X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

5 اسفند 1395, 08:54
کد خبر: 22233
خبرنگار: khani
نظرات: 3

هر پنجشنبه با فوتبال اروپا...

تداوم یکه تازی های یوونتوس در سری آ

تداوم یکه  تازی های یوونتوس در سری آ تداوم یکه  تازی های یوونتوس در سری آ
در سرویس هفتگی پایگاه خبری طوفان زرد ، هر پنجشنبه به مروری بر رویدادهای فوتبال اروپا می پردازیم. حواشی ، اتفاقات و نتایج دیدار های مهم برگزار شده در لیگ های آلمان ، ایتالیا ، فرانسه ، اسپانیا و ...
تداوم یکه  تازی های یوونتوس در سری آ

بیست و سومین هفته از رقابتهای لالیگا اسپانیا با پیروزی قاطع و دلچسب شاگردان سیمئونه در خانه ی خیخون همراه بود.تیم دوم شهر مادرید با کسب پیروزی 4 بر 1 دست پر از میهمانی خیخون بازگشت.در دیگر دیدار، کهکشانی ها که در سانتیاگو برنابئو پذیرای اسپانیول بودند،این تیم را دو بر صفر شکست داده و رکورد گلزنی در 42 بازی متوالی را به ثبت رساندند.در سوی دیگر، بارسلونا در خانه و پیش چشم هواداران خود دو بر یک بر مقابل لگانس به پیروزی رسید.این موفقیت در حالی توسط شاگردان انریکه کسب شد که گل برتری آنها توسط مسی و در دقیقه 89 از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید.نکته جالب در خصوص این دیدار این بود که بارسلونا مقابل لگانس ، پس از 118 سال و 4250 بازی در ترکیب 11 نفره خود ، فقط 1 اسپانیایی(سرجی روبرتو) در ترکیب داشت.
در پایان این رقابتها در هفته بیست و سوم،رئال مادرید با دو بازی کمتر و با 52 امتیاز صدرنشین است و نزدیک ترین تعقیب کننده این تیم بارسلونای 51 امتیازی است.اتلتیکو مادرید نیز با کسب 45 امتیاز رتبه چهارم را به خود اختصاص داد.

رقابتهای بوندسلیگاآلمان در حالی به ایستگاه بیست و یکم رسید که باواریایی ها در دیداری خارج از خانه با پذیرش تساوی یک بر یک مقابل هرتابرلین دو امتیاز حساس را از دست دادند.این تساوی در حالی بدست آمد که گل تساوی بایرن مونیخ توسط رابرت لواندوفسکی در دقیقه95 بعنوان دیرترین گل تاریخ بوندسلیگا به ثمر رسید.با این گل،لواندوفسکی برای ششمین فصل متوالی موفق به زدن 25 گل یا بیشتر شد.
در سویی دیگر دورتموند بر خلاف رقیب دیرینه ش،میهمان خود وولفسبورگ را با سه گل بدرقه کرد و سه امتیاز شیرین خانگی را بدست آورد تا بار دیگر فاصله زیاد خودرا با صدر جدول کمتر کند.در انتهای این هفته از رقابتها بایرن مونیخ علیرغم توقف مقابل هرتابرلین با پنجاه امتیاز همچنان صدرجدول را در اختیار دارد،دورتموند نیز در فاصله سیزده امتیازی باواریایی ها در رتبه سوم قرار دارد.


رقابتهای لوشامپیونه فرانسه در حالی به بیست و ششمین هفته خود رسید که موناکو از جدال خارج ازخانه مقابل باستیا تنها یک امتیاز کسب کرد.مارسی و لیل به ترتیب با دو و یک گل رن و گان را شکست دادند.جدال لیون و دیژون در خانه لیون شش گل در پی داشت که سهم میزبان چهار گل و دو گل نیز نصیب تیم میهمان شد.در آخرین دیدار از این رقابتها میان پاری سن ژرمن و باستیا توپی از خط دروازه عبور نکرد تا دو تیم به کسب یک امتیاز رضایت دادند.در پایان این هفته، موناکو 59 امتیازی همچنان بر صدر جدول تکیه زده است و پاری سن ژرمن در سه امتیازی این تیم بر رده دوم قرار دارد.لیون،مارسی و لیل نیز رده های چهارم،ششم و پانزدهم را کسب کردند.

پیروزی قاطع و چهار بر یک یوونتوس مقابل پالرمو در خانه آغازگر رقابتهای هفته بیست و پنجم سری آ ایتالیا بود.در دیگر دیدار این هفته اینتر میلان با تک گل ارزشمند ایکاردی از دیدار خارج از خانه اش مقابل بولونیا پیروز بازگشت.با این گل ایکاردی رکورد خود را به تاثیر بر ۹۴ گل از ۱۴۵ گل تیمش رساند.آ اس رم نیز مانند بانوی پیر چهار بر یک بر تورینو غلبه کرد و میلان نیز پیروز جدال سه گله اش با فیورنتینا لقب گرفت. آنها دو گل وارد دروازه فیورنتینا کردند و در مقابل یک گل دریافت کردند.تداوم صدر نشینی یوونتوس با ۶۳ امتیاز٬ دومی رم و کسب رتبه های چهارم و هفتم توسط اینتر و میلان از رویداد های شاخص جدول سری آ در پایان هفته بیست و یکم بود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها