X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

8 خرداد 1392, 20:24
کد خبر: 2142
خبرنگار: majidsad
نظرات: 8

نويدكيا به خاطر يك بازيكن اميد پولش را نگرفت / طعنه حسن اشجاري به 5 بازيكني كه پولشان را گرفتند

نويدكيا به خاطر يك بازيكن اميد پولش را نگرفت / طعنه حسن اشجاري به 5 بازيكني كه پولشان را گرفتند نويدكيا به خاطر يك بازيكن اميد پولش را نگرفت / طعنه حسن اشجاري به 5 بازيكني كه پولشان را گرفتند
«تا حالا فقط 20 درصد از قراردادم را گرفتم!» حسن اشجاري هم در دسته بازيكناني است كه حتي نيمي از دستمزد اين فصلش را هم نگرفته است. مدافع چپ استقلال هم اين گونه به صف معترضان مي‌پيوندد. به صفي كه در آن مي‌توان نكونام را ديد، حنيف عمران‌زاده را، هاشم بيك‌زاده، اميرحسين صادقي، عباس محمدرضايي و خيلي‌هاي ديگر كه دريافتي‌شان به نيم هم نرسيده است. گفت و گو با مدافع- هافبك چپ شمالي استقلال حول همين محور است؛ سوالاتي كه روزهاي گذشته نيز برخي بازيكنان به آن پاسخ دادند.
تو چقدر پول گرفتي تا الان آقاي اشجاري؟
من 20 درصد!
اما برخي مسوولان باشگاه مدعي شدند لااقل به بازيكنان نيمي از قراردادشان پرداخت شده است؟!
احتمالا منظورشان آن 5 نفر بوده! البته آنها همه پول شان را گرفته‌اند.
تو هم مثل صادقي، اكبرپور، محمدرضايي، بائو و خيلي‌هاي ديگر مي‌گويي نوش جان آن 5 نفر؟
بله، من هم مي‌گويم نوش جانشان اما فقط يك چيز را بگويم. زماني كه در سپاهان بازي مي‌كردم يكي از بازيكنان تيم اميد پولش را نگرفته بود. آن بازيكن وضعيت خوبي هم نداشت، مي‌دانيد محرم نويدكيا براي آن بازيكن جوان كه پول نگرفته بود چه كار كرد؟
از جيبش به آن بازيكن پول داد؟
نه، از جيبش نداد اما به باشگاه اعلام كرد تا پول اين بنده خدا كه من اسمش را نمي‌آورم را ندهيد نه پولم را مي‌گيرم و نه قرارداد فصل بعدم را مي‌بندم!
چه با مرام!
بله، واقعا با مرام و با معرفت است. در سپاهان پول‌ها درست تقسيم مي‌شد و اگر هم اشكالي پيش مي‌آمد يكي مثل محرم كه بزرگ تيم بود جلو مي‌آمد و اعلام مي‌كرد تا پول همه را ندهند نه قرارداد مي‌بندد و نه پولي از باشگاه مي‌گيرد. اينجا اما داستان خيلي فرق مي‌كند.
بازهم بگو نوش جانشان!
بازهم مي‌گويم! يادم هست روزي كه با استقلال قرارداد بستم يكي از بچه به من گفت اينجا بايد زوري به پولت برسي.
مگر جنگ است؟
(مي‌خندند) نمي‌دانم چرا اين جوري است. خداوكيلي اين رويه انصاف نيست. چرا بايد براي گرفتن حقوق مان اينقدر دوندگي كنيم؟ مگر اضافه‌تر از حق مان مي‌خواهيم؟ اين كار‌ها به خدا درست نيست.
توقع داشتي بازيكناني كه همه پول شان را گرفتند به خاطر شما صبر مي‌كردند؟
چنين توقعي وجود دارد اما از طرفي بعضي‌ها هم مي‌گويند ما خودمان بايد دنبال حقوق مان مي‌رفتيم اما اگر بخواهيم معرفتي به داستان نگاه كنيم بايد بگويم بله، مي‌شد آنها هم صبر كنند تا ما هم پول مان را بگيريم.
با اين حساب شرط و شروط خاصي براي تمديد قراردادت داري؟
هنوز كه معلوم نيست آنها من را بخواهند. اگر خواستند مي‌مانم اما يك شرط دارم. اينكه تمام بدهي‌ام را بدهند وگرنه من هم قرارداد نمي‌بندم.
تو هم به صف معترضان پيوستي بالاخره؟
آخر سكوت تا كي؟ فصل تمام شده و من فقط 20 درصد از حقوقم را گرفتم. اين طوري نمي‌شود ادامه داد. من اهل بازار گرمي نيستم اما تيم‌هايي هستند كه من را مي‌خواهند. باور كنيد اگر بخواهم در استقلال بمانم بايد تمام بدهي‌ام را بدهند وگرنه نمي‌مانم.
پيش‌بيني مي‌شود تو را بخواهند.
نمي‌دانم. تصميم با خودشان است. من در خدمت استقلال هستم. سعي مي‌كنم بهترين عملكرد را داشته باشم. هميشه با تمام وجود در خدمت استقلال بودم. باور كنيد در آن هفته‌ها كه تصادف كردم برايم خيلي سخت بود كه بازي‌هاي استقلال را از تلويزيون نگاه كنم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها