X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

26 خرداد 1392, 18:06
کد خبر: 2325
خبرنگار: mojtaba
نظرات: 0

باشگاه فولاد مبارکه سپاهان خلق حماسه سیاسی را شادباش گفت/تبریک به دکتر حسن روحانی

باشگاه فولاد مبارکه سپاهان خلق حماسه سیاسی را شادباش گفت/تبریک به دکتر حسن روحانی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان خلق حماسه سیاسی را شادباش گفت/تبریک به دکتر حسن روحانی
باشگاه فولاد مبارکه سپاهان ضمن تقدیر از خلق حماسه سیاسی توسط مردم، انتخاب دکتر حسن روحانی به عنوان رئیس جمهور منتخب ایران را تبریک گفت.
به گزارش پایگاه خبری سپاهان، در این بیانیه آمده است: حضور شکوهمند ایرانیان عزیز در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و همینطور انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا بار دیگر حماسه سیاسی بی نظیری را خلق کرد و باز هم شکوه و عظمت مشارکت هم میهنان در آبادانی و توسعه ایران اسلامی را به خوبی نشان داد.

حضور باشکوه در این انتخابات پاسخی بود به فراخوان رهبر فرزانه انقلاب برای خلق یک حماسه دیگر و اشتیاق، علاقه و احساس تکلیف مردمان سرزمین همیشه جاویدمان برای تداوم توسعه، آبادانی و سربلندی.

باشگاه فولاد مبارکه سپاهان ضمن گرامیداشت این حماسه بزرگ، انتخاب حضرت حجت الاسلام و المسلین جناب آقای دکتر حسن روحانی را با رای اکثریت مردم به عنوان رئیس جمهور منتخب ایران به ایشان ، مقام معظم رهبری و همه هموطنان تبریک و شادباش می گوید و برای دکتر روحانی در تداوم ساختن ایرانی آباد و سرافراز بهترین آرزوها را دارد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها