودند، در دیداری که طی آن نمایش درخشانی هم نداشتند دو بر یک مغلوب میزبان شدند.در پایان هفته نخست سری آ رم،جنوا و کیه وو رده های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.


در اولین دیدار از هفته دوم لیگ 1 فرانسه،لیون که در ورزشگاه خانگی خود میزبان کان بود،دو بر صفر از سد حریف گذشت.موناکو و لیل هر دو با نتایج مشابه یک بر صفر به ترتیب مقابل نانت و دیجن به برتری رسیدند.مارسی در خانه گنگام دو بر یک مغلوب شد و پاری سن ژرمن نیز در ورزشگاه پارک دِ پرنس با سه گل متز را در هم کوبید.
در پایان دومین هفته از رقابتهای لوشامپیونه لیون،پاری سن ژرمن و نیس به ترتیب در جایگاه های اول تا سوم جدول لیگ 1 فرانسه قرار گرفتند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها