X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

24 فروردین 1396, 09:28
کد خبر: 22535
خبرنگار: fateme-qp
نظرات: 2

هر پنجشنبه با فوتبال اروپا...

کابوسی به نام گریزمان!

کابوسی به نام گریزمان! کابوسی به نام گریزمان!
بار دیگر با فرارسیدن یک پنجشنبه ی دیگر در سرویس هفتگی پایگاه خبری طوفان زرد با شما هستیم و مروری بر نتایج و حواشی به وقوع پیوسته در لیگ های معتبر اروپایی چون انگلیس، اسپانیا، آلمان، ایتالیا و فرانسه خواهیم داشت .
کابوسی به نام گریزمان!

از سری رقابتهای هفته سی و دوم لیگ جزیره لیورپول برای حفظ جایگاه سومی خود در خانه استوک سیتی به مصاف این تیم رفت.شاگردان کلوپ با وجود اینکه ابتدا از میزبان عقب افتادند، در ادامه با زدن دو گل بازگشتی فوق العاده داشتند و سه امتیاز این دیدار خارج از خانه را کسب کردند. آبی آسمانی پوشان شهر منچستر پس از کسب دو نتیجه نه چندان خوب،برای حفظ امیدهای کسب سهمیه مقابل هال سیتی صف آرایی کردند و با ارائه یک نمایش برتر در نهایت این تیم را سه بر یک شکست دادند تا داوید سیلوا سیصدمین بازی خود با پیراهن این تیم را با پیروزی جشن بگیرد. هم اکنون منچسترسیتی با زدن این سه گل در این دیدار، دومین تیم لیگ جزیره است که در این فصل در همه رقابت ‌ها توانسته بیشتر از 100 گل به ثمر برساند(101 گل).



شاگردان آنتونیو کونته در تیم چلسی نیز با همین نتیجه در دیداری خارج از خانه مقابل بورنموث به پیروزی رسیدند.در سوی دیگر شیاطین سرخ پس از کسب تساوی مقابل اورتون به میهمانی ساندرلند ته جدولی رفته بودند.سه امتیاز این دیدار به لطف گلزنی ابراهیموویچ، راشفورد و میخیتاریان به طور کامل به حساب قرمزپوشان واریز شد. آخرین دیدار هفته را آرسنال و کریستال پالاس برگزار کردند که این بازی با نمایش پر انتقاد شاگردان ونگر و در نهایت شکست سنگین و سه بر صفر برای آنها همراه بود.
در جدول لیگ برتر انگلیس چلسی علیرغم یک بازی کمتر، با اختلاف 13 امتیاز نسبت به تاتنهام رده دومی، بر صدر قرار دارد.لیورپول، منچسترسیتی، منچستریونایتد و آرسنال نیز رتبه های سوم تا ششم را در اختیار دارند.


سی و یکمین هفته از لالیگا اسپانیا با برگزاری دربی شهر مادرید در سانتیاگو برنابئو پیگیری شد.
رئالی ها که برای حفظ رتبه نخست جدول به پیروزی در این دیدار احتیاج داشتند، با گل په په از میهمان پیش افتاد اما این برتری تا دقیقه 85 حفظ شد و گریزمان همانند دربی سال گذشته دو تیم در برنابئو گلزنی کرد تا روخی بلانکو به لطف همین گل موفق به کسب یک امتیاز از برنابئو شود.



لازم به ذکر است که این سیصدمین حضور زیدان در باشگاه رئال مادرید بود، او تا به حال در 227 بازی بعنوان بازیکن برای کهکشانی ها به میدان رفته و در 73 بازی نیز سکاندار هدایت قو های سپید بوده است.
در سوی دیگر بارسلونا در خانه مالاگا به دیدار این تیم رفته بود و میتوانست از فرصت بدست آمده استفاده کند و با پیروزی در این دیدار به صدر جدول بازگردد اما آبی اناری ها در شب اخراج نیمار، در نهایت دو بر صفر مغلوب حریف شدند و هدیه دو امتیازی رئال را پس فرستادند!
در حال حاضر رئال مادرید با 72 امتیاز و یک بازی کمتر صدرنشین لالیگاست و بارسلونا در سه امتیازی این تیم بر رتبه دوم تکیه زده است.


ورزشگاه آلیانز آرنا شهر مونیخ میزبان حساس ترین دیدار هفته بیست و هشتم بوندسلیگا بود.بایرن مونیخ برای نزدیک شدن به قهرمانی و دورتموند به امید رسیدن به رتبه دوم جدول، مقابل یکدیگر صف آرایی کردند.باواریایی ها عملکرد بهتری نسبت به زنبور ها ارائه دادند و با درخشش و دبل لواندوفسکی زرد ها را چهار بر یک مغلوب کردند.


هم اکنون بایرن مونیخ با 68 امتیاز صدرنشین بوندسلیگا نام دارد و دورتموند 50 امتیازی در رتبه چهارم قرار گرفته است.


نخستین روز از هفته سی و یکم سری آ ایتالیا با پیروزی ارزشمند و دو گله یوونتوس مقابل کیه وو همراه بود. حضور بوفون در ترکیب اصلی تیمش مقابل کیه وو 616 مین بازی او در سری آ بود به این ترتیب او رکورد خاویر زانتی با 615 بازی را شکست و دومین رکورددار بازی در سری آ شد. شکست عجیب اینتر مقابل کروتونه ته جدولی در خانه این تیم از دیگر اتفاقات مهم این هفته بود. کروتونه با نمایشی بسیار خوب، دو بر یک اینتر را مغلوب کرد. اما دیگر تیم شهر میلان که برای جبران نتایج نه چندان خوب هفته های اخیر و کسب سهمیه اروپایی در خانه میزبان پالرمو بود، تیم میهمان را با چهار گل در هم کوبید.



آ اس رم نیز از دیدار خارج از خانه مقابل بولونیا دست پر بازگشت و با سه گل بر میزبان غلبه کرد.
در انتهای این هفته از رقابتها همچنان یوونتوس و آ اس رم بافاصله شش امتیازی از یکدیگر به ترتیب رتبه های اول و دوم جدول سری آ را در اختیار دارند.


هفته سی و دوم لوشامپیونه فرانسه با پیروزی یک گله موناکو مقابل آنژه همراه بود.لیون در خانه چهار بر یک مغلوب لوریان شد و در دیدار تولوز و مارسی توپی از خط دروازه ها عبور نکرد.در آخرین دیدار هفته نیز پاری سن ژرمن پذیرای گنگام بود و این تیم را با چهار گل در هم کوبید. در جدول لوشامپیونه فرانسه در پایان هفته سی و دوم موناکو با 74 در صدر جدول قرار دارد و نزدیک ترین تعقیب کننده این تیم پاری سن ژرمن 71 امتیازیست.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها