X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

20 آبان 1395, 10:01
کد خبر: 21121
خبرنگار: fateme-qp
نظرات: 0

هر پنجشنبه با فوتبال اروپا...

شکست غیر منتظره روخی بلانکو در لالیگا

شکست غیر منتظره روخی بلانکو در لالیگا شکست غیر منتظره روخی بلانکو در لالیگا
در سرویس هفتگی پایگاه خبری طوفان زرد ، هر پنجشنبه به مروری بر رویدادهای فوتبال اروپا می پردازیم. حواشی ، اتفاقات و نتایج دیدار های مهم برگزار شده در لیگ های آلمان ، ایتالیا ، فرانسه ، اسپانیا و ...
شکست غیر منتظره روخی بلانکو در لالیگا

رقابتهای لیگ برتر فوتبال انگلیس در هفته یازدهم با تساوی تلخ منچسترسیتی در اتحاد پیگیری شد.شاگردان گواردیولا که به مصاف میلدزبورو رفته بودند،در حالی مقابل این تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند که گل تساوی را در دقیقه 92 دریافت کردند.تک گل سیتی توسط آگوئرو به ثمر رسید و وی خود را در پیراهن منچسترسیتی 150 گله کرد.چلسی در خانه با پنج گل اورتون را در هم کوبید تا ضمن ادامه دار بودن عدم پیروزی اورتون در استمفورد بریج از نوامبر 1994، آبی ها نیز به پنجمین برد متوالی خود در لیگ جزیره دست یابند.شاگردان کونته در این پنج دیدار آمار 16 گل زده و پنج کلین شیت را از خود به جا گذاشتند .

تاتنهام در خانه ی آرسنال موفق به متوقف کردن این تیم شد.توپچی ها که از میهمان خود جلو افتاده بودند، با پنالتی جنجالی که داور به نفع تاتنهام گرفت و گل شدن آن توسط هری کین،سه امتیاز دیدار را از دست داده و به یک امتیاز بسنده کردند.هری کین با گل کردن پنالتی تیمش،خود را در پنج دیدار اخیرش برابر آرسنال با پیراهن تاتنهام پنج گله کرد.لیورپول در دیداری پر گل حریف خود واتفورد را با شش گل در هم کوبید و میهمان نگون بخت تنها یکی از گل های خورده را پاسخ داد.منچستریونایتد نیز در غیاب مورینیو و با درخشش زلاتان ابراهیموویچ و پوگبا سه بر یک مقابل سوانسی به برتری رسید.نمایش زیبای شیاطین سرخ در این دیدار و کسب پیروزی به نوعی به چهار هفته ناکامی آنها در لیگ جزیره پایان داد.با پایان هفته یازدهم این رقابتها لیورپول با 26 امتیاز صدر جدول را به نام خود کرد.چلسی در رده دوم قرار گرفت و منچسترسیتی و آرسنال هم امتیاز با هم به ترتیب رده های سوم و چهارم را از آن خود کردند.قرمزپوشان منچستر هم رتبه ای بهتر از پنجمی کسب نکردند.


دورتموند در هفته دهم بوندس لیگا آلمان در خانه ی هامبورگ به مصاف این تیم رفت و موفق شد با درخشش اوبامیانگ پنج بر دو حرفش را شکست دهد.یر امریک اوبامیانگ، ستاره گابنی بروسیا دورتموند، بعد از یک جلسه دور ماندن از ترکیب تیمش، در این دیدار با زدن چهار گل برای زنبور ها، بازگشتی طوفانی داشت.بایرن مونیخ که در آلیانز آره نا پذیرای تیم شگفتی ساز هافن هایم بود، با نتیجه یک بر یک مقابل این تیم متوقف شد.

باواریایی ها ابتدا با گل ندیم امیری بازیکن افغانستانی هافن هایم که در این فصل عملکرد درخشانی هم داشته ،از حریف عقب افتاد اما با گل به خودی بازیکن تیم میهمان،موفق به جبران گل خورده شد و این نتیجه تا انتهای بازی تغییر نکرد.
در انتهای دیدار های این هفته،بایرن مونیخ با 24 امتیاز بر صدر جدول تکیه زد و سایه ی لایپزیگ 24 امتیازی و رده دومی بر سر آنها سنگینی می کند.دورتموند نیز با 18 امتیاز رتبه پنجم را به خود اختصاص داد.


رقابتهای لالیگا در هفته یازدهم با شکست غیر منتظره اتلتیکومادرید در خانه سوسیداد همراه بود.روخی بلانکو در کمال ناباوری از این دیدار خارج از خانه با شکست دو بر صفر خارج شد تا دومین شکست پیاپی خارج از خانه ش رقم بخورد.

تیم دوم شهر مادرید تا این هفته از رقابتها 21 امتیاز اندوخته است که این بدترین عملکرد سیمئونه در اتلتیکومادرید بوده است.رئال مادرید در خانه و با درخشش گرت بیل سه بر صفر از سد لگانس عبور کرد.ستاره ی ولزی دو گل از سه گل تیمش را به ثمر رساند و خودش را 150 گله کرد. او با پیراهن ساوتهمپتون 5 گل، با پیراهن تاتنهام 55، با پیراهن رئال 65 و با پیراهن تیم ملی ولز نیز تاکنون 25 گل به ثمر رسانده است.عدم گلزنی رونالدو مقابل لگانس رکورد منفی وی را از قبل بدتر کرد.وی برای پنجمین دیدار متوالی در برنابئو موفق به گلزنی نشده و در دوازده بازی اخیرش برای رئال تنها هفت گل به ثمر رسانده است.این روند منفی تا کنون در دوران فوتبالی رونالدو در رئال سابقه نداشته است.
بارسلونا هم که میهمان سویا بود،با گل های مسی و سوارز با نتیجه ی دو بر یک بر این تیم غلبه کرد.البته ابهاماتی در درستی گلی که ستاره آرژانتینی به ثمر رساند و پانصدمین گل وی برای بارسلونا بود،وجود دارد اما داور این دیدار در جریان بازی گل را صحیح اعلام کرد.با پایان رقابتهای لالیگا در هفته ی یازدهم کهکشانی ها با 27 امتیاز رده نخست جدول را به خود اختصاص دادند،آبی اناری پوشان با فاصله دو امتیازی از صدر در رده دوم قرار گرفتند و اتلتیکو مادرید با 21 امتیاز رتبه چهارم را به خود اختصاص داد.


قطار رقابتهای سری آ ایتالیا با پیروزی شیرین میلان مقابل پالرمو به ایستگاه دوازدهم رسید.روسونری با نتیجه دو بر یک موفق شد از این دیدار خارج از خانه پیروز بازگردد.یوونتوس نیز با همین نتیجه بر کیه وو غلبه کرد تا جیانلوییجی بوفون ششصدمین بازی خود در سری آ را با پیروزی جشن بگیرد.

پیش از بوفون تنها سه بازیکن در سری آ به این رکورد رسیده بودند.اینتر میلان در جوزپه مه آتزا کار سختی برابر کروتونه نداشت و سه بر صفر به پیروزی رسید.لازم به ذکر است ایکاردی با حساب دو گلی که در این دیدا وارد دروازه کروتونه کرد، پنج گل از شش گل اخیر اینتر را به ثمر رسانده است.رم نیز با نتیجه ای مشابه بر بولونیا فائق آمد.با اتمام این دیدارها در هفته دوازدهم بیانکونری 30 امتیازی شد و رتبه اول جدول را به نام خود کرد.آ اس رم و آث میلان در رده های دوم و سوم قرار گرفتند و اینتر میلان بر رتبه نهم ایستاد.


دیدارهای دوازدهمین هفته از لوشامپیونه با شکست سه بر یک مارسی در خانه ی مون پلیه پیگیری شد.موناکو مقتدرانه و با نتیجه ی شش بر صفر نانسی را در هم کوبید و لیل با یک گل مغلوب آنژه شد.جدال لیون و باستیا نیز در خانه ی لیون با نتیجه دو بر یک به سود میزبان پایان یافت.پاری سن ژرمن هم که در پارک دِ پرنس به مصاف رن رفته بود،این تیم را چهار بر صفر از پیش رو برداشت.در انتهای این هفته،نیس همچنان بر صدر جدول لیگ یک فرانسه تکیه زده است و موناکو و پاری سن ژرمن در رده های بعدی قرار دارند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها