X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

11 خرداد 1396, 10:05
کد خبر: 22990
خبرنگار: fateme-qp
نظرات: 2

هر پنجشنبه با فوتبال اروپا...

پایان قصه ی 25 ساله

پایان قصه ی 25 ساله پایان قصه ی 25 ساله
بار دیگر با فرارسیدن یک پنجشنبه ی دیگر در سرویس هفتگی پایگاه خبری طوفان زرد با شما هستیم و مروری بر نتایج و حواشی به وقوع پیوسته در لیگ های معتبر اروپایی چون انگلیس، اسپانیا، آلمان، ایتالیا و فرانسه خواهیم داشت .
پایان قصه ی 25 ساله

هفته پایانی دیدار های فوتبال باشگاهی در ایتالیا در روز نخست با پیروزی یونتوس از پیش قهرمان شده آغاز شد. بیانکونری در خانه یبلونیا مقابل این تیم صف آرایی کرده بود و ابتدا از این تیم عقب افتاد اما در ادامه بازی را به تساوی کشید و گل نجاتبخش لحظات پایانی مویس کین سبب شد تابانوی پیر فصل را با پیروزی به پایان ببرد. میلان دردیداری خارج از خانه مقابل کالیاری در حالی تن به شکست دو بر یک داد که این دیدار تا لحظات پایانی با نتیجه مساوی دنبال میشد اما دریافت گل در دقیقه 93 روسونری را با شکست راهی خانه کرد. آ اس رم در روزی که توتی برای آخرین بار بعنوان بازیکن وارد مستطیل سبز می شد، در خانه برابر جنوا قرار گرفت و موفق به پیروزی سه بر دو مقابل حریف شد تا کاپیتان این تیم وداعی هر چه با شکوه تر با فوتبال داشته باشد. توتی از سال 1992 در تیم اصلی رم حضور دارد و طی این 25 سال 619 بار پیراهن جالوروسی ها را بر تن کرده و از این حیث با رکورد بوفون برابری کرده است و تنها پائولو مالدینی با 647 بازی بیشتر از این دو بازی کرده است. توتی در این 619 بازی 250 بار نیز دروازه رقبا را گشوده است و از این نظر بهترین گلزن همه ادوار رم محسوب می شود.

جدال پر گل اینتر و اودینزه هفت گل به همراه داشت که پنج گل سهم نماینده شهر میلان شد.
در پایان این فصل از رقابتها عنوان قهرمانی برای ششمین بار پیاپی به یوونتوس رسید، رم با رتبه دومی به کار خود پایان داد و میلان و اینتر نیز بر پله های ششم و هفتم ایستادند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها