X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

30 خرداد 1396, 12:51
کد خبر: 23144
خبرنگار: talaei
نظرات: 27

چرا سپاهان برای تمدید با موسی دست دست کرد؟

از دانشگر رانده و از کولیبالی مانده

از دانشگر رانده و از کولیبالی مانده از دانشگر رانده و از کولیبالی مانده
اینکه چرا باشگاه سپاهان به جای در دستور کار قرار دادن تمدید قرارداد با موسی کولیبالی تمرکزش را روی جذب مدافعان جدید گذاشت معمایی است که علت واقعی آن مشخص نیست.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ایمنا، باشگاه سپاهان در نقل و انتقالات مرتکب یک اشتباه تاکتیکی شد و آن اینکه قبل از تمدید قرارداد با موسی کولیبالی برای جذب محمد دانشگر اقدام کرد و به جای آنکه برای نگه داشتن مدافع مطمئن فصل گذشته تلاش کند خود را درگیر انتقال بازیکنی در سطح فنی پایین‌تری کرد که تازه معلوم هم نبود بازیکن آزاد است یا نیاز به رضایتنامه نفت تهرانی دارد که در آن برهه بلاتکلیف‌تر از همیشه بود.

در همین گیرودار موسی کولیبالی با استقلال خوزستان به توافق رسید که هرچند تا به امروز منجر به عقد قرارداد رسمی نشده است اما کافی بود تا این مدافع از دسترس سپاهان خارج شود.

درباره علت دور شدن موسی از سپاهان فرضیه‌های مختلفی وجود دارد. از توجیهات عجیبی چون عدم‌ حضورش در ایران گرفته تا روابط حسنه با عبدالله ویسی و پیشنهاد مالی بهتر استقلال خوزستان که البته این آخری را با توجه به وضعیت باشگاه اهوازی سخت بتوان را باور کرد. فرضیه دیگری که آن هم چندان باورپذیر نیست این است که زلاتکو کرانچار برخلاف تصورات قبلی خیلی به کولیبالی اعتقاد نداشته و باشگاه هم بر این اساس خرید نفرات جدید را در اولویت قرار داده است.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها