X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

14 آبان 1395, 11:53
کد خبر: 21042
خبرنگار: mojtaba
نظرات: 4

بازیکن تیم امید سپاهان و ملی پوش جوانان ایران عنوان کرد:

تیمی بزرگ تر از سپاهان نمی‌بینیم که آینده خود را به آن گره بزنیم

تیمی بزرگ تر از سپاهان نمی‌بینیم که آینده خود را به آن گره بزنیم تیمی بزرگ تر از سپاهان نمی‌بینیم که آینده خود را به آن گره بزنیم
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد علی خسروی بازیکن تیم امید سپاهان و ملی پوش جوانان ایران در حاشیه دیدار نمادین افتتاح ورزشگاه نقش جهان طی گفتگوی با طوفان زرد بیان داشت : نظر به افتتاح نقش جهان و شرایط حاکم بر باشگاه سپاهان ، آینده سپاهان و فرصت درخشش جوانان را بسیار روشن می دانم.
خسروی ضمن ابراز خرسندی و رضایت در مورد وضعیت تیم امید سپاهان بیان کرد : در دیدار نمادین امروز افتتاحیه نقش جهان اگر از فرصت ها استفاده میکردیم می توانستیم نتیجه بهتری رقم بزنیم به خصوص که خودم فرصت گلی داشتم که از دست رفت و می توانستم بهتر عمل کنم.
خسروی بازیکن جوان و خوش آتیه تیم امید سپاهان افزود : من سابقه حضور در تورنمت ایتالیا با تیم نونهالان را دارم و هم اکنون نظر مثبت کادر فنی تیم ملی جوانان را به همراه داوود رجبی در سپاهان داریم .
وی افزود : رفاقت شاخصه اصلی تیم جوانان برای موفقیت های پیش روست و هدف آینده خودم و بازیکنان دیگر جوانان سپاهان ؛ تیم بزرگ سالان سپاهان است .
وی در ادامه بیان داشت تیم دیگری بزرگ تر و با افتخارتر از سپاهان در ایران نمی تواند متصور شود و بدیهی که جوانان سپاهان نیز آینده ای بهتر از ماندن در تیم و حضور در تیم بزرگسالان برای خود پیش بینی نخواهند کرد ؛ همچنان که با جوان گرایی صورت گرفته در باشگاه ، بر امید بچه های تیم نیز افزوده شده تا هدف همه ما بزرگ سالان سپاهان و متعاقب آن پیشرفت و پیراهن تیم ملی ایران باشد.
علی خسروی در پاسخ به بازیکنان شاخص و خوش آتیه تر امیدهای سپاهان و ملی پوش نیز تشریح کرد ؛ همه بازیکنان سپاهان پتانسیل درخشش در رده های بالاتر رو دارند اما در این بین داوود رجبی و رضا دهقان که با هم تیم ملی بودیم و با نظر مثبت کادر فنی به احتمال زیاد می توانیم در لیست جدید نیز دعوت بشیم در کنار مهدی چهارده معصومی دفاع راست و کاپیتان تیم که خیلی آینده دارند ، مهاجم ها و حتی دیگر بازیکنان تیم که هر کدام شرایط ، فرصت و امکان این را دارند که در آینده ای نزدیک بدرخشند.
وی در پاسخ به سوال در مورد تیم بزرگسالان و شاگردان عبدالله ویسی اظهار داشت: امیدوارم تیم بزرگسالان توفیق یابد و با توجه به جوان گرایی که به نفع ما اعضا جوانان هم هست ، علی رقم هزینه های سنگین دیگر تیم ها ، نتایج مناسبی خواهد گرفت.

/به گزارش احمد معینی کربکندی
تیمی بزرگ تر از سپاهان نمی‌بینیم که آینده خود را به آن گره بزنیم
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها