X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

9 خرداد 1396, 09:45
کد خبر: 22976
خبرنگار: khani
نظرات: 15

پیشنهاد اروپایی رضا میرزایی از باشگاه دسته اول سوئدی

اخوان:تابع سیاست‌های باشگاه سپاهان هستم

اخوان:تابع سیاست‌های باشگاه سپاهان هستم اخوان:تابع سیاست‌های باشگاه سپاهان هستم
سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: رضا میرزایی از یکی از باشگاه‌های دسته اول کشور سوئد پیشنهاد دارد اما باشگاه سپاهان تمایل به حفظ این بازیکن دارد.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ،مهدی اخوان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان درباره پیشنهاد رضا میرازیی، مهاجم جوان تیم سپاهان از باشگا‌ه‌های سوئد، اظهار داشت: میرزایی از یکی از باشگاه‌های دسته اول کشور سوئد پیشنهاد دارد اما باشگاه سپاهان تمایل به حفظ این بازیکن دارد.

وی تصریح کرد: با صحبت‌های که میرزایی با مدیرعامل باشگاه سپاهان و زلاتکو کرانچار انجام می‌دهد وضعیت نهایی او مشخص می‌شود، ضمن این که خود میرزایی نیز تمایل دارد فوتبال خود را در سپاهان ادامه دهد اما تصمیم نهایی بر عهده او است.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان درباره صحبت‌هایی مبنی بر مذاکره باشگاه سپاهان با ساسان انصاری گفت: چند روزی است که به عنوان تکذیب‌کننده باشگاه سپاهان معروف شده‌ام اما متاسفانه لفظ مناسبی نیست و علاقه‌مندم کار خود را به بهترین نحو ممکن انجام دهم. بنده مسئول اجرای سیاست‌های باشگاه سپاهان هستم و زمانی که قرارداد بازیکنی به صورت صددرصد نهایی شد، آن را اعلام می‌کنیم.

وی ادامه داد: بنده زیر نظر باشگاه سپاهان فعالیت می‌کنم و زمانی که قراردادی به صورت نهایی به امضا طرفین رسید از سوی باشگاه سپاهان آن را اعلام می‌کنم. زمانی که قراردادی نهایی نشده است بنده و باشگاه حق اعلام آن را نداریم.

اخوان با بیان اینکه تا کنون یک بازیکن از لیگ دسته اول و 2 بازیکن از لیگ برتر جذب کرده‌ایم، اظهار داشت: در لیست خود 6 سهمیه از لیگ برتر داریم که در صورت توافق با سایر گزینه‌ها تیم بسیار خوب و مدعی را راهی مسابقات لیگ‌برتر خواهیم کرد.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان خاطرنشان کرد: بر‌اساس اولویت لیست کرانچار با بازیکنان مدنظر مذاکره می‌کنیم اما نکته‌ای که وجود دارد این است که بازیکنانی که بر اساس اولویت در لیست کرانچار حضور دارند از لحاظ فنی هیچ تفاوتی با یکدیگر نداشته و در یک سطح هستند که در صورت عدم توافق با گزینه اول به سراغ سایر گزینه‌ها خواهیم رفت.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها