X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

26 فروردین 1396, 16:28
کد خبر: 22575
خبرنگار: Razieh.sh
نظرات: 16

عکس

نقش جهان تماشایی

نقش جهان تماشایی نقش جهان تماشایی
ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان پس از سال‌ها انتظار فوتبالدوستان اصفهانی سرانجام در سال 95 افتتاح شد و حالا این ورزشگاه با تماشاگرانش بیشتر از هر زمان دیگری می درخشد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ورزش سه، شمارش معکوس برای استفاده مجدد از ورزشگاه نقش جهان مدت ها بود که آغاز شده بود؛ این ورزشگاه که پس از ثبت اولین قهرمانی یک تیم خارج از پایتخت در فوتبال کشور، تاریخ ساز شده بود و اولین قهرمانی طلایی پوشان را جشن گرفته بود، برای تجهیز بیشتر مورد بازسازی قرار گرفت و اگر چه پروژه بهره برداری از این ورزشگاه، نزدیک به یک دهه طول کشید و مدت ها هواداران سپاهان را با مشکلات فراوانی برای بازدید از دیدارهای خانگی در ورزشگاه فولاد شهر روبرو کرد، اما در نهایت فوتبالدوستان اصفهانی صاحب ورزشگاهی شدند که به جرات از آن به عنوان مدرن ترین ورزشگاه کشور یاد می کنند و تمامی بازیکنانی که در آن به میدان رفته اند از کیفیت بالای آن گفته اند.

فصل جاری برای فوتبال اصفهان با فراز و نشیب های زیادی همراه بوده است؛ با این حال افتتاح ورزشگاه نقش جهان را می توان بهترین اتفاق فوتبالی برای فوتبال اصفهان و همینطور فوتبال کشور دانست؛ چرا که در اختیار داشتن یک ورزشگاه مدرن و با کیفیت، یکی از دلایل اصلی موفقیت تیم ها به شمار می رود و فوتبال ملی نیز می تواند از این ورزشگاه برای برگزاری دیدارهای خود در شهری خارج از تهران استفاده کند.

البته نقش جهان هنوز تکمیل نشده و کاستی هایی مثل عدم صندلی گذاری طبقه دوم و .. در آن به چشم می خورد؛ با این حال از زمانی که سپاهان به ورزشگاه جدید خود آمده، به وضوح می توان تاثیر داشتن چنین ورزشگاهی را در عملکرد تیم مشاهده کرد؛ هواداران اصفهانی در دوران حضور ویسی با حضور گسترده در دو دیدار حساس مقابل نفت تهران (نیمه نهایی جام حذفی) و استقلال تهران (آخرین دیدار دور رفت لیگ شانزدهم) زیبایی های تصویری این ورزشگاه را دو چندان کردند.

پس از حضور کرانچار و جایگزینی او با عبدالله ویسی حمایت هواداران اصفهانی از این تیم به مراتب بیشتر شده و در سه دیداری که این تیم با هدایت او به میدان رفته، شاهد یکپارچگی بیشتری در سکوها میان تماشاگران هستیم.

روز گذشته تیم سپاهان موفق به کسب پیروزی ارزشمندی برابر گسترش فولاد تبریز شد تا یک گام دیگر به کسب سهمیه آسیایی نزدیک شود. هواداران تیم فوتبال سپاهان که تیمشان را به عنوان پرافتخارترین تیم لیگ برتر می بینند، در مقابل گسترش فولاد تبریز حضور ده هزار نفری در نقش جهان 75 هزار نفری داشتند؛ رونمایی از پرچم 400 متری و ایجاد دودهای زرد رنگ اقداماتی بود که فضای ویژه ای در ورزشگاه نقش جهان ایجاد کرده بود.

اولین دیدار سپاهان در نقش جهان مقابل فولاد خوزستان انجام شد؛ پس از اینکه تیم سپاهان 5 دیدار خود را در ورزشگاه جدیدش که در مرکز شهر هم قرار دارد انجام داد، رشدی 300 درصدی را در تماشاگران خود مشاهده کرد.

نقش جهان هنوز تکمیل نشده و تیم کرانچار هم کم کم برای مدعی شدن آماده می شود؛ محقق شدن این دو موضوع، می تواند نقش جهان، سپاهان و هوادارانش را از این هم تماشایی تر کند.

عکس ها از امیرحسینی
نقش جهان تماشایی



نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها