X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

8 خرداد 1392, 17:29
کد خبر: 2138
خبرنگار: mojtaba
نظرات: 6

سایت باشگاه خبر داد: هواداران صبوری کنند/خبرهای خوشی در راه است

سایت باشگاه خبر داد: هواداران صبوری کنند/خبرهای خوشی در راه است سایت باشگاه خبر داد: هواداران صبوری کنند/خبرهای خوشی در راه است
برخی هواداران عزیز سپاهان نسبت به فعالیت در فصل نقل و انتقالات اظهار نگرانی کرده اند و دغدغه این را دارند که شاید تیمی قدرتمند برای حضور در سه جام پیش رو مهیا نشود.
باشگاه فولاد مبارکه سپاهان بر اساس نیازهای خود و درخواست های سرمربی و کادر فنی فعالیت خود را به خوبی در فصل نقل و انتقالات آغاز نموده است. قطعا عدم اعلام رسمی این مذاکرات در رسانه ها و سایت رسمی سپاهان به معنای کوتاهی باشگاه در زمینه نقل و انتقالات نیست و هیئت مدیره و مدیران باشگاه تمرکزشان را فارغ از هیاهوهای خبری برای ساختن تیمی قدرتمند و مدنظر کادر فنی آغاز کرده اند و مبنایمان این بوده که با نهایی شدن و قطعیت حضور یک بازیکن جدید در تیم، آن را رسما اعلام کنیم.

ذکر این نکته را هم ضروری می دانیم که قرارداهایی که باشگاه با بازیکنی منعقد می کند قراردادی محکم و بدور از هر گونه شبهه است. نمونه آن قرارداد اخیر فولاد مبارکه سپاهان با قاسم دهنوی است که برخی حاشیه های خبری و اخبار ضد و نقیضی را با خود به دنبال داشت و هواداران مان را نسبت به عدم وجود قراردادی محکم و قطعی با این بازیکن نگران کرد. اما مصاحبه اخیر دهنوی مبنی بر اینکه وی خود را رسما بازیکن سپاهان می داند نشان داد که مدیران باشگاه با جدیت تمام در فصل نقل و انتقالات فعال و کوشا هستند و اخبار ضد و نقیض نباید مبنای قضاوت هواداران محترم مان قرار بگیرد و بی دلیل آنها را نگران کند.

نکته ای را هم که امروز رسول خوروش به نمایندگی از سوی تیم فوتبال خطاب به هواداران اعلام کرد این بود که در فصل نقل و انتقالات این پشتیبانان همیشگی طوفان زرد صبوری کنند و منتظر اعلام خبرهای خوب باشند.

هواداران و دوستداران فولاد مبارکه سپاهان اطمینان داشته باشند که براساس نیازهای منطقی که توسط کادر فنی تیم اعلام شده با تلاش همه دست اندرکاران باشگاه همچنان تیمی قدرتمند و در خور نام سپاهان بزرگ ساخته و مهیا و روانه رقابت های پیش رو می شود. پس برای قضاوت در این باره اندکی صبوری کنید و منتظر باشید.

مرتضی رمضانی مدیر رسانه ای باشگاه
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها