X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

31 فروردین 1396, 09:25
کد خبر: 22616
خبرنگار: fateme-qp
نظرات: 0

هر پنجشنبه با فوتبال اروپا...

انتقام سرخ در اولدترافورد

انتقام سرخ در اولدترافورد انتقام سرخ در اولدترافورد
بار دیگر با فرارسیدن یک پنجشنبه ی دیگر در سرویس هفتگی پایگاه خبری طوفان زرد با شما هستیم و مروری بر نتایج و حواشی به وقوع پیوسته در لیگ های معتبر اروپایی چون انگلیس، اسپانیا، آلمان، ایتالیا و فرانسه خواهیم داشت .
انتقام سرخ در اولدترافورد

سی و سومین هفته از رقابتهای لیگ جزیره در روز نخست با پیروزی پرگل منچسترسیتی در خانه ساوتهمپتون پیگیری شد.آبی آسمانی پوشان با گلزنی ونسان کمپانی، لروی سانه و سرخیو آگوئرو موفق به کسب سه امتیاز این مسابقه شدند.شیاطین سرخ در اولدترافورد پذیرای شاگردان کونته بودند و با پیروزی دو برصفر مقابل صدرنشین لیگ،هم انتقام دیدار رفت را گرفتند و هم دیگر مدعیان را به ادامه فصل امیدوار کردند.

کسب یک پیروزی با ارزش و خارج از خانه توسط لیورپول مقابل وست برومویچ دیگر اتفاق مهم این هفته از لیگ انگلیس بود.تک گل فیرمینو کافی بود تا قرمزها هر سه امتیاز دیدار را از آن خود کنند.در نقطه ای دیگر از انگلیس آرسنال در دیداری جذاب و تماشایی دو بر یک از سد میلدزبورو گذشت و امیدهایش برای کسب سهمیه چمپیونزلیگ را زنده نگه داشت.
در جدول این رقابتها چلسی،تاتنهام،لیورپول، منچسترسیتی، منچستریونایتد و آرسنال رتبه های نخست تا ششم را به خود اختصاص داده اند.


در سی و دومین هفته از لالیگا اسپانیا دو رقیب بالانشین جدول این رقابتها با نتایج مشابه سه بر دو بر حریفان خود غلبه کردند. رئال مادرید در خانه خیخون به مصاف این تیم رفته بود و علیرغم اینکه دو بار از میزبان خود عقب افتاد، هر دو بار موفق به جبران گل خورده شد و در نهایت با گل دقیقه 89 ایسکو پیروز از میدان خارج شد.

جالب است بدانید که رئال مادرید در این فصل لالیگا در 10 دقیقه آخر توانسته 6 گل پیروزی بخش و 15 امتیاز را کسب کند.همچنین کهکشانی با به ثمر رساندن 18 گل بعد از دقیقه 80 مسابقاتشان بهترین آمار را در لالیگا دارند.
در سوی دیگر آبی اناری ها در خانه پذیرای رئال سوسیداد بودند و در شبی که نیمار را بر جایگاه ویژه ورزشگاه می دیدند،با درخشش مسی و پیروزی مقابل تیم میهمان، امیدهای خود برای کسب قهرمانی را زنده نگه داشت.
دیگر دیدار این هفته نیز میان اتلتیکومادرید و اوساسونا در وینستنه کالدرون برگزار شد که با برد سه بر صفر روخی بلانکو همراه بود.
در پایان رقابتها در هفته سی و دوم، رئال مادرید با 75 امتیاز صدرنشین لالیگا نام دارد و بارسلونا با 72 امتیاز در تعقیب این تیم است.
اتلتیکو مادرید نیز بر رتبه سوم جدول تکیه زده است.


رقابتهای بوندسلیگا آلمان در حالی به هفته بیست و نهم رسید که دورتموند برای نزدیک شدن به رتبه دوم جدول و جبران نتایج هفته های اخیر، باید در خانه از سد فرانکفورت عبور می کرد.همین اتفاق هم افتاد و زنبور ها با ارائه نمایشی خوب، سه بر یک مقابل حریف به پیروزی رسیدند.

جدال بایرن مونیخ و بایرلورکوزن هم علیرغم حملات متعدد باواریایی ها، گلی در پی نداشت و شاگردان کارلو آنچلوتی به کسب تنها یک امتیاز رضایت دادند.
هم اکنون بایرن مونیخ با 69 امتیاز تاج پادشاهی بوندسلیگا را بر سر دارد و دورتموند 53 امتیازی هم رتبه ای بهتر از چهارمی کسب نکرده است.


دربی دلامادونینا در خانه اینتر، آغازگر رقابتهای سری آ ایتالیا در هفته سی و دوم بود.اینتر پس از شکست عجیب در زمین کروتونه، با روحیه ای نه چندان مناسب به مصاف میلانی آمده بود که با شکست 4-0 پالرمو، روحیه ای فوق العاده داشت.اما با این وجود، این اینتر بود که تا دقایق پایانی بازی دو بر یک از حریف پیش بود و در دقیقه 97 گل زاپاتا روسونری را از یک شکست حتمی مقابل همشهری نجات داد.

جدال تیم اول ایتالیا با تیم قعر نشین جدول همانگونه که پیشبینی میشد، به سود بانوی پیر پایان یافت. یوونتوس در خانه پسکارا مقابل این تیم صف آرایی کرده بود و در نهایت با نتیجه دو بر صفر از سد این تیم عبور کرد.جدال آ اس رم و آتالانتا در ورزشگاه المپیک رم دو گل در پی داشت که سهم هر تیم یک گل بود و دو تیم به کسب یک امتیاز از این دیدار رضایت دادند.
در پایان دیدارهای این هفته، یوونتوس با 80 امتیاز بر رتبه نخست جدول تکیه زده است و نزدیک ترین تعقیب کننده این تیم آ اس رم 72 امتیازی است.اینتر و میلان نیز رتبه های پنجم و ششم را به خود اختصاص داده اند.


در تنها بازی روز نخست هفته سی و سوم لوشامپیونه، پاری سن ژرمن در مصاف خارج از خانه با آنژه دو بر صفر به پیروزی رسید.لیل با همین نتیجه مقابل رن شکست را پذیرفت و موناکو نیز دو بر یک بر دیژون غلبه کرد.
در آخرین دیدار نیز مارسی با چهار گل سنت اتین را در هم کوبید.
در حال حاضر موناکو و پاری سن ژرمن هم امتیاز با یکدیگر به ترتیب جایگاههای اول و دوم جدول را در اختیار دارند و همین موضوع بر جذابیت لیگ فرانسه افزوده است.باید دید در نهایت جام قهرمانی به پاریس می رود یا در ورزشگاه لویی دوم بر دستان سفید و قرمز ها بالا خواهد رفت؟
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها