X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

22 اسفند 1395, 19:25
کد خبر: 22356
خبرنگار: fateme-qp
نظرات: 0

هفته اول دور دوم لیگ برتر نوجوانان

اولین شکست فصل سپاهان در لیگ نوجوانان

اولین شکست فصل سپاهان در لیگ نوجوانان اولین شکست فصل سپاهان در لیگ نوجوانان
هفته نخست مرحله دوم لیگ برتر نوجوانان با پیروزی ذوب‌آهن و شکست سپاهان دنبال شد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته اول از مرحله دوم لیگ برتر نوجوانان امروز چهار دیدار در 2 گروه برگزار شد.
در گروه «الف» تیم‌های ملوان، ذوب آهن، پدیده ساری و فولاد خوزستان حضور دارند و مسابقات این گروه به میزبانی ساری و باشگاه پدیده برگزار می‌شود. امروز در هفته اول دیدار تیم‌های ملوان و ذوب آهن با گل دقیقه 25 جواد یاری با نتیجه یک بر صفر به سود ذوب آهن به پایان رسید و دیدار تیم‌های پدیده ساری و فولاد خوزستان نیز پس از تساوی یک بر یک در وقت عادی با پیروزی پدیده در ضربات پنالتی به پایان رسید.
در گروه «ب» نیز که مسابقات آن به میزبانی اصفهان و باشگاه سپاهان در ورزشگاه صفاییه برگزار می‌شود به غیر از سپاهان تیم‌های پدیده مشهد، تراکتورسازی و برق جدید شیراز حضور دارند. در روز اول مسابقات این گروه تراکتورسازی با یک گل از سد پدیده مشهد گذشت و دیدار تیم‌های سپاهان و برق جدید شیراز پس از تساوی بدون گل در وقت عادی با پیروزی 5 بر 4 برق جدید شیراز در ضربات پنالتی به پایان رسید.
سپاهان در حالی در این بازی شکست خورد که در مرحله نخست مسابقات با اقتدار و بدون شکست در رتبه نخست گروه خورد قرار گرفته بود.
توضیح اینکه در این مرحله از مسابقات در صورت تساوی تیم‌ها در پایان وقت عادی برنده با پنالتی مشخص می‌شود. البته تیم بازنده حذف نمی‌شود زیرا مسابقات به صورت گروهی است و تیم‌های اول و دوم به دور بعد صعود می‌کنند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها