X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

16 اسفند 1395, 13:43
کد خبر: 22313
خبرنگار: khani
نظرات: 12

عکس

سورپرایز داربی اصفهان چه کسی بود؟

سورپرایز داربی اصفهان چه کسی بود؟ سورپرایز داربی اصفهان چه کسی بود؟
هافبک دفاعی جوان سپاهان که به صورت غیر منتظره‌ای در ترکیب ثابت سپاهان به بازی گرفته شده بود سورپرایز ویسی در داربی اصفهان بود.
به گزارش پابگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ایمنا، پس از مصدومیت شدید محمود قائد رحمتی که در پست هافبک دفاعی سپاهان جا افتاده بود خیلی‌ها پیش بینی می‌کردند که ویسی دوباره از میلاد سرلک در این پست استفاده کند اما او در یک تصمیم غافلگیرکننده از حامد بحیرایی 21 ساله در یکی از حساس‌ترین بازی‌های فصل استفاده کرد.
بحیرایی که در یکی از بازی‌های تدارکاتی سپاهان در هفته گذشته درخشیده بود و اعتماد سرمربی را به دست آورده بود در داربی اصفهان در ترکیب ثابت سپاهان به عنوان تک هافبک دفاعی تیمش به جای قائد رحمتی به کار گرفته شد و یکی از بهترین‌ها یا شاید بهترین بازیکن زمین بود.
او بارها جنگ‌های میانه میدان را به سود سپاهان تمام کرد و چندین بار توپ‌گیری‌های خوبی داشت که منجر به ضد حمله برای سپاهان شد. هرچند مهاجمان سپاهان قدر این ضد حملات را ندانستند.
حامد بحیرایی که اولین بازی خود را در آخرین هفته فصل گذشته انجام داد در این فصل در رقابت با رضا اسدی، هافبک دفاعی حال حاضر نفت در سپاهان ماندگار شد و پیش از بازی با ذوب آهن سه بار دیگر در این فصل در ترکیب ثابت سپاهان قرار گرفته بود.
سورپرایز داربی اصفهان چه کسی بود؟
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها