X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

26 اسفند 1395, 09:18
کد خبر: 22367
خبرنگار: fateme-qp
نظرات: 1

هر پنجشنبه با فوتبال اروپا...

طوفان 17 دقیقه ای نرآتزوری ها در سن سیرو

طوفان 17 دقیقه ای نرآتزوری ها در سن سیرو طوفان 17 دقیقه ای نرآتزوری ها در سن سیرو
در سرویس هفتگی پایگاه خبری طوفان زرد ، هر پنجشنبه به مروری بر رویدادهای فوتبال اروپا می پردازیم. حواشی ، اتفاقات و نتایج دیدار های مهم برگزار شده در لیگ های آلمان ، ایتالیا ، فرانسه ، اسپانیا و ...
طوفان 17 دقیقه ای نرآتزوری ها در سن سیرو

رقابتهای فوتبال باشگاهی در لیگ جزیره با دیدار منچستر سیتی و استوک سیتی در ورزشگاه اتحاد وارد هفته بیست و هشتم شد.شاگردان گواردیولا در این دیدار علی رغم موقعیت هایی که داشتند،موفق به گشودن دروازه حریف نشدند و در نهایت با پذیرش نتیجه 0-0 مقابل استوک، فرصت صعود به رتبه دوم جدول را از دست دادند.پیروزی شیرین و خانگی لیورپول مقابل برنلی از دیگر اتفاقات این هفته بود.قرمز های آنفیلد که برای زنده نگه داشتن امید خود برای کسب سهمیه مقابل برنلی صف آرایی کرده بودند،در نهایت با دو گل امره جان و وینالدام بر حریف غلبه کردند و پیروز از میدان خارج شدند.



سایر دیدار های مهم این هفته به علت حضور تیم ها در مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه به تعویق افتاد و در روز دیگری برگزار خواهد شد.پس از انجام دیگر بازی ها، تیم ها به این شرح در جدول لیگ برتر انگلیس قرار گرفتند: چلسی با یک بازی کمتر و با 66 امتیاز همچنان صدر نشین استو منچستر سیتی،لیورپول ، آرسنال و منچستر یونایتد نیز به ترتیب بر رتبه های سوم تا ششم جدول تکیه زدند.


از سری رقابتهای هفته بیست و هفتم لالیگا، اتلتیکو مادرید در خانه ی گرانادا به مصاف این تیم رفته بود و تک گل گریزمان در دقیقه 84 کافی بود تا زمین مسابقه را با سه امتیاز ترک کنند.بارسلونا که پس از بازگشت تاریخی مقابل پاری سن ژرمن با روحیه به مصاف دیپورتیوولاکرونیا رفته بود،مقابل حریفی که برای فرار از خطر سقوط تلاش می کرد،کاری از پیش نبرد و دو بر یک مغلوب شد تا روند عدم پیروزی آبی اناری ها در ایالت گالیسیا حفظ شود.در دیگر دیدار از این رقابتها رئال مادرید در خانه میزبان بتیس بود.شاگردان زیزو از شکست رقیب دیرینه خود به خوبی استفاده کردند و دو بر یک بر حریف غلبه کردند.این پیروزی در حالی بدست آمد که این دیدار تا دقیقه هشتاد با نتیجه مساوی دنبال می شد اما بار دیگر راموس ناجی تیمش شد و با گلزنی در ده دقیقه پایانی، تاثیر زیادی در بازگشت کهکشانی ها به صدر جدول داشت.این تنها گل تاثیر گذار این مدافع گلزن نبوده و وی تا کنون 7 بار این تیم را از شکست یا تساوی نجات داده است!



البته این درخشش، فوتبال دوستان را از عملکرد فوق العاده رونالدو در گلزنی با ضربه سر غافل نمی کند چرا که این بازیکن با زدن گل اول تیمش در این بازی موفق شد برای چهل و ششمین بار در لالیگا با ضربه سر گلزنی کند و به این ترتیب تبدیل به بهترین گلزن فعلی لالیگا با ضربه سر شود.
بیست و هفتمین هفته از این رقابتها با صدرنشینی رئال مادرید با یک بازی کمتر و دو امتیاز بیشتر نسبت به کاتالان های رده دومی و چهارمی اتلتیکو مادرید به پایان رسید.


بیست و چهارمین هفته از رقابتهای بوندسلیگا آلمان با پیروزی خانگی بایرن مونیخ همراه بود.باواریایی ها با دبل لواندوفسکی و تک گل داگلاس کاستا سه بر یک بر حریف غلبه کردند و به صدرنشینی مقتدرانه خود در بوندس لیگا ادامه دادند.



در سوی دیگر دورتموندکه میهمان هرتابرلین بود،در مقابل نمایش بسیار خوب این تیم کاری از پیش نبرد و با پذیرش شکست دو بر یک، بر فاصله خود از صدر جدول افزود.
در پایان دیدارهای این هفته بجز افزایش فاصله امتیازی بایرن مونیخ صدر جدول و دورتموند رده سومی به 16 امتیاز، تغییر دیگری در بالای جدول رخ نداد.


جدال جذاب یوونتوس و میلان آغازگر بیست و هشتمین هفته از سری آ ایتالیا بود.
این دیدار تا پایان نود دقیقه با نتیجه تساوی یک بر یک دنبال میشد اما در دقیقه 96 با اعلام یک پنالتی به سود بیانکونری و گل شدن آن توسط دیبالا، دو بر یک به سود تیم میزبان به پایان رسید.



در پر گل ترین دیدار هفته،اینتر در خانه پذیرای آتالانتا بود و در همان نیمه اول با زدن پنج گل در 17 دقیقه، کار را برای آتالانتا به پایان رساند.البته میهمان نگون بخت در ادامه یه یکی از گل ها پاسخ داد اما دو گل دیگر اینتر که توسط گالیاردینی و اوربانگا به ثمر رسید،روز سخت و طاقت فرسای آتالانتا را تکمیل کرد.آ اس رم هم که مقابل پالرمو صف آرایی کرده بود،موفق شد میزبان خود را سه بر صفر شکست دهد و دست پر به خانه بازگردد.در جدول سری آ ایتالیا یوونتوس همچنان صدرنشین است و رم در فاصله هشت امتیازی این تیم رتبه دوم را به خود اختصاص داده است.اینتر میلان و آث میلان نیز به ترتیب رتبه های پنجم و هفتم را در اختیار دارند.


بیست و نهمین هفته از دیدار های فوتبال باشگاهی در فرانسه با پیروزی سه بر صفر مارسی مقابل آنژه همراه بود.دیدار موناکو و بوردو تا حوالی دقیقه 70 بدون گل دنبال میشد اما در بیست دقیقه پایانی، توپ سه بار از خط دروازه ها عبور کرد که دو گل سهم موناکو و یک گل نیز سهم بوردو شد.لیل نیز با همین نتیجه نانسی را شکست داد.لیون در خانه پذیرای تولوز بود و با چهار گل این تیم را در هم کوبید.آخرین دیدار هفته نیز میان پاری سن ژرمن و لوریان برگزار شد که پاریسی ها به لطف گل به خودی بازیکن حریف،دو بر یک پیروز از میدان خارج شدند.در جدول این رقابتها موناکو با 68 امتیاز صدر نشین است و پی اس جی نزدیک ترین تعقیب کننده این تیم با 65 امتیاز در رده دوم قرار دارد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها